Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label artis seksi. Show all posts
Showing posts with label artis seksi. Show all posts

Sunday, 5 February 2012

PRU13 Separuh Kedua 2012 Sebab NFC & SBPA


Sumber itu menambah pentadbiran Najib percaya terlalu berisiko untuk memanggil pilihan raya umum sekarang disebabkan isu Pusat Fidlot Nasional (NFC) dan mengenai soal kenaikan gaji untuk 1.4 juta kakitangan perkhidmatan awam.

“Skandal NFC menjejaskan BN. Perlu mencari jalan penyelesaian segera,” katanya.

Laporan Ketua Audit Negara 2010 mendapati projek itu tidak mencapai matlamat, sehingga membawa kepada pendedahan penyelewengan oleh pembangkang.

Sumber berkata Najib terkejut apabila kenaikan berjumlah RM2.7 bilion dalam skim gaji baru tidak dapat memuaskan kakitangan awam. - Sumber Dari LiangLahad

psst....Masalah NFC atau lain-lain bukan keutamaan kepada rakyat malaysia, kususnya melayu. sebab melayu adalah bersifat pentingkan diri sendiri, tidak seperti bangsa-bangsa di luar negara, kerana masalah dan salahlaku kerajaan, semua bangkit dan menentang. orang melayu kita ni lain dan pelik, tak kena ke batang hidung mereka sendiri, mereka biasa ja boleh rilek. Kalau kena kat mereka sudah tentu baru nak menggelabah. itulah sikap pentingkan diri sendiri bangsa melayu kita ni.

Baca Berita Penuh ..

Saturday, 4 February 2012

Mereka Dihina Kerana INSAF

Dihina, diusik dan dilabel dengan pelbagai gelaran seperti ‘ustazah jadi-jadian’ selain dipulau rakan, saudara-mara dan adik beradik antara cabaran kehidupan empat artis ini selepas mendekatkan diri ke jalan Allah.


Pada zaman kemuncak mereka, siapa tidak kenal Catriona Noorhayati Ross Bahrain Ross (Cat), Saiful Amir Abdul Wahab (Pot Innuendo), Azan Addin Abdul Wahab (Azan Ruffedge) dan Zafri Nanarudin (Zaf VE).

Mereka bukan asing dalam industri hiburan tanah air. Masing-masing pernah merasai dunia glamor dan menyemarakkan dunia lakonan dan muzik melalui genre R&B dan hip-hop hingga menjadi kegilaan ramai, terutama anak gadis.


Cat kini bergelar penceramah bebas, manakala tiga lagi artis lelaki itu menubuhkan kumpulan nasyid Al Mawlid bersama Abdullah Ahmad (Lah VE) dan Amer Munawer Yusoff (Amer Ruffedge). Sempena sambutan Maulidur Rasul hari ini, keempat-empat artis ini mengambil kesempatan berkongsi cabaran dan pengalaman dalam mengharungi fasa baru dalam hidup mereka.

Begitu Juga PAS, PAS nak perjuangkan Islam untuk malaysia dan ingin membawa malaysia supaya lebih aman mengikut dasar undang-undang ISLAM mereka (PAS) dihina, dituduh sesat oleh puak-puak tolol dan sekular.

Nabi muhammad S.A.W pun pernah kena hina dan dituduh sesat gara-gara mendidik umatnya untuk menjadi manusia yang mengguna, manusia yang ada nilai-nilau akhirat dan menjadi manusia yang tidak rugi didunia dan di akhirat.

Golongan-golongan jahil ni lebih suka kebebasan kejahatan, sebab itu jenayah, maksiat, cerai-berai, curang sana curang sini, peluk sana peluk sini, tunjuk tubuh pungkoq sana sini, bukak baju tunjuk superman sana sini, rempit sana sini, fitnah sana sini gara-gara takut kat seseorang itu terus meningkat, ulama membela yang dia tidak dihina ulama yang tidak membela dia dihina.

Tetapi mereka-mereka ini tidak dihina malah dipuji lagi oleh puak-puak bahalol.

Tambah-tambah yang ni, lagi dipuji, ghairah kaum lelaki sehingga terjerumus ke lembah kemaksiatan. sekian..

psst....Golongan-golongan jahil sesuai humban ke dalam hutan untuk mencari kehidupan sebenar untuk mereka.



Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 1 February 2012

Artis Duniawi Kutuk PR


Amboi...amboi..amboiiii....... si rempit ni dan artis-artis duniawi ni, pandai sungguh lu semua berkata-kata ya. Lu memang otak beku dan tak tahu apa-apa. Lu peluk sapu tubuh pompuan lu tak pernah ulas pun, artis-artis mengutuk hukum hakam islam, bukak aurat tunjuk pungkoq paha tubuh belakang sana sini lu tak pernah ulas pun, sedikit pun kata-kata perkara itu tidak keluar dari mulut lu semua. Kenapa lu kutuk PR? kususnya PAS? 

Lu semua risau ker kalau PAS memerintah lu tak boleh peluk pompuan seksi, tak boleh gosok-godok pompuan seksi, tak boleh tengok gambar-gambar artis seksi posing maut kan?

Pergi mampos la sama lu, semua filem lakonan lu semua gua dah buang ke dalam tong sampah. Pasni lu baca sikit bab-bab undang-undang, perlembagaan, sistem kehakiman, terutamananya al-qur'an. Kalau lu nak pandai bab undang-undang, perlembagaan, sistem dmokrasri negara. Lu cari info tepat dan telus bukan dari yang dibuat oleh tangan UMNO ciptaan mahathir atau dengan nama sebenarnya madey kutty al-gila kuasa.

Lu semua ni tak pikir akhirat lu pikir duniawi, berapa upah lu semua dapat selepas mengeluarkan kenyataan bodoh macam tu? mesti ribuan rigngitkan. Kalau selalu lu semua buat perangai bodoh macam tu mungkin lu akan jadi kaya raya macam saifol calit kiwi tak berak dua hari tu kan. Kesian lu. arah tuju ntah kemana. Dah pandai cari rezeki haram macam papagomo tu. 

Lu semua manusia pentingkan diri sendiri dan tiada sifat kemanusian yang suka mengerat hubungan silaturrahim. Lagi gua ingatkan kepada lu semua. Ingat!! harta duniawi tidak boleh dibawa masuk kedalam kubur, hanya jasad lu sahaja yang boleh dibawa masuk ke alam kubur.
Berlakon drama dan filem mana boleh kaya cepat, masa nilah nak cari projek/duit. tambah-tambah UMNO dah semakin nazak ni. Lain pula hassan ali akidah. Cari tempat untuk bertanding PRU13 bagi ceramah berdoa sambil menangis, modal lapuk!. pak ali brahim katak pula sanggup bagi ang pow nak bodek ah jib gor....hahahahah!!! Lu semua Jangan marah yer..nanti kena jual...sekian....Assalamualaikum...

Lu Langsi Lu Kena Berak Hidup-Hidup Oleh UMNO.

Hoi artis pengampu. Ada lu ulas bab gambar di bawah ni??

Aurat itu rahsia wanita demi kesucian. Ada lu ulas???

Hoi bodoh bangang!!! Kalau PAS perintah. lu tak boleh buat macam ni ker??

Hoi artis pengampu!!! Ada lu ulas bab artis tunjuk tubuh belakang ni tak??

psst....Artis duniawi macam ni lah perangai dia, yang busuk dipertahan, yang wangi dibuang...lembu-lembu yang telah dicucuk hidung. 

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat