Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label ezlizabeth wong. Show all posts
Showing posts with label ezlizabeth wong. Show all posts

Monday, 6 February 2012

Mamat yang kena tangkap di indonesia: Bekas Ahli PKR Bukan Ahli PKR

Baru-baru ini kita dikejutkan mengenai salah seorang ahli PKR ditangkap di indonesia, setelah disiasat mamat ni adalah bukan ahli PKR tetapi pernah menjadi ahli PKR sewaktu pru12 2008 dahulu, mamat ni pernah membantu kempen pilihanraya pru12 YB eli. Selepas itu mamat ni pernah jadi kuda-kuda UMNO menjadi pengkhianat iaitu membuka aib YB elizabeth wong dengan manyiarkan gambar YB tersebut yang sedang tidur separuh bogel. Mamat di pernah melarikan diri di london selepas melakukan kesalahan tersebut. Yang gua tahu mamat ni bekas kekasih YB eli. mungkin tindakannya dipaksa atau tindakan khianat atas sebab-sebab tidak berpuas hati.

Pihak polis malaysia pernah nak cekup mamat ni sebab mengaibkan orang.

Gambar yang disiarkan oleh blog papagomo kantoi.

Bekas teman lelaki (gambar) Elizabeth Wong dipercayai mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan itu sewaktu pru12.

Laman blog wakil rakyat tersebut yang bertarikh 10 Mac tahun lalu iaitu selepas kejayaannya pada Pilihan Raya Umum Ke-12 mungkin memberikan sedikit petunjuk.

Elizabeth menerusi blognya itu antara lain merakamkan penghargaan kepada teman lelakinya itu yang bernama Hilmi.

Teman lelaki tersebut sangat penyabar dan sentiasa memberikan sokongan padu kepada beliau.

Persoalannya kenapa mamat ni membuka aib YB Elizabeth wong?? 

Persoalannya, adakah Hilmi ialah lelaki misteri tersebut? Setakat ini masih belum ada pihak yang boleh mengesahkan.

Apa-apa pun para-para reform malaysia berhati-hati dengan mamat ni, dia adalah duri dalam daging kita. Mamat ni diperkudakan UMNO sebagai mana mereka perkudakan hassan ali. Mamat ni dah pedajalkan YB eli kali ini dia nak pedajal PKR pulak. 

Teman lelaki Elizabeth itu adalah ahli PKR dan pernah bekerja dengan saya sebagai pegawai khas selama sembilan bulan" Hee Loy Sian, Ahli Parlimen Petaling Jaya Selatan.

Ingat semua. mamat tu bukan ahli PKR tetapi bekas ahli PKR. Kami PKR tidak mahu pengkhianat yang pernah membuka aib orang itu berada di dalam bersama kami.

Dah bukan ahli PKR lagi tetapi masih mengatakan dia ahli PKR, gua pun bleh cakap kucing ni ahli PKR tetai dia tak tahu apa tu PKR.

psst...Yang lu ni dok siarkan aib orang ni kepada? cara mamcam tu ka lu nak jatuhkan orang? itu hak dia. hak diri dia, bukan dia kuar gi shopping bukak baju separuh bogel pun. Islam melarang keras umatnya mengaib kan orang lain ok. sekian.

Mission Acomplete 

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat