Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label perkasa. Show all posts
Showing posts with label perkasa. Show all posts

Tuesday, 16 April 2013

PRU13 : Umno Shah Alam Ancam Boikot Zul Nordin!!


Azrin Ren : Katak jugak yang dipilih najib...muahahaha....!!!

Naib presiden PERKASA, Zulkifli Noordin dipilih sebagai calon Barisan Nasional di Shah Alam
 menentang calon PAS, Khalid Samad, ini sekaligus mengenetepikan calon umno bahagian shah alam,


 desas desus bertiup kencang yang mana di katakan UMNO bahagian shah alam malahan seluruh
 kesatuan umno cawangan di shah alam akan memboikot calon pilihan NAJIB RAZAK INI.

 Zulkifli sebelum ini menang di Kulim Bandar Baru menggunakan logo PKR sebelum menjadi
 wakil bebas, namanya diumumkan Najib Razak yang juga pengerusi BN Selangor di Shah
 Alam hari ini.

 mengikut maklumat yang ada pada kami, melalui Profesor @erapasca dan Dr @tiewnama
 dari ajensi berita fakap EP, kerana tiada peluang langsung BN akan menang di parlimen 
shah alam, maka zul noordin di letakkan di sana bagi sekadar mencukupkan kouta untuk 
BN bertanding, supaya tidak di lihat PR menang tanpa bertanding.

kerana umum tahu, penduduk shah alam yang rata ratanya anak muda, tidak akan 
mengundi Calon BN kerana sudah tersemat dalam hati mereka sejak bertahun yang 
lalu perkataan ini.. iaitu ABCD Asal Bukan Cap Dacing.

#Ong....Ong....Ong....

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 11 January 2012

Rumah Wardina Safiyyah dirompak pagi tadi, suami dipukul


MAKLUMAT yang baru diterima dari akaun mikroblogging twitter pengacara terkenal Wardina Safiyyah memaklumkan bahawa rumah beliau dimasuki perompak awal pagi tadi.

Difahamkan 3 orang perompak pekerja Indonesia bertopeng dengan bersenjatakan parang dan tongkat telah menyerang Ikhwan, suami beliau, didakwa kerana gagal mendapatkan barang kemas sebagai hasil rompakan.

Wardina pula mendakwa beliau dalam ketakutan bersembunyi di bawah selimut bersama anak-anak yang kini berada di dalam keadaan trauma menghadapi kejadian tersebut.

Wardina terpaksa meminjam komputer riba milik jiran memandangkan barangkali telefon bimbitnya turut berjaya dibawa lari oleh perompak.

Azrin Ren : Jenayah semakin meningkat dinegara ini, kerajaa umno hanya dok sibuk mengarah polis menghentam Pakatan Rakyat yang ingin membebaskan negara ini daripafa terus dikuasai penzalim, jenayah-jenayah diluar sana yang lebih membawa bahaya terhadap masyarakat diabaikan dan tidak tegas untuk menanganinya, itukah dinamakan negara aman? walau diluar kita namoak aman tetaoi didalam langsung tidak aman. 



Baca Berita Penuh ..

Pekida/Perkasa Lari Dihalau Balik Di Kompleks Mahkamah Jalan Duta (901)


Azrin Ren : Amboi amboi amboi...kat video youtube punyalah cakap pakai main besar, berani...panglima kononnn...kena gasak sikit dari penyokon anwar terus berundur kecut teloq, kahkk ptuih kat mula lu orang. semuanya muka-muka yg telah dirantai oleh Umno, muka-muka yg diupah. 

Lu semua sapa? lu ingat lu tuhan ka? lu pun makan nasi macam orang lain juga, lu semua juga hamba Allah bukan tuhan. inilah balasan orang cakap besar, nak ludah mahasiswa konon. mana arman? mana ibrahim ali al-kataki? lari sembunyi mana? nak solat asar konon. tak sedar diri, pengkhianat. pergunakan agama nak tunjuk jaguh dan hero. dulu lu kuat kenapa lu tak perjuangkan semua ini?

Sekarang lebih baik lu pergi nasihat menteri-menteri Umno, Blogger-Blogger Umno yg kuat melucah, memfitnah menolak hukum hakam islam, memaki hamun ulama, ister-isteri pemimpin dok tunjuk jambol daripada lu buat demo murahan macam diatas tu. ahahahaha....kena gasak terus undur!!! penakut!! cakap besar dalam video!! lu olang ni bukan panglima tetapi syaitan yg nak upahan!!

psst...Ptuih kat muka lu olang!!!

Puak-puak blogger Umno tak habis-habis mempergunakan isu muslimat PAS untuk modal politik kotor mereka, itu biasalah sebagai tanda memberi sokongan, kan lebih baik dari video kat atas tu. oh ya...dalam video muslimat pas ada sekoq puteri umno dok menyamar buat onar. berapa ringgit lu dapat tu??/ rm50???

Baca Berita Penuh ..

Thursday, 5 January 2012

Jika Anwar Dipenjara, Najib Bagaikan Membunuh Diri..UMNO Hancor!!!!


Mahkamah tanpa integriti, yang akan melakukan apa sahaja yang UMNO mahu berbuat, bukan sahaja menjatuhkan hukuman terhadap Anwar… tetapi seluruh negara. UMNO itu sendiri dilihat sebagai sebuah parti tanpa integriti, pariah seperti junta Burma yang ganas di mata dunia. 
Keputusan bersalah juga seperti vendetta peribadi untuk Najib, yang dicemari dengan skandal begitu banyak yang terdapat persepsi buruk tentang ciri-ciri serta imejnya. Anwar mempunyai personaliti dan imej yang lebih baik walaupun semua usaha-usaha oleh UMNO untuk merendahkan beliau.

UMNO gagal untuk melihat bahawa walaupun Anwar di dalam penjara, Pakatan Rakyat akan bergerak. Gabungan itu telah berkembang lebih matang dalam tempoh empat tahun yang lalu dan setiap ahli parti telah bertekad untuk mengekalkan perpaduan dan misi serta visi keseluruhan pakatan. 

Setakat ini, semua parti-parti komponen Pakatan Rakyat telah dapat membuang kuda Trojan yang ditanam oleh UMNO, meninggalkan Pakatan Rakyat dengan pakaian yang mantap dan lebih kukuh, dihormati kerana integriti.

Ramai penganalisis politik percaya bahawa dengan meletakkan Anwar di penjara…, Najib dan UMNO akan membunuh diri politik mereka. Mereka mengatakan ia tidak dapat dielakkan bahawa rakyat akan merasa simpati yang lebih besar ke arah Pakatan Rakyat dan sebenarnya akan mengalih undi daripada UMNO.


BN akan kalah teruk

Dalam kajian berdasarkan pelbagai laporan perisikan, telah menunjukkan bahawa BN akan kalah teruk pada PRU13.

Rakyat sudah menganggap kes Fitnah 2 ini adalah satu LAWAK JENAKA FITNAH KE-2 paling besar di dalam sejarah Malaysia. Rakyat pasti tidak percaya dengan Fitnah ini.

Sebab itu, BN akan menyaksikan satu Tsunami Amat Besar akan melanda politik Negara ini, apabila Anwar dipenjarakan.

Keadaan ini berlaku disebabkan pengundi-pengundi atas pagar
 terutamanya orang-orang Melayu, yang sekarang ini menjadi harapan UMNO untuk menang dalam pilihanraya, akan pasti memberi undi simpati kepada Anwar Ibrahim sebagaimana PRU10.

Ini akan pasti berlaku, kerana bagi orang-orang Melayu terutamanya yang masih ada keimanan Islam mereka, pasti tidak dapat menerima Fitnah tersebut, apatah lagi mahu bersubahat dan mendapat dosa besar dengan menyokong fitnah dan kezaliman yang telah berlaku.

Mereka pasti akan bangun menentang kezaliman UMNO terhadap Anwar Ibrahim sepertimana berlaku kebangkitan orang-orang Melayu pada tahun 1998. UMNO, bahkan sesiapapun tidak akan dapat menahan Gelombang Rakyat ini.

Dengan sokongan yang diperolehi dari pengundi Melayu atas pagar ini, disamping sokongan Melayu sedia ada, dan sokongan padu masyarakat Cina serta sokongan orang-orang India, maka sudah PASTI UMNO akan berkubur dan menjadi sejarah di Negara ini.

INGAT Najib !!!! Anak-anak Muda akan bangkit dengan darah dan nyawa sekalipun untuk menentang KEZALIMAN oleh kamu dan UMNO, kerana kebangkitan kami adalah untuk masa depan seluruh RAKYAT MALAYSIA !!!

AYUH !!! Anak Muda … kita bangkit menentang kezaliman !

psst...Hai....yg dok buat report pasal bebas Anwar 901 tu...puak2 umno jer...mana pi MCA??? MIC???GERAKAN???..nampak sangat umno banyak melakukan kesalahan berbanding dengan geng2 dia didalam BN...



Baca Berita Penuh ..

Friday, 30 December 2011

Alasan Pendokong & Pencacai Kerajaan Umno...


Saja azrin ren disini nak mengupas pasal alasan yg selalu pendokong-pendokong dan pencacai-pencacai UMNO-BN berikan. tak habis-habis dengan alasan najis mereka itu. mereka ingat kita tidak tahu bersyukur apa yg ada, tetapi kami bersyukur kita berada dimalaysia tetapi langsung tidak bersyukur apabila kerajaan yg kuat menyamun terus memerintah malaysia. lagi lama-kelamaan kerajaan menyamun hak rakyat suatu kelak nanti rakyat akan jatuh miskin dan stress sehingga masalah kekeluargaan berlaku. 

Salah seorang bangsa UMNO-BN memberi alasan tersebut...

Alasan tersebut :
1.Kalau benci kepada kerajaan, jangan ambil duit kerajaan yg kerajaan berikan.
2.Negara kita sudah aman. bersyukurlah apa yg kerajaan UMNO-BN lakukan.
3.Kalau tak suka pada kerajaan, jangan bekerja dibawah pentadbiran kerajaan dan jangan ambil gaji yg kerajaan berikan.
4.Hanya kerajaan sahaja yg mampu memajukan negara dan mampu memerintah.
5.Syukur, terima kasih PM kerana pemberian bonus. pembangkang apa pun tak bagi.

Jawapan Azrin Ren : 
1.Kami bukan benci kepada kerajaan, tetapi kami tidak mahu kerajaan meneruskan menzalimi rakyat, membohongi rakyat, menyamun hak rakyat. duit yg kerajaan berikan semua itu adalah hasil dari rakyat. tanpa rakyat kat mana kerajaan UMNO-BN nak ambil bayar gaji kepada rakyat. siapa lagi nak membantu pentadbiran awam untuk kerajaan UMNO-BN jikalau rakyat tidak membayar sesen pun!!!

2.Negara kita memang aman, apa yg kita nampak, negara kita aman dari segi tiada peperangan, pergaduhan kaum, bencana dan sebagainya. tetapi negara kita tidak aman dari segi tekanan ekonomi kerajaan terhadap rakyat, menaikkan taraf hidup yg begitu tinggi, mengenakan cukai walaupun ekonomi kian lemah, barang-barang keperluan naik mendadak, anggota-anggota kerajaan seperti PDRM, SPRM, mengamalkan dasar rasuah. sehingga kadar jenayah semakin meningkat. kekerapan kes bunuh berlaku. kecurian, rompakkan sehingga menyusahkan rakyat jelata. penculikan kanak-kanak turut juga terlalu kerap berlaku, merakyatkan warga asing sebagai rakyat malaysia sehingga mereka berani melakukan jenayah diluar batasan. kerajaan juga mengamal dasar rasuah, fitnah dan membelakangi Islam dan didepankan bangsa!! itu aman ker?

3.Kami bukan tak suka pada kerajaan, tetapi kami sudah hilang dasar hormat terhadap kerajaan yg ingin menghapuskan demokrasi dan hak kebebasan rakyat. cinta tidak boleh dipaksa. itu hak masing-masing, kerajaan haruslah menghormati kehendak rakyat dan rakyat tidak akan membenci kerajaan jikalau kerajaan tidak menggunakan dasar kekerasan terhadap seseorang dan rakyat demi untuk mengaut kekayaan. lagi sekali azrin ren katakan. gaji adalah dari hasil usaha rakyat membawa masuk pelabur-pelabur bukan kerajaan UMNO-BN. UMNO-BN hanya tahu bercakap-cakap dan mengarah sahaja dan menyalak di perhimpunan UMNO sahaja. apabila sampai tahap kemuncakkan kewangan. UMNO-BN akan merompak hasil-hasil yg telah diusahakan oleh rakyat. siapa rakyat? pekerja swasta jugak rakyat, pekerja tmnet, maxis, celcom, digi, tnb, jkr, peniaga2, usahawan, plus adalah rakyat juga. semua tempat-tempat pembinaan pembangunan adalah dari hasil kerjasama rakyat juga. kerajaan harus berterima kasih kerapa rakyat bukan hanya rakyat sahaja yg harus berterima kasih kepada kerajaan. kami bukan mahu mengungkit, kerajaan ambil hasil wang rakyat untuk pembangunan demi rakyat, terutamanya bagi golongan yg kurann berkemampuan itu kami sokong. tetapi bukannya untuk perut-perut kroni kerajaan UMNO-BN!! 

4.Dijepun, korea selatan/utara, taiwan, amerika, negara-negara eropah, dan lain-lain negara yg wujud dimuka bumi ini. tanpa UMNO-BN. mereka pun boleh maju malah lebih maju daripada malaysia yg dipimpin oleh UMNO-BN. kalau betul UMNO-BN sahaja yg mampu memajukan negara. azrinren cabar pendokong-pendokong yg syok sendiri tubuh UMNO-BN disomalia, dan majukan somalia. kalau betul UMNO-BN sahaja yg mampu memerintah. tetapi kenapa UMNO-BN takut akan kebebasan apabila apa yg PAKATAN RAKYAT metuntut demi kesejarahteraan rakyat? kenapa hanya berharap dari idea-idea yahudi dan mengekalkan perlembagaan sistem penjajah?  

5.Ini pula alasan seorang pencacai yg tak tahu apa-apa. bongok terlampau, iye lah. pembangkang bukan kerajaan persekutuan, takdak peruntukan. mcm mana nak bagi? pembangkang boleh kawal ATM dan PDRM ker? kalau boleh dah lama kerajaan UMNO-BN lingkup dan takut nak menyamun hak rakyat lagi.

psst....Bersyukur gua kepada Allah sebab ada malaysia tempat gua duduki sekarang, tetapi gua sangat sedih kerajaan UMNO-BN langsung tidak bersyukur pemberian Allah s.w.t., semuanya mereka telah hancurkan...

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat