Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label bertudung. Show all posts
Showing posts with label bertudung. Show all posts

Sunday, 31 March 2013

SCREENSHOT :: Pencacai Mebanggakan Yang Tak Pakai Tudung, Merendahkan Yang Pakai Tudung...


Kalau dah nama penacai tu pencacai la jugak, memang sinonim dengan kerja-kerja manghina apa yang di syaratkan Islam, menghina ulama dan sebagainya. terbaru...IPS  yang memang hangpa kenailah dengan mamat ni. cuba lihat, suka bukak status merapu, dalam sehari adalah 1000 nama anwar...memang spesis papagomo jugak  lah... lihatlah..dia memang seolah-olah nak membela bikmama pujaannya itu, memperendahkan wanita-wanita yang bertudung.

Tapi apakah daya, jika betul golongan wanita yang bertudung ada juga kelemahannya...Allah maha melihat dan dia yang harus menjatuhkan hukum bukannya hambanya. bukan manusiah. apatah lagi jika yang tidak bertudung? walau baik setaraf mana pun jika tak bertudung. adakah memang sah kehidupan anda dan amalan diterima di akhirat? 

Macam sekoq penacai ini la, dia kata bertudung tidak semestinya menututp aurat, yang tak bertudung dia tak komen pun, malah lagi backup.  Bodoh punya pencacai. biasa lah...penjilat tega maksemoh kan kan...

#Undertaker pun tahu hormat ulama...pencacai umno pulak dok menghina ulama...


Baca Berita Penuh ..

Saturday, 25 December 2010

Kahwin Dan Cerai : - Statistik Cerai Isteri Tak Cantik Makin Tinggi!!!!!!


Ada sesetengah lelaki yang bergelar suami sanggup melepaskan isteri masing-masing selepas mendakwa wanita dinikahi tidak lagi kelihatan menarik dan cantik seperti ketika mereka berkenalan dan melangsungkan perkahwinan dulu.  
Mereka menganggap perubahan wajah dan penampilan wanita terbabit memaksa mereka mencari pengganti sehingga menyebabkan rumah tangga dibina mulai goyah, malah ada yang membawa kepada perceraian.

Perkara ini didedahkan Menteri Muda di Pejabat Ketua Menteri (Hal Ehwal Agama), Datuk Daud Abd Rahman yang memberitahu, kadar perceraian di kalangan pasangan Islam di negeri ini semakin meningkat saban tahun disebabkan ada suami menganggap isterinya tidak cantik apabila mencapai satu tempoh. 
 
Meskipun tidak menyatakan statistik membabitkan kes perceraian, beliau berkata, kebanyakan kes perceraian membabitkan pasangan muda berusia 20 hingga 25 tahun. 
 

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat