Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label hassan ali. Show all posts
Showing posts with label hassan ali. Show all posts

Wednesday, 8 February 2012

Husam Dedah Kisah Sebenar Rancangan Hassan Ali Selepas PRU12 2008

Hasan diminta telus sebab jumpa Umno pada 2008
Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa menggesa bekas pemimpin parti itu, Datuk Dr Hasan Ali untuk membersihkan dirinya daripada dakwaan bercita-cita untuk menjadi menteri besar Selangor.

Lu tengok apa??? tengok kak jat ka?? dalam senyap-senyap lu gilak uasa nak jadi MB, senyap-senyap lu nak bawa PAS bergabunga dengan UMNO. lu nak taruk racun kepada PAS!!! kalau hari tu lu gabungkan PAS dan UMNO. gua dengan tegas akan buang PAS dari pikiran gua. gua memang tak suka PAS yang perjuangkan Islam sejati bergabung dengan UMNO yang kuat lupa diri dan alpa tu. lu paham!!!!!!!!!!!

Hasan yang juga bekas pesuruhjaya PAS Selangor dan bekas exco kerajaan negeri itu, dipecat daripada parti itu baru-baru ini kerana menimbulkan masalah kepada parti.

Husam berkata Hasan harus telus mengenai peranannya dan sebab-sebab beliau bertemu dengan pemimpin Umno sejurus selepas pilihan raya umum 2008, dan bukan sebaliknya mencaci PAS dalam program jelajahnya.

Nasib baik lu kalah ditangan mat sabu, kalau lu menang. kemungkian besar PAS rosak sebab rancangan lu untuk bergabung dengan UMO. lu lupa dan alpa ka!! dulu PAS ditendang UMNO dario perikatan gara-gara PAS mahukan undang-undang ISLAM dilaksanakan, sehingga sanggup madey kutty menghantar pihak polisnya membunuh orang awam dimemali dulu. lu mahu ka PAS ditendang lagi oleh UMNO yang kuat lupa diri dan alpa tu. masa UMNO kuat dia ada tak ingatkan ISLAM. lu jangan jadi melayu mudah lupa!!!!

Beliau mendedahkan bahawa Hasan telah menemui pemimpin Umno di Selangor pada 10 Mac - dua hari selepas Pakatan Rakyat memenangi lima negeri dalam pilihan raya umum tersebut, dalam percubaan untuk membentuk kerajaan perpaduan antara PAS dan Umno.

"Tetapi pemimpin PAS telah menolak terus idea tersebut, maka beliau tidak berjaya dalam percubaannya untuk menjalin hubungan antara parti kita dan Umno," kata Husam ketika ditemui di Pulau Pinang.

Husam, yang juga ADUN Salor berkata, beliau berada di Kedah pada 9 Mac 2008 untuk membantu Kedah Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak menubuhkan kerajaan negeri yang baru.


Nasha dan Hassan akidah, lu tak ingat kah selepas PAS ditendang, madey kutty atau mahahir mengarah polis membunuh rakyat dimemali dan membunuh pejuang islam iaitu ibrahim libya, ada sekoq polis cakap ''PERGI JAHANAM LAH DENGAN ISLAM'' itu dia madey kutty ajat polis-polisnya menjadi jahil seperti itu. sebab itu mereka tak kisah membunuh sesama umatnya sendiri.

Pada 10 Mac beliau berada di Perak, untuk membantu menubuhkan "kerajaan rakyat" sebelum negeri itu dirampas oleh BN pada bulan April, selepas tiga ADUN meninggalkan Pakatan.

"Saya telah dimaklumkan mengenai rancangan Hasan kerana pada hari yang sama, beliau telah mengatur mesyuarat dengan (pemimpin) Umno dan topik perbincangan ialah untuk menggabungkan PAS dan Umno.

"Jika rancangan itu berjaya, Hasan sepatutnya menjadi menteri besar Selangor.

"Tetapi kerana prinsip dan komitmen kami kepada Pakatan Rakyat, maka pemimpin PAS menolak cadangan tersebut," tegas Husam yang juga exco kerajaan negeri Kelantan.

Hasan, ADUN Gombak Setia, telah menafikan pernah mahu menyertai Umno, dan menegaskan beliau disingkir daripada PAS kerana pendirian tegasnya mempertahankan Islam dan kempen menentang kes murtad yang "berleluasa" di kalangan umat Islam.

Klik ''Baca Berita Penuh'' Untuk Info Penuh Dan Sambungan''

Baca Berita Penuh ..

Tuesday, 7 February 2012

Hassan Ali Gila Kuasa Nak Jadi MB, Patut Jadi Pengkhianat.

Setelah puas Hasan Ali buat 'roadshow' untuk pertahankan dirinya akibat dipecat daripada Pas kini nampak semakin lengang isu berkaitan Hasan Ali.Cuma sekali sekala media pro Umno keluarkan kenyatan Hasan yang menguntungkan Umno iaitu serangan beliau terhadap Pas.Kalau Hasan tak serang Pas dalam ceramah akidahnya maka muka Hasan tak akan keluar dalam media arus perdana kerana ini merugikan Umno.Tak percaya?Kalau takat buat ceramah isu murtad dan akidah Umno tak akan layan Hasan Ali.


Setelah Hasan tuduh ahli parlimen Shah Alam sebagai parasit dalam Pas dan dakwa kata 72 peratus pemimpin Pas dikuasai golongan sekular Khalid Samad bangkit jawab tuduhan Hasan Ali terhadap beliau.Kata Khalid Samad dalam blog beliau khalidsamad.com ;

Ketika usaha kerjasama dengan UMNO dijalankan, Hassan Ali pernah bertanya pada saya, “siapa patut menjadi MB Selangor?” Saya jawab sambil memandang terus ke muka beliau, “Tan Sri Abdul Khalid”. Beliau terdiam, perasaan kecewa jelas kelihatan terbayang di mukanya. Mungkin beliau merasakan saya mengkhianati dirinya. Mungkin beliau inginkan saya, sebagai orang kanannya memperjuangkan ‘haknya’ untuk menjadi MB. Mungkin bagi dirinya, itulah peranan seorang kanan. Saya tidak tahu, mungkin itulah yang difikirkannya. Beliau diam dan terus berpaling.

Pasti ada yang masih ingat bagaimana saya telah menggantinya dalam pertemuan dengan Pak Lah dan Khir Toyo. Kami berjaya menggagalkan usaha kerjasama bersama UMNO dan dengan itu cita-cita Hassan Ali untuk menjadi MB hancur berkecai.

Bermula dari saat itu saya merasakan hubungan kami sudah mula berubah dan Hassan Ali mula membawa agenda tersendiri.

Kata Khalid lagi;

Melalui tulisan ringkas ini saya ingin memberitahu semua bahawa Hassan Ali sudah gila talaq. Maka jangan percaya apa yang dinyatakan beliau. Beliau sanggup berbohong dan memutar-belit semua perkara. Lagi beliau cakap lagi jelas kegilaannya.

Hadis Rasulullah (SAW);
Dari Abi Umaamah yang berkata, telah bersabda Rasulullah (SAW),
<“Terdapat pada orang beriman semua jenis kekurangan, kecuali khianat dan berdusta” (Dari Ahmad, Baihaqi dari Saad Bin Abi Waqas).

Hadis ini diketengahkan bukan untuk menafikan keimanan mana-mana pihak. Tetapi ianya adalah untuk menjelaskan betapa kejinya sifat khianat dan berdusta.Baca semua di sini.

psst....Hassan ali harus ingat PAS pernah ditendang UMNO dari perikatan dulu.



Mission Acomplete


Baca Berita Penuh ..

Sunday, 5 February 2012

NAJIB UMNO/BN PELINDUNG ISRAEIL, PEMBUNUH RAKYAT PALESTIN

''NGO, Pejuang Palestin tahu siapa sebenarnya kawan dan lawan mereka di Malaysia. Kerajaan sekular UMNOBN bermuka-muka untuk tarik sokongan rakyat bawahan tapi bersekongkol dengan Israeil membunuh rakyat Palestin. DS Anwar Ibrahim rakan rapat kerajaan Turki pejuang dan tokoh diplomatik pembebasan Palestin.'' 

Najib, Mahathir jalin hubungan dengan Israel sekian lama- AMK



Ini bukti kerajaan peliwat@umno mempunyai hubungan dengan ISRAEL, Mereka juga tidak mengiktiraf hamas untuk menyelamat rakyat palestin. mereka menyokong mahmud abbas PM palestin yang lemah dan bertanggungjawab rakyat palestin terus ditindas oleh yahudi israel.

KUALA LUMPUR 3 Feb: Angkatan Muda KEADILAN (AMK) berpendapat Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan pimpinan Umno lainnya bersikap talam dua muka berhubung dasar luar negara dengan menjalinkan hubungan dengan Israel sejak sekian lama.

Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin mengulas kenyataan semborono pemimpin Umno, termasuk bekas presidennya, Tun Dr Mahathir Mohammad yang menyerang Datuk Seri Anwar Ibrahim kononnya ketua pembangkang itu menyokong Israel.

Dokumen EU menunjukkan Malaysia di kedudukan ke 15 menjalin hubungan dagang dengan Israel

Menurut Shamsul, Malaysia menduduki tangga ke 15 sebagai rakan dagang utama dengan Israel pada 2010, melalui dokumen rasmi yang didedahkan oleh Kesatuan Eropah (EU), selain kapal Israel dibenarkan berlabuh di perairan Malaysia.

“Pendedahan dokumen yang menyatakan Malaysia menduduki tangga ke 15 sebagai ‘The Major Trade Partner 2010′ dengan rejim Israel membuktikan sikap sebenar hipokrasi Umno.

“Namun di dalam negara, mereka (pemimpin Umno) cuba menyatakan Malaysia tiada hubungan langsung dengan Israel, samada secara rasmi atau tidak rasmi,” katanya.

Selain itu, katanya, Najib melantik syarikat perunding komunikasi Israel, Apco Worldwide untuk menaikkan imej kerajaan dengan membayar sebanyak RM77 juta setahun kepada syarikat zionis itu.

Manakala Mahathir pula mengakui pernah membayar seorang pelobi Zionis, Jack Abramoff bagi menemui bekas Presiden Amerika Syarikat, George Bush.

“Najib mengupah Apco dan Dr Mahathir pula membayar pelobi zionis jutaan ringgit, ini semua mengukuhkan lagi sikap bermuka-muka Umno yang mempercayai kepakaran Israel berbanding keupayaan rakyat Malaysia sendiri.

“Sebab itu fitnah Umno bersama media kawalannya kononnya Anwar menyokong Israel jelas menggambarkan sikap hipokrit dan bertujuan cuba mengalih isu sebenar,” jelas beliau kepada keadilandaily.com

Sebelum ini, pentadbiran Najib membayar RM77 juta setahun kepada Apco Wordwide, untuk tujuan perundingan komunikasi selain mengilhamkan slogan 1 Malaysia yang meniru konsep One Israel.

Pendedahan itu pada Mac tahun lalu menyebabkan Anwar dan tiga ahli parlimen Pakatan Rakyat digantung dari menghadiri sidang Dewan Rakyat hampir setengah tahun.

Selain Apco, pentadbiran Najib turut mengupah syarikat komunikasi, FBC media yang terlibat dalam kempen menyokong serangan tentera Israel terhadap konvoi misi bantuan Mavi Marmara ke Gaza, Mei 2010.

FBC yang dibayar kerajaan Malaysia RM94 juta turut memuji tindakan Israel menghentikan misi bantuan kemanusian kapal Mavi Marmara ke Gaza, yang menyaksikan beberapa orang terkorban.

psst....Tanpa israel...siapalah UMNO...

Baca Berita Penuh ..

PRU13 Separuh Kedua 2012 Sebab NFC & SBPA


Sumber itu menambah pentadbiran Najib percaya terlalu berisiko untuk memanggil pilihan raya umum sekarang disebabkan isu Pusat Fidlot Nasional (NFC) dan mengenai soal kenaikan gaji untuk 1.4 juta kakitangan perkhidmatan awam.

“Skandal NFC menjejaskan BN. Perlu mencari jalan penyelesaian segera,” katanya.

Laporan Ketua Audit Negara 2010 mendapati projek itu tidak mencapai matlamat, sehingga membawa kepada pendedahan penyelewengan oleh pembangkang.

Sumber berkata Najib terkejut apabila kenaikan berjumlah RM2.7 bilion dalam skim gaji baru tidak dapat memuaskan kakitangan awam. - Sumber Dari LiangLahad

psst....Masalah NFC atau lain-lain bukan keutamaan kepada rakyat malaysia, kususnya melayu. sebab melayu adalah bersifat pentingkan diri sendiri, tidak seperti bangsa-bangsa di luar negara, kerana masalah dan salahlaku kerajaan, semua bangkit dan menentang. orang melayu kita ni lain dan pelik, tak kena ke batang hidung mereka sendiri, mereka biasa ja boleh rilek. Kalau kena kat mereka sudah tentu baru nak menggelabah. itulah sikap pentingkan diri sendiri bangsa melayu kita ni.

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 1 February 2012

TAHUKAH ANDA SIAPA 'SPONSOR' HASSAN ALI?

TAHUKAH ANDA SIAPA 'SPONSOR' HASSAN ALI?

Hassan Ali ke sana ke mari menghentam PAS. Beliau diberikan seluas-luasnya liputan oleh media pencacai Umno. Beliau kini menjadi senjata dan peluru menghentam PAS. Surat khabar, TV dan sebagainya yang dahulu menjadi musuh Hassan Ali tiba-tiba jadi teman sebantal Ali.

Orang yang mengutuk dan menghentam PAS sudah tentu akan dijadikan kawan baik oleh Umno/BN selagi suaranya laku. Biasanya tidak lama tak sampai setahun pun, selepas itu senyaplah. Itulah yang berlaku kepada Noor Deris, Mustafa Taib, Nakhaie Ahmad, Ghazali Ahmad, Wan Ismail dan lain-lain.

''Nasib baik lu semua pecat gua, kalau tidak lebih teruk gua sabotaj lu semua.''

Selepas diarak ke sana ke mari mereka dihumban dan dketepikan macam tikar buruk oleh Umno. Hassan Ali akan mengalami nasib yang sama., tidak lama lagi Umno akan menyisihkan beliau apabila suara dan ceramahnya tidak lagi mahu didengar orang. Sekarang inipun yang datang ceramah beliau adalah penyokong Umno sahaja. Itulah yang menyebabkan Hassan Ali seronok. Perasan orang ramai sokong dia....

Orang yang lawan PAS sudah tentu Umno suka, orang yang kutuk PAS sudah tentu Umno akan bantu sebab Umno tahu sedikit sebanyak Umno dapat untung.......keluar TV seluruh rakyat dengar, kutukan dan fitnah itu Umno rasa akan menyebabkan sokongan kepada PAS kurang dan sokongan pada Umno bertambah. Hakikatnya tidak semudah itu. Rakyat terutama orang PAS sudah matang. Mereka kenal siapa Hassan Ali, mereka kenal Hassan Ali masuk PAS bila dan adakah Hassan Ali merasa susah ketika masuk PAS dahulu.......masuk PAS terus jadi AJK PAS dan jadi Wakil Rakyat dua sekali Adun dan Ahli Parlimen (PRU 1999)...Semua orang PAS tahu....

Bila serang PAS Umno suka.......jadi agaknya siapa yang sponsor Hassan Ali.....liputan media sudah tentu Umno/BN sponsor sebab media mereka pegang.....duit dan belanja ke sana ke mari, kumpul orang, sistem siaraya, khemah, poster, iklan kerusi dan sebagainya siapa sponsor....Tuan Jawab Sendiri la?????

TAHUKAH ANDA SIAPA 'SPONSOR' HASSAN ALI? Hassan Ali ke sana ke mari menghentam PAS. Beliau diberikan seluas-luasnya liputan oleh media pencacai Umno. Beliau kini menjadi senjata dan peluru menghentam PAS. Surat khabar, TV dan sebagainya yang dahulu menjadi musuh Hassan Ali tiba-tiba jadi teman sebantal Ali. Orang yang mengutuk dan menghentam PAS sudah tentu akan dijadikan kawan baik oleh Umno/BN selagi suaranya laku.

Biasanya tidak lama tak sampai setahun pun, selepas itu senyaplah. Itulah yang berlaku kepada Noor Deris, Mustafa Taib, Nakhaie Ahmad, Ghazali Ahmad, Wan Ismail dan lain-lain. Selepas diarak ke sana ke mari mereka dihumban dan diketepikan macam tikar buruk oleh Umno. Hassan Ali akan mengalami nasib yang sama., tidak lama lagi Umno akan menyisihkan beliau apabila suara dan ceramahnya tidak lagi mahu didengar orang. Sekarang inipun yang datang ceramah beliau adalah penyokong Umno sahaja.

Itulah yang menyebabkan Hassan Ali seronok. Perasan orang ramai sokong dia.... Orang yang lawan PAS sudah tentu Umno suka, orang yang kutuk PAS sudah tentu Umno akan bantu sebab Umno tahu sedikit sebanyak Umno dapat untung.......keluar TV seluruh rakyat dengar, kutukan dan fitnah itu Umno rasa akan menyebabkan sokongan kepada PAS kurang dan sokongan pada Umno bertambah. 

Hakikatnya tidak semudah itu. Rakyat terutama orang PAS sudah matang. Mereka kenal siapa Hassan Ali, mereka kenal Hassan Ali masuk PAS bila dan adakah Hassan Ali merasa susah ketika masuk PAS dahulu.......masuk PAS terus jadi AJK PAS dan jadi Wakil Rakyat dua sekali Adun dan Ahli Parlimen (PRU 1999)...Semua orang PAS tahu.... Bila serang PAS Umno suka.......jadi agaknya siapa yang sponsor Hassan Ali.....liputan media sudah tentu Umno/BN sponsor sebab media mereka pegang.....duit dan belanja ke sana ke mari, kumpul orang, sistem siaraya, khemah, poster, iklan kerusi dan sebagainya siapa sponsor....Tuan Jawab Sendiri la????? Mutaligat

psst...Hoi pak hassan, lu tak ingat kah dulu UMNO sepak terajang PAS dari perikatan?? ada lu ingat? kalau lu dah tak ingat. lu dah hilang ingatan disantau dek kakmah..lu jaga beras cap JATI lu elok-elok.

Baca Berita Penuh ..

Jangan Jadi Ulama Pengampu!!!

Lu semua tengok video ni, Si Ulama ni cakap tak serupa bikin

Dan Tonton Video Ni

Ulama ini akan hadir dengan seribu satu alasan, iaitulah alasan mengapa UMNO tidak boleh ditentang atau dihina. Dari isu protes hinggalah ke isu pemakaian baju kuning. Maka keluarlah seribu satu ayat dan seribu satu hadis merekrut Tuhan demi masa depan orang Islamlah kononnya. Orang ramai kembali percaya dengan UMNO. Kerana UMNO tidak lagi mencaci atau mempermainkan agama Islam seperti zaman pemerintahan Mahathir.


Ulama muda cari makan UMNO ini cuba memperlihatkan mengenai kelebihan bersatu dengan UMNO daripada menentang UMNO. PAS diajak meninggalkan DAP dalam Pakatan Rakyat demi hayat perjuangan umat Islam di Malaysia.

Ulama muda cari makan UMNO ini dikatakan sedang berjuang dari dalam. Ramai yang mempercayai akan perkara ini. Akan tetapi lupakah kita bila mana Anwar Ibrahim suatu ketika dahulu berjuang dari dalam UMNO? Sehingga menduduki kerusi nombor dua negara? Apa jadi pada beliau hari ini?

Andai kata PAS termakan ajakan UMNO untuk bergabung. Maka jelaslah bahawa formula UMNO di zaman Najib ini seperti berikut:-

UMNO + PAS + MIC + MCA = BN

AzrinRen : Kalau lu dah banyak ilmu tentang agama, hukum hakam agama, sistem agama dan lain-lain perundangan agama. Lu harus berdakwah secara berhemah bukan jadi pengampu. Lu dengan cara lu tu membolehkan orang ramai hilang hormat sama lu, Lu ni seolah-olah nak kata UMNO semua batul dan nak tutup pekong busuk mereka. Lu ambil contoh macam ustaz azhar idrus tu. Semua orang hormat dia sebab sikap dia bukan orang yang kuat pengampu macam lu. Gua dari dulu memang tak suka pergi tengok kuliah lu. Lebih baik gua pergi tengok kuliah mantan mufti datuk asri zainul abidin, mufti perlis dr juanda jaya dan ustaz nazim daripada tengok kuliah lu. 

Kepada umum, nabi kita adalah nabi muhammad rasulullah s.w.t, jadi kita harus mengikut hukum sunnah nabi dan melihat bagaimana cara nabi berdakwah. Bukan macam si ustaz ni.Kuat mengampu, Selepas masuk UMNO semua dia cerca marba tanpa mencermin diri sendiri. Sekian.

psst....Mahathir arah polis bunuh orang islam di memali ada lu bersuara?? hassan ali perguna agama untuk mensabotaj pentadbiran selangor, ada lu bersuara??

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 18 January 2012

Dr Ahmad Yunus Hairi Exco Agama Negeri Selangor Yang Baru


Dewan Pemuda Pas Selangor (DPP Selangor) berharap pelantikan Dr. Ahmad Yunus Hairi sebagai Ahli Majlis Mesyuarat (Exco) Kerajaan Negeri Selangor yang baru bagi menggantikan Datuk Dr. Hasan Ali akan memperkukuhkan lagi kesepaduan pakatan pembangkang di Selangor.

Ketuanya, Hasbullah Mohd. Ridzwan berkata, DPP Selangor turut bersyukur kerana proses perlantikan tersebut berjalan dengan lancar dan penuh muhibbah.

“Kami merakamkan ucapan penuh penghargaaan kepada kepada Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah kerana telah memperkenankan perlantikan Ahmad Yunus itu.


Baca Berita Penuh ..

Tuesday, 17 January 2012

PAAAAAANASSSSSS : 1000 Hektar Tanah Melayu di Perak dijual kepada negara asing.


Anak kecil main api
Terbakar hatinya yang sepi
Air mata darah bercampur keringat
Bumi dipijak milik orang…

Itu adalah sebahagian dari lirik lagu yang digunakan oleh jentera-jentera UMNO untuk membakar semangat peserta-peserta di Biro Tata Negara..

Malangnya biarpun ianya boleh dikatakan dihafal oleh sebahagian besar ahli-ahli UMNO namun ianya sekadar meniti dibibir mereka sahaja..

Begitulah apa yang telah terjadi kepada 1000 hektar hutan simpan di Teluk Rubiah bersebelahan Teluk Batik, Lumut, Perak.. dulunya ia milik kita kini bumi yang dipijak itu telah menjadi milik orang.

Ini kerana ianya dikatakan telah dijual oleh pentadbiran Zambry kepada syarikat dari negara asing iaitu Vale dari Brazil.


Kawasan pantai yang dulunya bebas digunakan oleh nelayan, tidak lama lagi akan menjadi kawasan larangan buat nelayan.

Baca Berita Penuh ..

Monday, 16 January 2012

Papagomo & Parpukari Disaman RM10 Juta

Penulis blog pro-Umno hadapi saman fitnah RM10j

Penulis blog pro-Umno Papagomo dan Parpukari menghadapi tuntutan saman sehingga RM10 juta setiap seorang kerana didakwa memfitnah ahli perniagaan Abdul Razak Mohd Noor.

Abdul Razak melalui firma guaman Netto & Co pada 3 Januari lalu mengeluarkan surat tuntutan ke atas kedua-dua mereka dan juga satu notis tuntutan yang disiarkan pada akhbar utama Sabtu lalu.



Ketika dihubungi, peguam Abdul Razak, - Ruben Netto berkata anak guamnya itu terpaksa menggunakan notis awam kerana beliau tidak mempunyai cara lain untuk membela dirinya.

Baca Berita Penuh ..

Anwar Ibrahim Tak Boleh Dipercayai..


Utasan penyampu UMNO ni hari-hari mesti ada hentam itu sama anwar...hehehe...Tajuk yang tertera kat utusan penyampu kelmarin ialah ''Anwar Tak Boleh Dipercayai''...eehehhe...Sapa yang cakap tu?? agensi yahudi darimana yang UMNO upah tu?? tau lah Pemimpin UMNO sanggup bayar berjuta-juta kepada APCO yahudi untuk mendapat idea dan bantuan demi cita-cintanya tercapai, Cita-cintanya ialah mahukan anwar ibrahim hancur dari kerjaya politiknya. Sebab depa takutkan anwar daripada terus terjebak ke alam politik, kerana anwar adalah superhero dan berani menganggu lubuk rezeki sang penguasa yang bernama UMNO.

Siapa yang tak boleh dipercayai?? anwar atau UMNO?? jawapan pencacai-pencacai duniawinya mestilah menjawa anwar, tetapi jawapan dari rakyat yang bukan  dari kalangan tidak bodoh menjawab UMNO dan pemimpinnya yang tidak boleh dipercayai. Kerana sikap UMNO memang sejak dari dulu kini selamanya sentiasa membohongi rakyatnya secara hidup-hidup.

Baca Berita Penuh ..

Sunday, 8 January 2012

Hassan Ali Dipecat.....


KUALA LUMPUR, 8 Jan: PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

KENYATAAN MEDIA PAS

Setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Dato’ Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan Parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan PAS.

Komen Azrin Ren : Memang patut pun. Dia ni lebih kurang macam musuh didalam selimut yg dok manganggu para-para jemaah yg nak menetang penzalim rakyat dan penghancur negara, Mamat ni sebelum ni nak bercadang untuk bergabung dengan UMNO. Hey lu mamat. lu talak ingat ka? dulu tahun 1969 lepas pru, PAS menang besar kemudian UMNO pelawa PAS masuk dalam perikatan seperti BN. Pelawaan itu sebab PAS adalah parti terkuat semasa itu. Kemudian parti lu ditendang daripada perikatan selepas kekuatan UMNO kembali. Lu tengok betapa alpanya umno yg terus lupa diri apabila senang. Susah cari kawan senang talak cari kawan..Takan lu tak ingat wahai hassan ali?? macam ini olang ad ka, Memang susahlah nak kalahkan yahudi kalau ini macam olang terus wujud...

psst...Selamat Tinggal Hassan Ali....

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat