Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.

Thursday, 11 April 2013

PANAS! : Seorang Anggota Tentera Membongkar Ketidakadilan Undi Secara POS!! (ScreenShot)


Azrin Ren : Demokrasi malaysia adalah palsu, najib razak kata malaysia sebuah negara demokrasi..tetapi demokrasi hantu....kepada kakitangan kerajaan dan penjawat awam, jangan takut untuk mengundi calon PAKATAN RAKYAT 5 mei ini, siapa-siapa yang menjadi kerajaan, dialah kerajaan yang diamanahkan membayar gaji dan elaun kepada kalian, bukan BN sahaja sebuah kerajaan di dunia ini yang mampu membayar gaji kepada kalian. Talian akhir hayat BN adalah untuk mengugut kalian demi memperoleh kemenangan secara haram, itulah taktik lapok yang telah di guna pakai oleh UmnoBn sejak sekian lama sepanjang PRU diadakan...ia di asas oleh tun Madey sendiri. tengok lah...pemberian IC yang terbesar di sabah dan sarawak, dialah yang bartanggungjawab, najib razak pulak buat perjanjian dengan orang-orang sulu nak beri tanah..tetapi najib razak mungkir janji, sehinggalah orang-orang sulu mogok dan melancar perang terhadap kerajaan, yang jadi korban, anggota keselamatan kita, kesian kat keluarga mereka, begitu kurang ajar UmnoBN Tersebut.



Gambar di petik dari inbox PRs, di mana pengantar bersetuju untuk membceritakan perkara yang benar-benar berlaku di sektor awam tempat beliau sendiri mencari nafkah, iaitu sebagai angkatan tentera Malaysia (ATM)

Tentera ini bersetuju bahawa Malaysia bukanlah sebuah negara pengamal demokrasi terpimpin seperti yang di war-warkan media termasuk media lucah UMNO, tapi Malaysia adalah sebuah negara yang mengamalkan demokrasi songsang yang menyebelahi sebelah pihak iaitu parti pemerintah. Secara halusnya Pemerintah memaksa rakyat mengundi mereka. 

Hak rakyat untuk memilih pemimpin yang di sukai di ketepikan. Untuk itu kenapa perlunya membuat PRU? Jika UMNO mahu terus berkuasa buatlah negara ini sebuah negara Republik dan Autokratik.

Berikut adalah perbualannya.


Nama pengantar terpaksa di padam demi menjaga privacy pengantar. Gambar DP pun tak nampak rupa. AFEP beranggapan Undi POS perlu di reformasikan agar tidak dapat di manipulasi oleh mana-mana parti.

#Jadilah pengajaran, penacai UmnoBn Bila kalah hujah..mulalah nak spin-spin tajuk lain...bodo punya penacai!




Blog Pakatan Rakyat