Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label pas pkr dap umno. Show all posts
Showing posts with label pas pkr dap umno. Show all posts

Tuesday, 25 January 2011

Wartawan : - Karam VS Perkosa UMNO


psst : - Selamat Tahun Baru 2011 

Naik sampan sambil menjerit 

Melayu macam ni macam Mat-mat Rempit 

Welcome To The UMNO World of Version Adnan Sempit 

(...tak Pasal-pasal Pasal Aku Kena Belanja Satu Kedai Mamak.... bantai laa Labu... ) 

hehe hee hee... 

sekian dari saya, Karam Singh Walia melaporkan untuk TV3 suku

KARAM SINGH WALIA KENA TENGKING DENGAN BUDAK2 AYAM - PERKASA UMNO
Smile

hoiiii Karam Singh Wali.... padan laaa muka kau... sokong sangat UMNO dan TV3... sampai lupa "The Basic of Journalists"....
hehe heee.....

aku tak boleh lupa masa dia kutuk dengan sindiran pedas.... PAS/DAP/PKR tahun PRU 2004....
kau cakap macam2 tentang kami.... Kami Pembangkang Yang Tidak Etika.. Tak Ada Morale... Tidak Ada Budi bahasa.....
hehe heee..
padan laa muka kau....

Life is A Circle.... mana UMNO yang kau sayang sangat tuh... Karam...
KARAM SINGH WALIA ... KARAM DENGAN BOT BOT NYA...
Smile
hehe heee

ANOTHER PRODUCT MADE FROM UMNO, PERKASA & 1-MALAYSIA...

Smile... hhee heee...

PLEASE DO THE STRATEGIC THINKING.... DO WE NEED ANOTHER HISTORY OF ZIMBABWEA....

...please reads or google the Zimbabwea Modern History - dated 1996 - 2008...

Pada 28 Dis 2010 - Karam Singh Walia TV3 - Diugut dan mahu dipukul....

To Karam Singh Walia and All Sikhs Malaysian... JOIN US TO FIGHT THE BASTARD UMNO, THE EVIL PERKASA AND THE FANATIC ULTRA MALAYS....

THEY SOON WILL DESTROY MALAYSIA AS ZIMBABWEAN(s) DID.... 

Baca Berita Penuh ..

Thursday, 20 January 2011

Doraemon : - UMNO Penderhaka!! Mana Perkasam??

 Pembangkang Selangor akan hadir ke sidang tergempar dewan undangan negeri pada Isnin namun tidak akan menyokong usul pindaan perlembagaan negeri yang akan dibentangkan oleh kerajaan negeri. <----- [ Amboi amboi amboi...tengok pembaca sekalian!! siapa yg penderhaka sebenarnya? lepas 24hb.nanti confirm tahu siapa penderhaka sebenarnya...
BN SELANGOR MENOLAK KEMBALIKAN KUASA SULTAN..........
Pembangkang Selangor akan hadir ke sidang tergempar dewan undangan negeri pada Isnin namun tidak akan menyokong usul pindaan perlembagaan negeri yang akan dibentangkan oleh kerajaan negeri.. Hujah.......Sultan telah memperkenankan usul tersebut dibentang...Mari kita tunggu apa tindakan wakil rakyat BN...Beranikah BN menolak usul tersebut? Masihkan diingati macam mana PM Mahathir menggubal perlembagaan Malaysia dengan memusatkan kuasa kepada kerajaan persekutuan?

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 12 January 2011

Kea Liwat DS Anwar : - Jamil Khir Penghalang Untuk Bicara Di Mahkamah Syariah?


 DS ANWAR dituduh melakukan perbuatan liwat dengan Saiful Bukhari Azlan dan jika difahami dari seksyen pertuduhan yang dihadapkan ke atas beliau, perbuatan itu dilakukan secara `suka sama suka'. Berlawanan dengan apa yang disebut oleh Saiful Bukhari di dalam mahkamah bahawa beliau `dipaksa' melakukannya walaupun pemuda ini telah `bersedia' dengan memakai tuala dan berwangian.

 DS Anwar selaku yang dituduh ingin menuntut keadilan bukan sahaja untuk dirinya bahkan juga keadilan buat Saiful. Mencari keadilan, tempat yang sesuai buatnya selaku umat Islam dan kebetulan juga Saiful yang dikatakan menjadi pasangannya juga berugama Islam sudah pastilah beliau memilih Mahkamah Syariah. Bukankah zina dan liwat `suka sama suka' itu tarafnya sama di sisi Islam dan Mahkamah Syariah sahaja tempat paling layak untuk mencari keadilan dan kebenaran. DS Anwar dari awal lagi menyangkal keras tuduhan terhadapnya, namun tetap mahu merujuk ke Mahkamah Syariah untuk mendakwa Saiful yang telah melakukan fitnah terhadapnya. Maka, DS Anwar mohon agar kes ini dibicarakan di Mahkamah Syariah di bawah pertuduhan `Qazaf'. Saiful pula memilih jalan mudah iaitu dengan melakukan `sumpah laknat' yang tidak pernah diakui oleh Syarak di dalam menghadapi kes seperti ini.

Mengikut berita yang dilaporkan oleh akhbar Buletin Rakyat edisi 119, DS Anwar memberitahu beliau mempunyai maklumat bahawa kertas pertuduhan kes liwatnya sudah disiapkan untuk pendakwaan di Mahkamah Syariah namun ianya telah ditahan oleh Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Senator Mej (Jen) Datuk Seri Jamil Khir Baharom. Beliau mempersoalkan mengapa Menteri yang tahu tentang hukum Islam ini dan juga sebagai bekas Pengarah Kor Agama Angkatan Tentera boleh menggunakan kuasa menyekat pendakwaan.

Baca Berita Penuh ..

Monday, 10 January 2011

BN : - Banyak Lagi Harga Barang Keperluan Tak Naik Ni!


 R-Rakyat Termiskin 

M-Menteri UMngok

1. Petrol ron95 dan ron97 
R- Baru naik rm 1.90. Kami tak puas, nak lagi petrol naik ke rm19 seliter ni. minyak ron97 tolong naikkan lagi ke rm 24ringgit seliter. kalau tak cukup lg, rm 72 seliter. mintak sangat naik secepat mungkin ye. Kami x sabar nak tuang minyak buat gi keje pagi esok. 

M- Boleh-boleh. kami akan menaikkan harga petrol MALAM NI JUGAK. jangan risau. Harga petrol dijamin akan dinaikkan supaya rakyat hidup selesa. 

2. Bawang
R- Kami mintak harga bawang dinaikkan lagi ke rm150 sekilo. klu rm6-7, skit sangat kenaikan tu. bawang2 klu boleh bagi la yang jenis buruk2 pun takpa, makcik2 felda tak kisah pun. lagi satu, kami mintak harga bawang merah, bawang putih, bawang kecik, bawang besar pun dinaikkan jugak. tak adil lak kalau 1 jenis bawang ja yang naik harga. sian kat bawang2 lain. 

M- Bekalan bawang dah sampai petang tadi. Bawang2 semuanya dijamin busuk2 belaka. Harga bawang, kami tak jamin naik atau pun tidak, tapi kalau rm150 sekilo tu, kira berpatutan jugak harga tu. buat sementara ni, minta rakyat tanam la bawang dulu ye. 

3. Gula
R- Ni laa barang yang kami tunggu2 kenaikannya. Kami mintak bekalan bekalan gula dihentikan dulu, sementara pmenunggu pengumuman kenaikan terbaru. Minta pemborong sorok la dulu gula kat mana2. Bawah stor, dalam lori, atas siling, tepi almari, atau kat belakang rumah pun boleh jugak. Kami harap kenaikan harga gula mencapai paras maksimum supaya tak ada rakyat yang mampu beli gula nanti. 

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat