Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label papagomo setan. Show all posts
Showing posts with label papagomo setan. Show all posts

Wednesday, 11 January 2012

Para-Para Blogger Umno Gelisah Pembebasan DSAI...


''Walaupun mahkamah sudah memutuskan Datuk Seri Anwar Ibrahim bebas dan lepas daripada tuduhan fitnah liwat oleh bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, sebahagian besar blog pro Umno-Barisan Nasional (BN) dikesan masih meneruskan serangan dengan cuba memberi gambaran kononnya liwat itu berlaku tetapi tertuduh dibebaskan atas alasan teknikal berkaitan integriti DNA.

Tinjauan inimajalah.com.my sejak Anwar dibebaskan mendapati blogger pro Umno-BN meningkatkan serangan baru dengan cuba memberi gambaran kononnya pembebasan Anwar lebih berpunca daripada faktor kelemahan bukti, bukan disebabkan tertuduh tidak melakukan jenayah itu.

Malah, sesetengah blogger terbabit masih menggelarkan Anwar sebagai “peliwat” walaupun dari segi perundangan, tokoh pemimpin pembangkang itu sudah dibebaskan dan dilepaskan dari tuduhan fitnah itu.

Antara blogger pro Umno-BN yang masih melabelkan Anwar sebagai “peliwat” ialah theunspinners.blogspot.com dengan tajuk entri mutakhirnya, “(Apa) Bila anak peliwat pertikai mahkamah, Anwar tak patut keluar 2004″.

Kekecewaan dan rasa tidak gembira dengan keputusan mahkamah membebaskan Anwar diluahkan tanpa berselindung di blog yang terkenal dengan kebencian melampau terhadap Anwar, iaitu papagomo.com.

“Agak luluh jiwa ini (apa) bila mendapat tahu keputusan mahkamah semalam yang telah membebaskan dan melepaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim dari pertuduhan liwat yang beliau hadapi,” catat blog berkenaan dalam entri mutakhirnya.


Dalam satu entri lain hari ini, papagomo.com membawakan hujah sampel DNA bagi menampakkan kononnya pemimpin pembangkang itu patut disabitkan dengan tuduhan liwat.

“Sepanjang pembelaan diri oleh tertuduh iaitu Anwar Ibrahim sampel DNA juga tidak diulas oleh Anwar Ibrahim yang membuktikan kepada semua rakyat sampel DNA diterima pakai sama sekali dan atas sebab itu hakim meminta Anwar Ibrahim membela diri,” catat blog papagomo.com.

Sementara itu, theunspinners.blogspot.com cuba mencari ruang untuk terus menggambarkan Anwar terbabit melakukan kesalahan itu dengan membangkitkan semula petikan kenyataan Anwar sendiri berhubung frasa “suka sama suka” ketika beliau mula dihadapkan di mahkamah.

Blog itu mencatatkan, Anwar sendiri menyebut kejadian seks luar tabie dengan Saiful pada 26 Jun 2008 di antara 3.01 petang dan 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, No 99, Jalan Setiakasih Bukit Damansara telah berlaku atas dasar “suka sama suka”.

Menurutnya, Anwar menyebut frasa “suka sama suka” itu pada 7 Ogos 2008 di luar bangunan Mahkamah Sesyen Jalan Duta, ketika kali pertama kes itu disebut di mahkamah.

Bagaimanapun, dalam entri sama, blog berkenaan mengakui Anwar menyebut “suka sama suka” dalam konteks mempertikaikan mengapa beliau (Anwar) didakwa mengikut Seksyen 377B.

“Ini pendakwaannya itu 377B maknanya suka sama suka. Kalau suka sama suka, pasal apa saya seorang sahaja yang kena dakwa.

“Dah suka (sama) suka dakwa dua-dualah,” kata Anwar seperti dipetik blog terbabit.

Sementara itu, satu lagi blog yang terkenal anti Pakatan Rakyat (PR), pisau.net menjadikan kenyataan bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Ali yang menyifatkan perjuangan Anwar adalah “kotor” sebagai modal untuk terus memburukkan ketua pembangkang itu.

Selain itu, banyak entri anti PR dan Anwar boleh ditemui di mybloghub.my. Blog ini banyak menghimpunkan entri oleh blogger pro Umno-BN. - inimajalah.com.my"

Tambahan : Kesian kat mereka, azrin sungguh bersimpati terhadap mereka, Anwar ibrahim baru sahaja dibebaska,n papa-para blogger Umno-Bn dah meroyan tidak tentu arah dan masih enggan mengaku kalah. jikalau kelak nanti dato seri anwar ibrahim ditabal sebagai Perdana Menteri ntah bagaimana pula mereka nak meroyan.

Almaklumlah, memfitnah dan pedajal dato seri anwar ibrahim adalah sumber punca rezeki mereka untuk isteri dan anak-anak. jika dato seri anwar ibrahim ditabal sebagai Perdana Menteri, dimana lagi mereka nak mencari rezeki?? siapa nak bayar?? menteri-menteri Umno-Bn termasuk pakjib sudah tentu akan dihadap ke muka pengadilan atas sebab-sebab salah guna kuasa berfakta.

Jadi siapa pula mangsa untuk mereka nak mencari rezeki??? nak mintak PR tolong bayar untuk mengutuk pakjib?? Ohhh...maaf. sikap pedajal dan memfitnah itu adalah sesuai dan sinonim dengan Umno-Bn yg gilakan kuasa. permainan politik kotor bukanlah amalan kami. dalam banyak-banyak parti dialam perikatan Barisan Nasional yg kuat meroyan adalah Umno.

Baca Berita Penuh ..

Saturday, 7 January 2012

Masih Ingat Peristiwa Memali??? : Pakjib Lari Ke Afrika...kekekekk...


Hek elehhhhh pakjib ni..kononya nak pi buat lawatan...kekekek...

Bebas Anwar 901: Najib Altantuya Takut, sudah Cabut Lari Ke Afrika Selatan !!!

Dalam sibuk seluruh negara tertumpu ke arah keputusan paling besar dalam sejarah negara tahun baru 2012 ini berkenaan kes fitnah liwat Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, rupanya Perdana Najib Altantuya sudah cabut lari nun jauh ke bumi Afrika!

Mengulangi sejarah mentor politiknya, Mahathir Mohamad yang culas ke China semasa tragedi berdarah Memali pada 1985, Najib Altantuya juga dilihat mengambil pendekatan selamat untuk mengelak dari dilibatkan dengan keputusan mahkamah yang dilihat sudah boleh dijangka, dan paling penting siapa dalang di sebalik keputusannya!

Muslihat Najib Altantuya sudah lama diduga dek kerana apabila sudah berada di Afrika Selatan, kira-kira 12 ribu kilometer dari tanah air, dia dilihat kununnya tidak cuba mempengaruhi keputusan mahkamah yang jelas sekali berat sebelah dan prejudis!


Rosmah Mansor yang mengikuti isterinya juga dilihat tidak mahu dikaitkan dengan keputusan mahkamah dan membiarkan timbalannya, Muhyiddin Yassin terkontang-kanting menjawab apa saja keputusan yang bakal diputuskan oleh mahkamah Isnin ini.

Musa Hitam juga tidak terlepas dari serangan bertali arus media semasa ketiadaan Mahathir dulu walaupun dia Menteri Dalam Negeri yang bertanggungjawab sepenuhnya terhadap tindakan menyerang Memali di Mukim Siong, Baling, Kedah lama dahulu.

Apa pentingnya menghadiri sambutan ulang tahun ke-100 Kongres Kebangsaan Afrika (ANC) di Johannesburg yang tidaklah begitu penting sebenarnya selain dari mengahbiskan duit rakyat semata-mata!

Alasan hubungan baik yang terjalin semasa Mahathir menjadi Perdana Menteri dulu tidak boleh dijadikan alasan kerana syarikat penerbangan kebangsaan, Malaysia Airlines (MAS) sudah pun menghentikan perkhidmatannya ke Johannesburg dan Cape Town atas alasan kekurangan penumpang selain mengurangkan hutang menimbun yang dialami MAS!

Penganalisis politik berpendapat, tindakan Najib Altantuya ini lebih didorong oleh rasa takutnya akan apa saja persepsi rakyat yang akan memerhatikan setiap tindak tanduk keputusan mahkamah yang bakal dibuat Zabidin Mohd Diah.

Malahan Najib Altantuya kini terdesak untuk meraih sokongan rakyat disebabkan gerakan Bebas Anwar 901 semakin mendapat perhatian dan buktinya lebih 740 laporan polis dibuat pencacai setianya setakat jam 2.40 petang tadi.

Apa yang pasti, Najib Altantuya, walau berada di mana sekalipun di planet ciptaan Allah SWT ini mesti bertanggungajwab di atas segala keputusannya sama ada penghakiman Zabidin memihak Anwar Ibrahim atau pun tidak !

psst....Madey dah turun ilmu kat pakjib....kekekek.....muyiddin yg kena bias..keekek...pakjib botaki harus bertaubat!!!

Baca Berita Penuh ..

Tuesday, 3 January 2012

Ibu Mengaku Beli Baju Seksi Untuk Amelina Che Bakri...


Ibu Amalina,Sabariah berkata, beliau kesal dengan laporan blog itu yang melemparkan pelbagai tohmahan termasuk menyiarkan gambar peribadi anak tunggalnya berusia 23 tahun itu yang kini sedang menamatkan pengajian tahun akhir.

Beliau yang juga Penolong Kanan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Taman Johor Jaya 2, berkata gambar yang disiarkan blog terbabit dipercayai dicuri dari laman sosial Facebook Nur Amalina.

“Pakaian yang dipakai Amalina dibeli saya sendiri, manakala gambar terbabit dirakam ketika kami bersama melancong ke Paris untuk bercuti pada Ogos 2009.

“Sebenarnya, gambar yang disiarkan itu gambar lama yang bersifat peribadi.

Saya mengenali setiap rakannya yang turut berada dalam gambar itu,” katanya.

Sabariah berkata, Amalina ada menghubunginya melalui panggilan video ‘Skype’ kelmarin berhubung penyebaran gambarnya yang dituduh seksi itu dalam laman blog.

“Dia ketawa ketika menceritakan perkara itu kerana sudah lali dengan tohmahan sebegini. Ini bukan kali pertama kejadian seumpama itu berlaku. Mungkin ada orang cemburu dengan kejayaan anak saya selama ini,” katanya. -BHPertama saya ingin menyatakan bahawa pendedahan berkenaan tidak ada unsur "malafide" atau berniat jahat.

Ia dilakukan sebagai pengajaran kepada semua umat Islam di dalam negara dan di luarnegara, bahawa anda tidak boleh bersikap sedemikian - sikap yang dilarang dalam agama.

Jika kita tidak mahu diaibkan, kita tidak sepatutnya melakukan perkara-perkara yang boleh mengaibkan.

Kita tidak boleh mengumpat, apatah lagi memfitnah, TETAPI bukti bergambar yang tersebar luas seperti di atas, maka yang kita minta ialah KEBENARAN itu dijelaskan.
Bukan saja GB, ramai yang terkilan dengan pendedahan gambar/foto/imej yang dilakukan sendiri oleh Nur Amelina lewat facebooknya. Mengapa Nur Amelina berbuat demikian? Apatah lagi gambar profilnya untuk memperkenalkan diri adalah sekeping foto beliau berpakaian tanpa bertudung berposing berpelukan dengan seorang lelaki Mat Salleh? Apakah penjelasan terhadap hal tersebut? Malah jawapan terakhir Nur Amelina sendiri, beliau lansung tidak menafikan sebaliknya menyatakan: "I don't care what people say about me as I wear my pain everyday."


Didapati bahawa gambar/foto/imej tersebut dan kesemua imej yang tersiar di facebooknya adalah asli, tidak menggunakan photoshop. Dan ibu Nur Amelina membuat pengakuan:
“Pakaian yang dipakai Amalina dibeli saya sendiri, manakala gambar terbabit dirakam ketika kami bersama melancong ke Paris untuk bercuti pada Ogos 2009.

“Sebenarnya, gambar yang disiarkan itu gambar lama yang bersifat peribadi.

Jika betul demikian, maka adalah tidak wajar ianya dipertontonkan di khalayak ramai di facebook. 

Jadi tidak perlu menuduh ia sebagai "fitnah" kerana fitnah merujuk kepada mengadakan sesuatu yang tidak ada atau tidak berlaku sedangkan apa yang berlaku ialah gambar/foto/imej itu adalah BENAR.

Perbuatan salah tetap salah walau cuba dibela dengan apa cara sekalipun. Itu hukum kebenaran.

Kepada semua, anggaplah apa yang berlaku sebagai satu pengajaran.

Banyak benda pelik kat sini,antaranya:
1. Apa ke jadahnya mak dia beli pakaian telanjang untuk anaknya?

2. Kerana emaknya mengatakan gambar "peribadi" Amalina di"curi" dari laman Facebook. Mana ada yang peribadi kalau dah masuk Facebook kan?
(Patutke gambar separuh telanjang dikongsi bersama rakan-rakan)


3. Itu gambar lama. Maknanya dah lama la mak dia sorokkan kemungkaran?

4. Emaknya mengenali rakannya setiap seorang. Hukum jatuh halal ke bila memeluk bukan muhrim yang berstatus rakan?

5. Kalau itu bukan gaya hidup bebas, itu gaya hidup apa? Islam?

Bukankah hujah makcik tu tidak setaraf dengan jawatan makcik sebagai Penolong Kanan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Taman Johor Jaya 2?

Kenapalah makcik bagi komen. Bukankah lebih elok makcik berdiam diri? 

psst...Makcik, takkan tahu tahu Islam mengajar umatnya mentutup Aurat, Apa yg makcik lakukan semua itu bagaikan makcik memalukan keluarga makcik sendiri?? Kalau makcik tahu, sudah tentu makcik tak komen sebegini.
-Sumber
Disini dan sini-

Ini posting terakhir saya berkenaaan dengan Amalina dan ibunya,bukan niat kita nak memalukan dia,kita tegur dia atas dasar sayangkan saudara seislamTapi kalau mak dia sendiri dah mengaku,lantak koranglah.Mak dia takkan tak tahu mana dosa mana pahala,diaorang sendiri yang pilih jalan hidup dia...



Baca Berita Penuh ..

Monday, 2 January 2012

RPK belot kerana ANAKNYA...

''Kakmah..bangun Kakmah.....Madam Wakeup!!!

Doktor yang merawat Raja Azman Raja Petra mengambil keputusan tidak perlu menjalankan pembedahan untuk mengeluarkan mata pisau cukur di dalam perutnya.

Menurut peguam itu, doktor berkenaan berpendapat mata pisau yang patah dua itu perlu dibiarkan keluar secara semula jadi.



Peguam yang tidak ingin dikenali itu menambah, anak kepada penulis blog kontroversi Raja Petra Kamaruddin itu kini stabil.

Raja Azman, yang kini ditahan reman, antaranya atas tuduhan mencuri, kini dikawal ketat dengan digari ke katil serta dikawal oleh pengawal penjara di Hospital Sungai Buloh.

"Kami sedang memohon untuk menemui beliau dalam tempoh sambutan Tahun Baru Cina," kata peguam itu kepada Malaysiakini.

Raja Azman sebelum ini dilaporkan menggunakan mata pisau cukur itu untuk mengelar pergelangan tangannya sebelum menelan mata pisau tersebut.

Bagaimanapun, masih belum diketahui bagaimana Raja Azman memperolehi mata pisau tersebut semasa dalam tahanan di Penjara Sungai Buloh.

Raja Azaman juga dilaporkan berada di wad Hospital Sungai Buloh sejak insiden tersebut berlaku pada malam Selasa lalu.

 Ketua polis Gombak Abdul Rahim Abdullah mengesahkan Raja Azman dikesan dalam keadaan lemah oleh warder Penjara Sungai Buloh selepas insiden tersebut berlaku.

psst....Gua ingatkan UMNO ni cuma main kotor didalam pilihanraya, Nak paksa orang pun nak main kotor jugak...kotor betul UMNO ni...

Baca Berita Penuh ..

Friday, 30 December 2011

Rumah Mewah Anak Kak Jat Di Singapura...


Setelah mededahkan restoran mewah syahrizat dan anak-anaknya di singapura yang menggemparkan rakyat malaysia,Aku kali nih nak tunjukkan bukti hakmilik empunya restoran mewah tu.Almaklumlah puak-puak Umno nih masih nak kan bukti dan depa kata semua nih fitnah.Aku ambil bukti nih dari blog milo suam yang mendedahkan skandal nih terlebih dahulu di blognya.Korang lihat keterangan dibawah yang diambil dari laman web rasmi MeatWorks itu sendiri. Jika kita memeriksa data-data pendaftaran laman web meatworks.com.my ia secara terus mendedahkan siapa pemiliknya klik Whois

Sapa Wan Izzana Fatimah Binti Salleh nih??Sudah tentulah dia nih anak Syahrizat.Ni gambar dia aku ambil dari blog wakil Umno luar negara .Dia ni pernah jadi ketua Umno di Amerika dulu....Berita lebih jelas (Klik Sini)

Cerita Asal <----- Klik

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 28 December 2011

Ibrahim Ali Isi Borang Keahlian PAS Seumur Hidup


Menjelang PRU 12 yg lalu, pernah diramalkan oleh Daim, beberapa negeri akan jatuh ke tangan pembangkang, maka jatuhlah Pulau Pinang, Kedah dan Selangor. Tepat sekali maklumat yang ada dalam tangan Daim ketika itu. Cuma, Perak adalah bonus kepada pembangkang, kerana ianya tidak ada dalam buku catatan harian Daim, juga turut jatuh, walaupun akhirnya UMNO-BN berjaya merampas kembali.

Kelantan, kekal dalam pegangan PAS, bermakna sebanyak 5 negeri tumbang, ditambah lagi dengan penafian majority 2/3 di Parlimen telah benar-benar menyebabkan jantung Mahathir tidak berapa stabil.

Kini, menjelang PRU13, seorang lagi tokoh veteran UMNO, iaitu Ku Li tampil dengan firasatnya bahawa UMNO-BN akan tewas lagi. Tidak lah diketahui negeri mana yang akan terlepas ke tangan Pakatan Rakyat nanti.

Tetapi, yang terlalu mungkin ialah Negeri Sembilan dan juga Perak yang mampu ditawan kembali. Begitu juga lah dengan Melaka dan Johor juga sangat berpotensi. Kalau begitu lah jadinya, Cuma tinggal Sabah, Sarawak, Perlis dan Pahang sahaja dalam tangan UMNO-BN.

Walaubagaimanapun, Ku Li tidak menyebut Putrajaya juga terlepas. Ini kerana sekiranya Putrajaya terpaksa diserahkan kepada Pakatan Rakyat, sekiranya itu maklumat yang ada dengan Ku Li, maka bagaimana nasib tokoh hebat politikus negara iaitu Ibrahim Ali.

Dalam keadaan ramai pemimpin – pemimpin Melayu dalam UMNO, atau Cina dalam MCA, dan Gerakan, ataupun India dalam MIC sudah kehabisan tenaga, letih dan lesu, tetapi Ibrahim Ali selaku tokoh yang sentiasa bertenaga sejak dari dulu, apakah perkiraannya ketika ini, atau sekiranya beliau memndapat maklumat tentang informasi yang ada dengan Ku Li ini?

Adakah mungkin, bagi menyelamatkan hayat politik nya, maka Ibrahim Ali tanpa rasa segan dan malu akan mengisi borang keahlian PAS seumur hidup? moga-moga dengan tindakannya ini, maka kerusi Pasir Mas masih akan dipertimbangkan untuk diserahkan kepada nya lagi.

Adakah pemimpin-pemimpin PAS, ketika itu akan dengan rela hati menerima Ibrahim Ali sebagai ahli PAS seumur hiudp? Bagaimana pula dengan penerimaan ahli-ahli PAS, dan begitu juga Pakatan Rakyat, sekiranya itu tindakan yang akan diambil olehh Ibrahim Ali.

psst....Kalau betul UMNO sahaja yg boleh memerintah dan memajukan negara didunia ini, aku cabar UMNO bukak cawangan dan buat UMNO somalia dan majukan somalia terlebih dahulu kalau betul UMNO sahaja yg mampu memerintah didunia ini...ngeh ngeh ngehh...

Baca Berita Penuh ..

Friday, 23 December 2011

PANAS : - Blogger-Blogger UMNO Kantoi...



Adam adli seorang mahasiswa berani kerana tindakannya menurun bendera yg bergambarkan najib kini di serang bertubi-tubi fitnah-fitnahan dari blogger-blogger belaan UMNO. sesiapa sahaja yg menentang umno-bn akan terus dilabel sebagai mangsa mereka seterusnya selepas pemimpin-pemimpin PR yg lain kususnya dato seri anwar ibrahim. kini Adam Adli sebagai manusia seterusnya yg digeruni umno-bn

Terbaru blogger-bloger belaan UMNO terutamanya dari papagomo menyiarkan gambar lucah yg kononya aksi lucah itu dilakukan oleh mahasiswa tersebut, akhirnya malang tidak berbau bagi blogger-bloger belaan UMNO. gambar yg mereka mengatakan Adam Adli itu ada mat pinoy yg hampir menyerupai rupa paras mahasiswa Adam Adli. sekali lagi blogger-blogger belaan UMNO kantoi didepan pandangan bacaan masyarakat. dan masyarakat-masyarakat boleh menilai tindakan bijak dari blogger-blogger umno yg menyerang pihak lawan dengan bermodalkan lucah sahaja. 

Hanya dengan menggunakan perkhidmatan google ia berjaya membuah hasil membongkar fitnah-fitnah yg dinaung oleh blogger-blogger belaan UMNO.

Umno memang terkenal dengan sikap lucah mereka, setiap seorang yg akan menentang mereka. mereka itu akan dilabel sebagai ahli porno. dari dato seri anwar ibrahim, mat sabu, dan lain-lain pemimpin PR dan kini mahasiswa yg menjadi mangsa seterusnya, Ekoran tindakan berani Adam Adli menurun bendera penzalim mengundang bencana ciptaan umno itu.

Kebiasaannya apabila seseorang itu tidak sehaluan dengan perjuangan mereka, karakter mereka akan cuba dimusnahkan oleh Blogger-blogger belaan UMNO dengan menyiarkan gambar-gambar yang bersifat lucah kononnya gambar tersebut adalah individu yang tidak sehaluan dengan mereka.

Biarpun kemungkinan ia adalah fitnah bagi mereka itu tidak mengapa, asal mereka puas lagipun tiada undang-undang yang bakal menghalang tindakan mereka..

Serangan biasanya akan dimulakan oleh Ikon Fitnah 1Malaysia iaitu papagomo tetapi kali ini Ikon Arak 1Malaysia iaitu Parpukari mengambil alih tugas beliau..

 Perlu diketahui.. Ikon Arak ini juga telah menipu teman-teman seperjuangannya.. 




Sila lihat gambar diatas, kejayaan rakan seperjuang menghack akaun papagomo. apabila kami membuka mesej inbox dari papagomo akaun ia bertulis seperti diatas...papagomo kantoi...

psst....Soi Lek mengkritik kerajaan selangor yang katanya menjual pasir dengan harga yg tinggi menyebabkan harga pembinaan naik. Kenapa Soi Lek tak kritik harga simen yg hampir mencecah RM17/1 guni? Kan kah semua tu gara2 umno dgn YTL?


Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat