Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label nurul ain. Show all posts
Showing posts with label nurul ain. Show all posts

Saturday, 4 February 2012

Mereka Dihina Kerana INSAF

Dihina, diusik dan dilabel dengan pelbagai gelaran seperti ‘ustazah jadi-jadian’ selain dipulau rakan, saudara-mara dan adik beradik antara cabaran kehidupan empat artis ini selepas mendekatkan diri ke jalan Allah.


Pada zaman kemuncak mereka, siapa tidak kenal Catriona Noorhayati Ross Bahrain Ross (Cat), Saiful Amir Abdul Wahab (Pot Innuendo), Azan Addin Abdul Wahab (Azan Ruffedge) dan Zafri Nanarudin (Zaf VE).

Mereka bukan asing dalam industri hiburan tanah air. Masing-masing pernah merasai dunia glamor dan menyemarakkan dunia lakonan dan muzik melalui genre R&B dan hip-hop hingga menjadi kegilaan ramai, terutama anak gadis.


Cat kini bergelar penceramah bebas, manakala tiga lagi artis lelaki itu menubuhkan kumpulan nasyid Al Mawlid bersama Abdullah Ahmad (Lah VE) dan Amer Munawer Yusoff (Amer Ruffedge). Sempena sambutan Maulidur Rasul hari ini, keempat-empat artis ini mengambil kesempatan berkongsi cabaran dan pengalaman dalam mengharungi fasa baru dalam hidup mereka.

Begitu Juga PAS, PAS nak perjuangkan Islam untuk malaysia dan ingin membawa malaysia supaya lebih aman mengikut dasar undang-undang ISLAM mereka (PAS) dihina, dituduh sesat oleh puak-puak tolol dan sekular.

Nabi muhammad S.A.W pun pernah kena hina dan dituduh sesat gara-gara mendidik umatnya untuk menjadi manusia yang mengguna, manusia yang ada nilai-nilau akhirat dan menjadi manusia yang tidak rugi didunia dan di akhirat.

Golongan-golongan jahil ni lebih suka kebebasan kejahatan, sebab itu jenayah, maksiat, cerai-berai, curang sana curang sini, peluk sana peluk sini, tunjuk tubuh pungkoq sana sini, bukak baju tunjuk superman sana sini, rempit sana sini, fitnah sana sini gara-gara takut kat seseorang itu terus meningkat, ulama membela yang dia tidak dihina ulama yang tidak membela dia dihina.

Tetapi mereka-mereka ini tidak dihina malah dipuji lagi oleh puak-puak bahalol.

Tambah-tambah yang ni, lagi dipuji, ghairah kaum lelaki sehingga terjerumus ke lembah kemaksiatan. sekian..

psst....Golongan-golongan jahil sesuai humban ke dalam hutan untuk mencari kehidupan sebenar untuk mereka.



Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat