Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label azwan ali kutuk saiful bulkhari. Show all posts
Showing posts with label azwan ali kutuk saiful bulkhari. Show all posts

Friday, 20 January 2012

Sham Kamikaze Akhirat VS Sham Kamikaze Duniawi

Siapa tak kenal insan yang bernama Sham Kamikaze atau dengan nama sebenarnya Shamril Mohd. Salleh, Dia seorang pemain gitaris dari kumpulan Kamikaze dulu, Sekarang Alhamdulillah Allah S.W.T telah memberi hidayah kepadanya daripada menjadi insan duniawi kini menjadi insan yang taat pada perintah Allah dan tidak lupa pada dunia Akhirat.


vs


Sham Kamikaze berkongsi cerita dengan kita semua bagaimana beliau menerima hidayah yang jelas telah membuka hatinya untuk mempelajari dan mendekatkan diri kepada Allah SWT. Jika sebelum ini beliau melakukan ibadat sambil lewa tetapi selepas beliau beberapa kali diberi petunjuk dan hidayah membuatkan beliau rasa bertuah. Sham Kamikaze telah mula mempelajari ilmu agama dengan lebih mendalam dengan mengikuti kuliah yang diadakan oleh Ustaz Asri seperti yang dipaparkan dalam video ini.

Baca Berita Penuh ..

Thursday, 19 January 2012

Ah Jib Gor Di Sindir....

Cubaan Ah Jib Gor untuk mengkaji sama ada beliau berjaya tau tidak menarik semula sokongan dari kaum cina akhirnya mengundang malu dengan sindiriran bukannya sokongan semula. disini azrin akan translate beberapa komen oleh beberapa orang kaum cina yang menyindir Ah Jib Gor.


Tajuk Status Dari Datuk Seri Ah Jib Gor - Bagi Bang Ee ditambah sutera provinsi di masyarakat Cina dalam isu-isu pembiayaan Sarawak, termasuk tanah perkuburan untuk membeli soalan baru.

Baca Berita Penuh ..

Tuesday, 10 January 2012

Azwan Ali Kutuk Saiful


SENSASI – AZWAN ALI GELAR SAIFUL BUKHARI AZLAN GAY BOY LAHANAT MENUDUH ANWAR IBRAHIM LIWAT PEMBANTU PERIBADI DI LAMAN TWITTER AA.

panas. belum habis isu si diva azwan ali disihir oleh dua orang artis. kini lahir pulak status panas dari laman twitter azwan ali sebaik sahaja dato’ sri anwar ibrahim bebas tuduhan liwat keatas saiful bukhari 9 januari 2012.

status aa itu ternyata sedikit kesat dan seolah-olah seperti menghina mohd saiful bukhari azlan dan mendakwa lelaki bekas pembantu peribadi anwar itu seorang lelaki gay.

kes anwar ibrahim liwat saiful yang mengambil masa 3 tahun dibicarakan di mahkamah dan hari ini 9 jan 2012 anwar dibebaskan dari sebarang tuduhan meliwat bekas pembantu. berita gembira pembebasan ketua pembangkang itu telah membuatkan azwan ali menulis status panas di laman twitter rasminya hari ini.

Berikut bukti status twitter Azwan Ali Diatas Dan Dibawah : 


Azrin Ren nak tergelak ketawa apabila saiful berkata-kata yg dia istiqamah dan reda berikut keputusan mahkamah membebas dato seri anwar ibrahim pada 9 januari, amboi amboi amboi....Dah buat taik fitnah kat orang pandai pula si saiful ni bermain-main pujangga dengan menggunakan agama yer. kekeke...sapa nak caya kat lu saiful, yg dok percaya kat lu tu hanya bengong-bengong tak tahu apa-apa jer, kat mahkamah yg datang sokong lu pun tak sampai dalam 50 ekoq...kesian kat lu...pergi mampos sama lu!!!

psst...Tak payah lah nak tunjuk sedih saiful weii...dapat wang besar tu dok diam-diam..jangan dok menyalak... 

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat