Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label peguam perancis. Show all posts
Showing posts with label peguam perancis. Show all posts

Monday, 28 November 2011

Ribuan Guaman Bantah Akta Bil Perhimpunan


Demo bantahan akta baru himpunan aman berjaya dijalankan 
walaupon perkosa cuba gagalkan..

ada 2 bantahan akan berlaku esok dan selasa depan...

1.sabtu 26/11/11...klcc..penganjur..suaram
masa.> jam 2 petang...taman klcc..
pakaian.> biasa macam nak pegi shopping..
bawa bunga atau yang berwarna kuning..

2. selasa 29/11/11...parlimen..anjuran majlis peguam..
masa.> jam 11.30 pagi...bermula dari taman tasik perdana.
pakaian.> biasa

bantahan di parlimen...semua di jemput datang..
walaupon ini anjuran bar council
lebih kurang 3ribu peguam akan hadir..

Iklan

Baca Berita Penuh ..

Sunday, 24 July 2011

BloggerzExpress : ~ BIOMETRIK + PATI = ???


fakta 1 : ini adalah statistik PATI di Malaysia oleh PBB. lebih ramai dari jumlah pengundi di selangor (kira 1.7juta)

fakta 2 : kerajaan skrg tengah giat melakukan pemutihann ke atas PATI. boleh tengok banner/bunting bertebaran di kawasan2 perumahan. ada maklumat sisem biometrik digunakan.

sapa2 ada maklumat sila bongkar...

para blogger2 / facebooker lain2....boleh dedah di blog masing2.

rujukan:
laman web rasmi pbb http://esa.un.org/migration/

sekian


najib cakap kita laa negara pertama guna sistem biometrik utk pilihanraya.. mana ada negara negara maju yang guna biometrik..

Ulasan aku : negara maju tak bodoh mcm negara kita.. kalau nak guna sistem biometrik.. bayangkan berapa banyak pulak jumlah wang terpaksa digunakan utk membangunkan sistem tersebut.... lain laa kalau celup cari dalam dakwat merah.. bukan sahaja murah tapi terbukti berkesan untuk mengelak penipuan..jadi tak payah nak bangga diri laaa kita nih negara pertama..ini sebagai bukti kenapa kerajaan UMNO/BN menolak BERSIH baru-baru ini.

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat