Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label biseksual. Show all posts
Showing posts with label biseksual. Show all posts

Monday, 26 March 2012

Biseksual : Nalla Pembohong Nak Melarikan Diri Ke Luar Negara

DATUK Nallakaruppan, individu yang kononnya mempunyai segala macam maklumat sulit mengenai ‘aktiviti seksual’ Datuk Seri Anwar Ibrahim semasa menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan dilapurkan akan melarikan diri ke luar negara pada bila-bila masa dari sekarang.

''Pembohong tegar''...hanya orang tak slat, kurang man dan kuat mengumpat sahaja yang percaya cakap-cakap si pembohong tegar ni...errr...nalla berapa juta lu dapat jadi pencacai ni?

Tindakan ini dipercayai ada kaitan dengan tindakan undang-undang pelbagai peringkat yang bakal diambil oleh Anwar lanjutan dari penyiaran artikel berkaitan dalam Utusan Malaysia yang menuduh Anwar seorang biseksual.

Tak dapat gay (homoseksual), biseksual pulak dah sekarang ini.

Minah ni tunggu masa jer, Sekarang UMNOBN perintah malaysia beranilah dia cabar mencabar anwar ibrahim, sebab mahkamah akan menyebahi minah ni kerana mahkamah malaysia di konkong oleh UMNOBN.

Maklumat ini disampaikan sendiri oleh orang kepercayaan Nallakaruppan kepada penulis yang sudah tidak sanggup lagi bersengkongkol dengan pembohongan dan putar belit Presiden Parti Bersatu India Malaysia itu.

Penulis tidak pula dimaklumkan destinasi yang bakal ditujui Nallakaruppan tapi itu bukan masalah besar kerana Nallakaruppan dikatakan mempunyai banyak kepentingan perniagaan di beberapa buah negara luar, antaranya India dan Sri Lanka.

Tindakan Nallakaruppan melarikan diri dari Malaysia ini secara jelasnya menunjukkan bahawa dia seumpama anjing yang kuat menyalak, bukan kerana berani tapi kerana ingin menutup kelemahannya sendiri.

Selama hari ini pun tidak ada yang mahu percaya dengan pelbagai dakwaan Nallakaruppan mengenai Anwar sepanjang tempoh memegang jawatan dalam kerajaan dan UMNO dahulu. Hanya UMNO sahaja yang bodoh kerana percaya Nallakaruppan ada bukti-bukti seperti mana yang sering didakwanya.

Sehingga sanggup melantik penipu ini sebagai Senator di Dewan Negara.

Penulis pernah dimaklumkan bahawa Nalla mendakwa mempunyai beberapa rakaman video bagi menunjukkan penglibatan Anwar dalam aktiviti yang tidak baik. Logiknya, bercakap tentang teknologi yang wujud pada dekad 90-an, amat tidak masuk akal untuk perbuatan sedemikian dirakam oleh orang biasa tanpa disedari oleh orang yang melakukan!!

Jika kita bercakap tentang teknologi hari ini, mungkin masuk akal sedikit walaupun kesahihannya masih boleh dipertikaikan.

Justeru, penulis sedikit pun tidak hairan jika Nallakaruppan mahu meninggalkan negara ini kerana takut tindakan undang-undang oleh Anwar. Pendekatan sedemikian biasa dalam kes seumpamanya dimana-mana dalam dunia, buat fitnah, lepas tu cabut.

Tapi penulis harap, tindakan saman yang dijanjikan itu tetap diteruskan kerana kita mahu sesiapa sahaja diluar sana yang mempunyai keinginan untuk menjatuhkan pemimpin dengan cara tidak beretika ini berfikir banyak kali sebelum mengambil tindakan sedemikian.

psst....Penulis mendapat maklumat bahawa peguam Datuk Seri Anwar telah menyampaikan saman kepada 2 pihak yang terbabit sebentar tadi, syabas!!!

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat