Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label pas dap pkr umno barisan nasional pakatan rakyat. Show all posts
Showing posts with label pas dap pkr umno barisan nasional pakatan rakyat. Show all posts

Monday, 6 February 2012

Mamat yang kena tangkap di indonesia: Bekas Ahli PKR Bukan Ahli PKR

Baru-baru ini kita dikejutkan mengenai salah seorang ahli PKR ditangkap di indonesia, setelah disiasat mamat ni adalah bukan ahli PKR tetapi pernah menjadi ahli PKR sewaktu pru12 2008 dahulu, mamat ni pernah membantu kempen pilihanraya pru12 YB eli. Selepas itu mamat ni pernah jadi kuda-kuda UMNO menjadi pengkhianat iaitu membuka aib YB elizabeth wong dengan manyiarkan gambar YB tersebut yang sedang tidur separuh bogel. Mamat di pernah melarikan diri di london selepas melakukan kesalahan tersebut. Yang gua tahu mamat ni bekas kekasih YB eli. mungkin tindakannya dipaksa atau tindakan khianat atas sebab-sebab tidak berpuas hati.

Pihak polis malaysia pernah nak cekup mamat ni sebab mengaibkan orang.

Gambar yang disiarkan oleh blog papagomo kantoi.

Bekas teman lelaki (gambar) Elizabeth Wong dipercayai mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan itu sewaktu pru12.

Laman blog wakil rakyat tersebut yang bertarikh 10 Mac tahun lalu iaitu selepas kejayaannya pada Pilihan Raya Umum Ke-12 mungkin memberikan sedikit petunjuk.

Elizabeth menerusi blognya itu antara lain merakamkan penghargaan kepada teman lelakinya itu yang bernama Hilmi.

Teman lelaki tersebut sangat penyabar dan sentiasa memberikan sokongan padu kepada beliau.

Persoalannya kenapa mamat ni membuka aib YB Elizabeth wong?? 

Persoalannya, adakah Hilmi ialah lelaki misteri tersebut? Setakat ini masih belum ada pihak yang boleh mengesahkan.

Apa-apa pun para-para reform malaysia berhati-hati dengan mamat ni, dia adalah duri dalam daging kita. Mamat ni diperkudakan UMNO sebagai mana mereka perkudakan hassan ali. Mamat ni dah pedajalkan YB eli kali ini dia nak pedajal PKR pulak. 

Teman lelaki Elizabeth itu adalah ahli PKR dan pernah bekerja dengan saya sebagai pegawai khas selama sembilan bulan" Hee Loy Sian, Ahli Parlimen Petaling Jaya Selatan.

Ingat semua. mamat tu bukan ahli PKR tetapi bekas ahli PKR. Kami PKR tidak mahu pengkhianat yang pernah membuka aib orang itu berada di dalam bersama kami.

Dah bukan ahli PKR lagi tetapi masih mengatakan dia ahli PKR, gua pun bleh cakap kucing ni ahli PKR tetai dia tak tahu apa tu PKR.

psst...Yang lu ni dok siarkan aib orang ni kepada? cara mamcam tu ka lu nak jatuhkan orang? itu hak dia. hak diri dia, bukan dia kuar gi shopping bukak baju separuh bogel pun. Islam melarang keras umatnya mengaib kan orang lain ok. sekian.

Mission Acomplete 

Baca Berita Penuh ..

Tuesday, 2 August 2011

BloggerzExpress : - UMNO/BN Gadai Megara


Begitu hebat negara kita yang bernama malaysia ni, dulu kaum2 dimalaysia hanya terdiri daripada Melayu,Cina,India(Mengikut semenanjung sahaja). kini malaysia kaumnya telah bertambah ialah Melayu,Cina,India,Bangla,Indon,Vietnam,Burma,Pinoy. Perkkk..sungguh2 hebat. tidak lama lagi malaysia sudah jadi negara kuasa besar kalau digabungkan jadi 1. ini bukanb dah 1MALAYSIA tetapi 1DUNIA.

 
Lepas ni amerika,russia,china pun takut kat malaysia. hebat2...siapa pengkhianat sebenarnya ni :D. SPR hak kerajaan persekutuan atau hak Pakatan Rakyat? ce habaq ce habaq mai...

Malaysia negara cikai sapa sahaja boleh boleh jadi rakyat, sapa sahaja boleh rogol malaysia negara tiada daulat negara tempat penjenayah2 duduk...huh aku tak bangga lagi jadi rakyat malaysia(rakyat ke?) negara kotor ni. 

Harap2 sapa dalang disebalik perkara ini akan dihumban ke neraka kelak nanti. disituh memang tempat yang paling layak untuk golongan perosak negara...langsung tak takut dengan hasil(gaji) haram. mereka ini lebih jahat dari komkunis, tunggulah balasan dari yang maha ESA. 

Nampaknya keperluan untuk BERSIH 3.0 lebih memanggil kita...di titiwangsa sahaja ada 52 yang ditemui pagi tadi masih berstatys PR..bila dibawa nama ke SPR tiba2 tengah ni dah jadi WARGANEGARA dah...SPR MELAMPAU!!! DAH JADI PENGKHIANAT NEGARA!!! 

psst : - Ini dinamakan malaysia negara aman? butakah mereka? atau mereka lebih pentingkan duniawi sehingga mereka sanggup mengakui malaysia ini negara yang aman sedangkan dibelakang mereka ada disebalik maksudnya. memang negara kita mana dari segi tiada peperangan, perang saudara, rusuhan kaum. tetapi negara kita cerai2 berai bertambah, anak luar nikah bertambah, maksiat bertambah, media kerajaan umno rajankan fitnah sebagai modal untuk jatuhkan pihak lawan yang ingin pembaharuan. ini bukan tikus tetapi mereka ini adalah beruang!!! inikah dikatakan malaysia aman? sedangkan orang yang dituduh cepat2 pencacainya menghukum tanpa bukti kukuh, tanpa saksi, dengar berita2 dari fasiq tidak diselidik terlebih dahulu terus percaya. berimankah mereka? percaya kepada umno/bn atau tuhan? siapa tuhan mereka? umno/bn atau Allah? siapa idola mereka? nabi muhammad atau umno/bn?. begitu jebon mereka. harap pagar pagar makan taik!! lebih baik beruk lebih mulia dari mereka!!! kahrkk ptuih!!! 


 

Baca Berita Penuh ..

Sunday, 30 January 2011

Rasmi : - BN berjaya kekal DUN Tenang.

psst : - BN gagal tambat hati pengundi cina. sepanjang PRK. Pakatan Rakyat banyak kalah di pendalaman. 
sila kalian tengok rekod pru12 mac 2008. Pakatan Rakyat paling banyak menang di bandar dan BN pula hanya banyak menang di pendalaman, kalau di bandar pun salah satu di kangar. nampak gaya pengundi cina masih setia pada Pakatan Rakyat.....dapat tengok semua saluran peti undi kawasan cina memihak kepada Pakatan Rakyat....apa-apa pun PRK adalah ujian..pilihan rakyat sebenar adalah di pru13!!

7.15pm Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar dalam lama Twitter mengucapkan tahniah kepada BN kerana berjaya mempertahankan kerusi tersebut. 

Keputusan rasmi menunjukkan BN mendapat sekitar 6,699 undi manakala PAS mendapat 2,992 undi.
calon BN, Mohd Azahar Ibrahim menang dengan majoriti 3,707 undi - meningkat 1berbanding majoriti 2,492 undi pada 2008.
Calon BN juga menang undi Pos. Daripada 119 kertas undi pos yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Mohd Azahar memperoleh 115 manakala Normala memperoleh tiga undi. Satu undi pos ditolak.

Keputusan undi pos itu diumumkan oleh pegawai pengurus pilihan raya kecil, Md Asri Amir. di di Pusat Penjumlahan Undi di Dewan Serbaguna Majlis Daerah Labis petang ini. --------------------------------------------------------------
8:31pm: Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek membidas DAP, dengan mendakwa BN menang di tiga daripada empat kawasan majoriti pengundi Cina.

PAS dan DAP boleh 'berkokok', tapi masih 'kalah', katanya dalam twitter. Bagaimanapun, penilaiannya terhadap kawasan majoriti pengundi Cina itu bercanggah dengan pemimpin DAP.

Kejayaan BN mengekalkan DUN Tenang hari ini, adalah kemenangan ke-14 dalam pilihan raya kecil yang diadakan selepas pilihan raya umum 2008. Pakatan pula memenangi lapan pilihan raya kecil.

Pakatan menang di Sibu, Kuala Terengganu, Bukit Gantang, Permatang Pauh, Permatang Pasir, Manek Urai, Penanti dan Selambau.

BN pula menang di Tenang, Hulu Selangor, Galas, Tenang, Sapi Bagan Batu dan Pinang.

Pilihan raya kecil ke-15 pula akan diadakan di Merlimau pada 6 Mac depan.

8:12pm: Lebih ramai pemimpin tiba di pusat penjumlahan untuk meraikan kemenangan. Mereka termasuk Menteri Besar Johor, Datuk seri Abdul Ghani Othman dan ketua penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan. 

Semuanya tersenyum lebar dan bersalaman mengucap tanah antara satu sama lain.

Mohd Azahar pula memakai baju kemeja batik dan bersongkok hitam. Beliau kelihatan letih selepas sehari bergerak di sekitar kawasan pilihan raya kecil hari ini dalam keadaan hujan dan banjir.

8:07pm: Calon BN Mohd Azahar Ibrahim tiba di pusat penjumlahan di dewan serbaguna Majlis Daerah Labis.

7:53pm: BN pemimpin tempatan sudah mula membanjiri pusat penjumlah tersebut. Turut kelihatan ialah Menteri di Jabatan Perdana Menteri, yang juga presiden Gerakan, Tan sri Dr Koh Tsu Koon.

Baca Berita Penuh ..

Sunday, 9 January 2011

JPJ : - Semua jalan...


 psst : - org2 kg memang banyak guna motor yg takde rotax...pasni takdak harapan nak lari masuk kebun kalau kena kejor JPJ...saman tetap saman...err...kerajaan umno dah sengket duit ka..heheh...

 Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) kini mempunyai kuasa lebih luas untuk mengambil tindakan terhadap pengguna yang melakukan kesalahan lalu lintas di semua jenis jalan.

Timbalan Ketua Pengarahnya, Datuk Ismail Ahmad berkata, sebelum ini, tumpuan JPJ hanya di lebuh raya, jalan persekutuan, jalan negeri dan jalan perbandaran, namun kini mereka yang menggunakan jalan seperti di ladang, kebun, kampung serta kawasan perumahan juga tidak akan terlepas, sekiranya melakukan kesalahan.

"Malah semua jenis kawasan letak kereta dan bahu jalan, kita boleh ambil tindakan jika pemandu kenderaan terbabit melakukan kesalahan,” katanya kepada pemberita selepas majlis penutup program Satu Komuniti Satu JPJ kawasan Dewan Undangan Negeri Lendu hari ini.

Ismail berkata, penguatkuasaan undang-undang meliputi semua jenis jalan Itu terkandung dalam pindaan Akta Pengangkutan Jalan 1987, yang diluluskan Dewan Negara pada 22 Disember lepas.

 
 meh tenangkan fikiran..heheh....

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat