Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label artis kutuk pr. Show all posts
Showing posts with label artis kutuk pr. Show all posts

Wednesday, 1 February 2012

Artis Duniawi Kutuk PR


Amboi...amboi..amboiiii....... si rempit ni dan artis-artis duniawi ni, pandai sungguh lu semua berkata-kata ya. Lu memang otak beku dan tak tahu apa-apa. Lu peluk sapu tubuh pompuan lu tak pernah ulas pun, artis-artis mengutuk hukum hakam islam, bukak aurat tunjuk pungkoq paha tubuh belakang sana sini lu tak pernah ulas pun, sedikit pun kata-kata perkara itu tidak keluar dari mulut lu semua. Kenapa lu kutuk PR? kususnya PAS? 

Lu semua risau ker kalau PAS memerintah lu tak boleh peluk pompuan seksi, tak boleh gosok-godok pompuan seksi, tak boleh tengok gambar-gambar artis seksi posing maut kan?

Pergi mampos la sama lu, semua filem lakonan lu semua gua dah buang ke dalam tong sampah. Pasni lu baca sikit bab-bab undang-undang, perlembagaan, sistem kehakiman, terutamananya al-qur'an. Kalau lu nak pandai bab undang-undang, perlembagaan, sistem dmokrasri negara. Lu cari info tepat dan telus bukan dari yang dibuat oleh tangan UMNO ciptaan mahathir atau dengan nama sebenarnya madey kutty al-gila kuasa.

Lu semua ni tak pikir akhirat lu pikir duniawi, berapa upah lu semua dapat selepas mengeluarkan kenyataan bodoh macam tu? mesti ribuan rigngitkan. Kalau selalu lu semua buat perangai bodoh macam tu mungkin lu akan jadi kaya raya macam saifol calit kiwi tak berak dua hari tu kan. Kesian lu. arah tuju ntah kemana. Dah pandai cari rezeki haram macam papagomo tu. 

Lu semua manusia pentingkan diri sendiri dan tiada sifat kemanusian yang suka mengerat hubungan silaturrahim. Lagi gua ingatkan kepada lu semua. Ingat!! harta duniawi tidak boleh dibawa masuk kedalam kubur, hanya jasad lu sahaja yang boleh dibawa masuk ke alam kubur.
Berlakon drama dan filem mana boleh kaya cepat, masa nilah nak cari projek/duit. tambah-tambah UMNO dah semakin nazak ni. Lain pula hassan ali akidah. Cari tempat untuk bertanding PRU13 bagi ceramah berdoa sambil menangis, modal lapuk!. pak ali brahim katak pula sanggup bagi ang pow nak bodek ah jib gor....hahahahah!!! Lu semua Jangan marah yer..nanti kena jual...sekian....Assalamualaikum...

Lu Langsi Lu Kena Berak Hidup-Hidup Oleh UMNO.

Hoi artis pengampu. Ada lu ulas bab gambar di bawah ni??

Aurat itu rahsia wanita demi kesucian. Ada lu ulas???

Hoi bodoh bangang!!! Kalau PAS perintah. lu tak boleh buat macam ni ker??

Hoi artis pengampu!!! Ada lu ulas bab artis tunjuk tubuh belakang ni tak??

psst....Artis duniawi macam ni lah perangai dia, yang busuk dipertahan, yang wangi dibuang...lembu-lembu yang telah dicucuk hidung. 

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat