Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label pelajar. Show all posts
Showing posts with label pelajar. Show all posts

Wednesday, 10 November 2010

Berdisplin Itu Penting Untuk Masa Depan Yang Gemilang Dan Di Berkati...!!!




kena tampag lagu tu pun ,kekerasan...ka??? manja sungguh...
cikgu nak displin anak2 kita....

tampag pipi sikit,budak besag,bukan budak tadika pun....amboiiiii.....

kat sini cikgu nak sentuh budak nakai tak buleh,tu yg makin menjadi2...buang anaklah,buli,peras ugut,rempit,ponteng,macam2....

well done la..... tu baru guru....kalau kat malaysiaku murid tampo guru....siap tambah mak ayah pulak masuk campur.....nyot nyot nyot keh keh kah kah kah.....
bakar kete cikgu.....nyot nyot nyot keh keh kah kah kah !!
pastu pelajaran tak berkat......masuk pusat seremnti beramai2..nyot nyot nyot keh keh kah kah kah !!



hail hitler!!!!!


nasib baik kat indon...kalau kat malaysia...emmm... 3 hari 3 malam masuk tv3 suku... emmm...


berkat tamparan tu, InsyAllah jadi manusia berguna mereka nanti..





Haaa... kat malaysiaku lagi dasyat... pelajar pompuan pukul cikgu... hehehehe..nyot nyot keh keh kah kah!!Laughing Laughing Laughing

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat