Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label malaysiaku. Show all posts
Showing posts with label malaysiaku. Show all posts

Wednesday, 18 January 2012

Azwan Ali Dah Bertaubat Atau Terpaksa.


Hai..macam2 dunia sekarang, kesian jugak azrin tengok masalah keluarga diorang. oleh sebab seorang menimbulkan masalah, jahanam semua binasa jatuh maruah keluarga diorang, kerana seorang gilakan wang dan pemfitnah semua rosak bagaikan dimakan anai-anai. bersabarlah azwan ali. selagi ada  fitnah selagi sang penguasa tidak berhenti memfitnah dan menjahanamkan bangsa selagi itulah malaysia diambang huru-hara.

''Dalam sidang media bersama dengan adiknya Umi Hafilda Ali, Azwan Ali turut melafazkan sumpah tidak akan menghina dan mengaibkan mana-mana pihak termasuk ahli keluarga beliau.
"Wallahi, Wabillahi, Watallahi, saya Mohd Azwan bin Ali melafazkan sumpah dengan nama Allah tidak akan menghina, mengeji dan mengaibkan serangan peribadi yang mungkin membawa fitnah kepada Ummi Hafilda.
"Saya hamba Allah yang lemah tidak lari dari melakukan kesilapan bersandarkan hasutan daripada sesetengah pihak," kata Azwan Ali.

Azwan Ali sebelum ini telah mengkritik beberapa Pemimpin UMNO termasuklah menyelar tindakan Umi Hafilda yang terus menerus membuat dakwaan perilaku yang dikatakan sumbang mengenai Azmin Ali dan isterinya Shamsidar Taharin.

 Azwan dalam sidang media yang sama, Negara bakal kehilangan seorang pengkritik hebat yang menentang usaha Umi Hafilda membongkar perilaku salah seorang adik beradik mereka iaitu Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali setelah beliau mengambil keputusan untuk berbaik semula demi menjaga maruah keluarga.''
(from siasahkini)

psst...Semoga seseorang itu kembali ke pangkal jalan dan berhenti menjahanam kaum kerabat, kecuali azwan dan azmin.

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat