Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.

Friday, 30 November 2012

Perempuan Kutuk Ustaz Azhar Idrus



Kalau betina jahil tuh tak payah la tunjuk sangat. Nak mengutuk seorang ustaz yang disegani/dihormati pada masa kini tuh agak-agak la.. Perumpamaan sedemikian UAI berikan bermaksud untuk memberikan kelainan dan menerapkan sedikit jenaka dalam ceramah beliau.Awat hang terasa ka? hang ni dasar betina jahil memang sesuai terasa. Hang ingat UIA tu syaitan macam hang ka? hang lain la, dengar cakap syaitan, betina jahil, Sorry la, UIA dia nak bawak keluarga dan anak-anak masuk syurga bukan nak ikut hang masuk neraka. Sedaq lah siri tu sikit wahai betina.

Cuba kita fikirkan andai suatu hari nanti  kita menjadi seorang ayah/ibu, mahukah kita melihat anak dara kita di usung ke sana ke mari dengan mat motor yang bukan muhrim?

Apa-apa pun, betina ni layak diklasifikasikan sebagai BONGOK JAHIL, PI la negara mana-mana mintak jadi pelacur kalau nak sangat buat maksiat!!!

Jenis betina tidak di ajar, Ada hati nak tegur UIA. Hang sapa. Tutup aurat tu. rambut hang tu sesuai buat cuci taik kucing dengan taik ayam kat rumah aku tu.

psst....Kasar tetap kasar....siapa makan cili...dia terasa pedas...

Blog Pakatan Rakyat