Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label pekida. Show all posts
Showing posts with label pekida. Show all posts

Wednesday, 11 January 2012

Rumah Wardina Safiyyah dirompak pagi tadi, suami dipukul


MAKLUMAT yang baru diterima dari akaun mikroblogging twitter pengacara terkenal Wardina Safiyyah memaklumkan bahawa rumah beliau dimasuki perompak awal pagi tadi.

Difahamkan 3 orang perompak pekerja Indonesia bertopeng dengan bersenjatakan parang dan tongkat telah menyerang Ikhwan, suami beliau, didakwa kerana gagal mendapatkan barang kemas sebagai hasil rompakan.

Wardina pula mendakwa beliau dalam ketakutan bersembunyi di bawah selimut bersama anak-anak yang kini berada di dalam keadaan trauma menghadapi kejadian tersebut.

Wardina terpaksa meminjam komputer riba milik jiran memandangkan barangkali telefon bimbitnya turut berjaya dibawa lari oleh perompak.

Azrin Ren : Jenayah semakin meningkat dinegara ini, kerajaa umno hanya dok sibuk mengarah polis menghentam Pakatan Rakyat yang ingin membebaskan negara ini daripafa terus dikuasai penzalim, jenayah-jenayah diluar sana yang lebih membawa bahaya terhadap masyarakat diabaikan dan tidak tegas untuk menanganinya, itukah dinamakan negara aman? walau diluar kita namoak aman tetaoi didalam langsung tidak aman. 



Baca Berita Penuh ..

Pekida/Perkasa Lari Dihalau Balik Di Kompleks Mahkamah Jalan Duta (901)


Azrin Ren : Amboi amboi amboi...kat video youtube punyalah cakap pakai main besar, berani...panglima kononnn...kena gasak sikit dari penyokon anwar terus berundur kecut teloq, kahkk ptuih kat mula lu orang. semuanya muka-muka yg telah dirantai oleh Umno, muka-muka yg diupah. 

Lu semua sapa? lu ingat lu tuhan ka? lu pun makan nasi macam orang lain juga, lu semua juga hamba Allah bukan tuhan. inilah balasan orang cakap besar, nak ludah mahasiswa konon. mana arman? mana ibrahim ali al-kataki? lari sembunyi mana? nak solat asar konon. tak sedar diri, pengkhianat. pergunakan agama nak tunjuk jaguh dan hero. dulu lu kuat kenapa lu tak perjuangkan semua ini?

Sekarang lebih baik lu pergi nasihat menteri-menteri Umno, Blogger-Blogger Umno yg kuat melucah, memfitnah menolak hukum hakam islam, memaki hamun ulama, ister-isteri pemimpin dok tunjuk jambol daripada lu buat demo murahan macam diatas tu. ahahahaha....kena gasak terus undur!!! penakut!! cakap besar dalam video!! lu olang ni bukan panglima tetapi syaitan yg nak upahan!!

psst...Ptuih kat muka lu olang!!!

Puak-puak blogger Umno tak habis-habis mempergunakan isu muslimat PAS untuk modal politik kotor mereka, itu biasalah sebagai tanda memberi sokongan, kan lebih baik dari video kat atas tu. oh ya...dalam video muslimat pas ada sekoq puteri umno dok menyamar buat onar. berapa ringgit lu dapat tu??/ rm50???

Baca Berita Penuh ..

Monday, 9 January 2012

Anwar Menyatukan Kaum Dan pru10 Masih Didalam Ingatan UMNO...


Anwar akan dibebaskan pada bulan 9 Januari ni diatas kesilapan teknik semacam keputusan liwat I. Atas nasihat pihak "master mind" dalam percaturan politik BN. Ini adalah disebabkan berdasarkan sejarah keputusan PRU ke-10 yang diadakan pada 29 November 1999. satu pencapaian BN yang paling rendah sejak kemerdekaan, kecuali dalam Pilihan Raya Umum 1969. Gara2 tersebut adalah disebabkan kesilapan menjelkan Anwar. Justru tu mendapat simpati rakyat dibeberapa buah negeri sehingga melingkupnyanya BN Terengganu.

Ketika itu bukan melayu tak ambil kisah kes DS Anwar dan ada diantara bukan melayu Anwar tiada dihati mereka tapi sejak akhir2 ini dan disaat2 DS Anwar bekerja keras menyatukan parti2 pembangkang yang dulu2nya sukar dan keras untuk disatukan telah membuatkan DS Anwar terperusuk dihati mereka.

Dimana2 pun samada dikedai kopi, mana2 majlis, dipasar2 mereka berbagai kaum duduk berbincang dan mesyuarat tidak resmi menceritakan contoh2 negeri yang diperintah oleh kerajaan Pakatan Rakyat. Mereka pun berfikir kenapa dulu mereka tidak terfikir begini. Itulah pencapaian DS Anwar iaitu berjaya menyatukan berbagai2 kaum dalam ertikata yang sebenar bukan hipokrit macam BN.

BN bersatu sesama mereka untuk mendapatkan barang2/harta rompakan berbeza dengan penyatukan PR.

psst....PRU13 : Undi Siapa Jadi Penentu - Adakah Rosmah Jadi Penentu?...kekeke...


Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat