Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label debat lim guan eng vs chua soi lek. Show all posts
Showing posts with label debat lim guan eng vs chua soi lek. Show all posts

Thursday, 23 February 2012

Debat Lim Guan Eng VS Chua Soi Lek (Subtitle BM)

Mari kita nilai sendiri perdebatan antara mereka berdua iai YB Lim Guan Eng dan Chua Soi Lek.
Apa yang kita lihat apa yang diperkatanakan oleh Chua Soi Lek amat terlelu menggeletarkan lutut pencacai UMNO/BN. Jom kita tengok siapa yang menghina ISLAM 


Bagi pendapat gua, Chua Soi Lek sudah menghina hukum hudud iaitu hukum hakam ISLAM, dimana hassan ali yang benar-benar memperjuangkan ISLAM? kenapa beliau hassan ali yang berpresiden logo setan tu berdiam sejuta bahasa? kenapa beliau berani hanya di belakang sahaja? 

Bukankah berani di belakang itu adalah orang yang takdak teloq :D
Kalau hassan ali tidak muncul-muncul menentang tindakan raja porno Chua Soi Lek tu. SAH! hassan ali hanyalah pandai berkata-kata. Dah la gila nak jadi MB, sanggup jadi pengkhianat, patut la dulu kerajaan PR selangor huru-hara. Rupa-rupanya hassan ali adalah parasitnya.

Nasib baik parasit ni dipecat secepat mungkin, kalau tidak...jahanamlah kerajaan PR selangor akibat di gigit olehnya.

Apa-apa pun lu semua pencacai-pencacai UMNO/BN, Guna otak untuk tonton video ini bukan dengan menggunakan pungkoq ok. sekian....

Dulu-dulu gua guna solex nilah untuk kunci motor gua....

psst....Chua Soi Lek Orang lama dan pakar mengenai porno-porno ni...kekeke....

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat