Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label anwar ibrahim di kuantan. Show all posts
Showing posts with label anwar ibrahim di kuantan. Show all posts

Saturday, 25 February 2012

Anwar Ibrahim Dan Hassan Ali


Beginilah rupa pencacai UMNO/BN yang sangat takut pada anwar ibrahim, anwar ibrahim hanya berseorang. tetapi yang menyerangnya..alahai...lu semua pikirlah sendiri...tv3suku, rtm celaka, utusan meloya, puak-puak UMNO, papagomo setan dan seangkatan denganya, dan yang paling menarik ialah ah jib gor, di ajak berdebat macam-macam lasan yang dia berikan. Siap madey kutty nasihat dia supaya jangan berbubat demikian kononya membuang masa. Kekeke..membuang masa atau takut beb, berdebat lah baguih...bila rakyat tengok rakyat boleh menilai, rakyat tak layan tv3 suku dan utusan meloya ah..hanya puak-puak lembu ja yang dok layan tv3 dan utusan meloya tu...lu pikir la sendiri....tv3suku dan utusan meloya bagaikan setuja dalam 1...seribu dalam 1...lu kiralah sendiri berapa juta nama anwar ibrahim dalam setahun, berapa ribu nama anwar ibrahim didalam utusan meloya dan media-media haprak UMNO yang lain kususnya blog papagomo setan pada dalam masa sebulan.........

Kekeke..lu nilai ler sendiri..bertimbun-timbun puak pencacai UMNO/BN nak melingkupkan anwar ibrahim ni..maklum laa..anwar ibrahim lah yang suka dok menganggu periuk nasi diorang...heheh..walau pun artikel gua kali ini nampak mengarut...tetapi gua hanya mahu lu nilai lah sendiri....huhuhuh...

Betul ka mangkok ayaun ni memperjuangkan ISLAM? Memperjuangkan Akidah Umat ISLAM??

Kalau betul lu memperjuangkan islam, kenapo semasa kak mah berkiss kiss dengan lelaki bukan muhrim lu tak bersuara?

Puteri UMNO selak kain hafaz al-qur'an dengan mendedahkan aurat..kenapa lu diam?? 

Tunjuk jambul tak tutup aurat..kenapa lu diam??

Malaysia negara islam tetapi bersekongkol dengan negara pembunuh umat islam palestin....kenapa lu tak bersuara???

Berdagang dengan negara yahudi, umpama menjaga keselamatan israel, memberi berbutir-butir peluru kepada israel untuk membunuh umat islam di palestin, membantu ekonomi negara yahudi untuk merampas hak umat islam palestin...kenapal u pekak bisu diam sejuta bahasa bro???

Assalamualaikum w.b.t.....

psst....Takut pada Allah S.W.T beb bukan takut padas anwar ibrahim.....

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat