Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label malaysia hantar minyak ke israel. Show all posts
Showing posts with label malaysia hantar minyak ke israel. Show all posts

Saturday, 11 February 2012

Pertemuan Anwar Ibrahim bersama pemimpin Hamas, Khaled Mashal dan Sheikh Dr. Yusuf al-Qaradawi

Pencacai-pencacai jangan terkejut beruk bila lu semua melihat gambar ni yer, pertemuan dato seri anwar ibrahim dengan ketua pejuang tulen yang tidak di iktiraf UMNO iaitu Pengerusi Hamas Khaled Marshal baru-baru ini. Nampaknya ustaz troll fathulbari harus menetang dan bidas sikap anwar ibrahim yang bertemu dengan pemimpin yang tidak di iktiraf UMNO dan Yahudi. Anwar Ibrahim sudah bertemu dengan penjaga keselmatan palestin. fathulbari harus bersuara sebelum terlambat...kekekeke..kalau betul anwar ibrahim tu agen yahudi..dah lama kena tembak bro...dato seri. lu bagi tahu perkara sebenar pembohongan boneka british iaitu UMNO dengan secepat mungkin.
Pengerusi Hamas, Khaled Mashal bersama Anwar Ibrahim

Anwar Ibrahim berbincang bersama Sheikh Dr. Yusuf al-Qaradawi

UMMO/PAKJIB pendokong yahudi APCO, berhenti hantar minyak ke iran dan terus hantar minyak ke negara yahudi. Nampak nya itu sebagai menjaga keselamatan israel sebab membantu yahudi membekal keperluan hidup harian ke israel...kekek..


PWTC UMNO dengan kibaran bendera yahudi israel....errr...kat atas bmbung bangunan PKR dengan DAP ada tak kibaran bendera yahudi?

Lu semua wahai pencacai-pencacai semua harus mengakui akan kenyataan yang telah di gambarkan gua diatas. Lu jangan coba-coba nak lari akan kenyataan yang telah gua lakukan ini. Lu harus mohon maaf kepada anwar ibrahim sebelum terlambat, Jika lu semua enggan berbuat demikia. Sah lu masih di liwat oleh ah jib gor. sekian...kekeke...

Tahukah anda, Hamas adalah pejuang yang tidak di iktiraf oleh PM palestin iaitu mahmud abbas dan Kumpulan fatah naungan Mahmud abbas, kerana fatah dan mahmud abbas adalah kumpulan yang diperkuadakan oleh israel. sebab itu lah rakyat palestin terus di tindas dan dizalimi. Hamas nak menentang israel pun mahmud abbas marah dan hantar fatah untuk menentang Hamas. Tahukah anda kerajaan malaysia pun tidak mengiktiraf Hamas :D.

Alright...gua mahu cabar blogger-blogger UMNO cari gambar anwar bersama dengan PM israel benjamin netanyahu atau bekas PM ehud olmert kalau betul anwar ibrahim agen yahudi...24jam gua kasi can sama lu...kekeke...

''Over...over...ya..gua papagomo...habisla anwar ibrahim dah berjumpa ngan pemimpin hamas ni. lepas ni kena cari idea lagi untuk pedajal anwar ni..aduihhh...lunsing kepala gua....''

Video perjuangan HAMAS

psst....Papagomo yang 4 kali kantoi macam mana???

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 8 February 2012

SAWIT : Sekat Eksport Ke Iran, Tapi Jual Ke Israel


(Reuters) - Malaysian palm oil exporters have stopped supplying Iran with most of the 30,000 tonnes of the food staple the Middle Eastern country buys each month, or about half its demand, as Western financial curbs on Tehran stymie payments, two trading sources said.

The halt in Malaysia's palm oil exports to Iran, which the traders said started late last year, is the latest sign that sanctions aimed at persuading Tehran to abandon a suspected nuclear weapons program have started to bite.

The sanctions, spearheaded by the United States and European Union, have made it difficult for Iranian palm oil buyers to use letters of credit and make payments via middlemen in the United Arab Emirates (UAE) to Malaysian exporters.

Malaysia is the world No.2 producer of palm oil, used to make products from bio-diesel to cooking oil. It is a key supplier of Iran's palm oil, along with Indonesia, the world's top producer.

"Most of the companies selling palm oil to Iran have stopped since the end of last year," one trader with direct knowledge of the deals told Reuters on Wednesday.

"Payments are not coming through and no palm oil shipper wants to risk sending the cargoes to Iran with such a tense political situation," added the trader, who declined to be identified due to the sensitivity of the issue.

Malaysia's Commodities Ministry and the Malaysian Palm Oil Council (MPOC) -- the country's key marketing agency for the tropical oil -- were not immediately available for comment.

Source : Reuters US Edition

AzrinRen : Dok puter beli ahkbar yahudi kononya anwar sokong keselamatan israel, mintak tunjuk paloran penuh tidak mahu pula, sekarang nah!! lu berhenti hantar minyak ke iran dan hantar ke israel, tu sudah kiran menjaga keselamatan israel jugak tu. kata kat orang tengok cermin terpantul kat diri sendiri. amik lu!!!

psst....Lain kali mintak yahudi beri idea yang bernas ok...sekian...

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat