Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label pkr dap pas umno bn pakatan rakyat. Show all posts
Showing posts with label pkr dap pas umno bn pakatan rakyat. Show all posts

Monday, 31 October 2011

Palestine accepted as full member of UNESCO

Betul ke ni? apa2 pun..amerika memang aku dah tau...memang no punyer...:D

Negara Palestin telah berjaya mendapat sokongan penuh dari 8 buah negara anggota Majlis Keselamatan PBB untuk merealisasikan impian Palestin menganggotai Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB). Negara Palestin cuma memerlukan 1 undi sahaja lagi untuk membuatkan ia menang dalam resolusi PBB "Perbentukan Negara Palestin Yang Merdeka". Bercakap kepada media, Menteri Luar Palestin, Riyad al-Maliki berkata beliau telah menerima jaminan daripada 2 buah negara yang menganggotai PBB iaitu negara Nigeria dan Gabon bahawa mereka akan mengundi "ya" untuk negara Palestin.

“8 buah negara yang menganggotai PBB telah menyokong resolusi negara Palestin. Kami sedang bekerja keras untuk mendapatkan undian yang ke-9 dan ke-10. Negara Palestin sudah mendapat jaminan undian "ya" dari negara Lubnan, Russia, China, India, Afrika Selatan, Brazil, Nigeria dan Gabon.Kami juga sedang berusaha untuk mendapatkan undi dari negara Bosnia, Colombia dan Portugal,” kata Riyad al-Maliki.

Riyad al-Maliki dijadualkan akan melawat negara Bosnia manakala Mahmoud Abbas akan melawat negara Colombia, Portugal, Honduras dan Republik Dominica dalam Oktober tahun 2011


''4 N*''

Baca Berita Penuh ..

Tuesday, 28 December 2010

Blogger Umno Penipu : Setan Ni Kantoi Hasil Aksi Spy-Menyepy

 

Ini adalah Siri Empat Membongkar Fitnah Zina terhadap Adun Selising



Sekarang,Siri Keempat ini adalah sambungan kepada Siri Tiga.Secara bertanggungjawabnya,penulis akan membongkarkan helah dan penipuan Nadi Rakyat diketuai Azmy Awang Kelana Jaya,Papa Gomo,Pas Beruk dan lain-lain.

Sebenarnya,penulis sudah seperti mahu membiarkan puak-puak ini meroyan dalam facebook,namun kerana mereka siang dan malam asyik menghantar fitnah yang sama,maka penulis merasa terpanggil untuk mengkaji tulisan mereka dalam facebook dan blog mereka untuk memahami apa yang mereka cuba sampaikan dalam hal ini.Perlu diingatkan,penulis dari awal hingga sekarang tidak menyokong kalau benar-benar Adun Selising itu berzina,malah akan menentang beliau.Tapi biarlah dengan berbukti bukannya bersikap menipu seperti ini. Seawal pendedahan tersebut,penulis di bawah akaun Facebook Anak Rusa Nani secara terus-menerus menggesa Waris AMP (antara cybertroop terawal yang membangkit isu zina ini melalui Paper Warisnya). Penulis telah menggasak beliau terus-terusan untuk menyatakan tarikh dan masa zina itu berlaku,namun mereka semua mengelak untuk menjawab.

Oleh itu,dalam entri ini,marilah meneka siapa dia Saidi Hussin ini?



Saidi Hussin dikatakan sebagai Bekas Ketua Keselamatan Pas Pasir Puteh,Ketua Keselamatan Pondok-pondok Kelantan dan Bekas Ketua Keselamatan Nik Aziz.Persoalannya mana satu yang betul?Ketua Keselamatan Pas Kelantan atau Pasir Puteh atau Nik Aziz atau Pondok-pondok?Banyak benar jawatan yang ditulis oleh puak-puak pemfitnah sehingga kita sendiri tidak tahu mana satu yang benar dan mana yang satu yang tidak benar.

Dikhabarkan Si Saidi ini telah bertindak keluar Pas selepas dikatakan Nik Aziz telah cuba menyogok saksi utama kes ini sebanyak RM20 000.Oleh itu,apakah pekerjaan Si Saidi ini sekarang?Berikut apa yang penulis dapat daripada laporan Utusan Online sendiri.

Baca Berita Penuh ..

Saturday, 25 December 2010

Sistem 1Malaysia : - Sistem saman ekor bakal diswastakan



BloggerzExpress : - Tidak mustahil suatu hari nanti SPR, SPRM, PDRM, Kementerian Pendidikan, JKR, dan lain-lain lagi akan di swastakan. Malaysia pun akan diswastakan jadi Malaysia Sdn. Bhd...Tidak semua masalah dapat diselesaikan melalui penswastaan..dari sudut lain penswastaan menggambarkan betapa malasnya pemimpin berkhidmat kepada rakyat.maklumlah setiap perbuatan nak tuntut ganjaran material tapi masa kempen bukan main lagi kata nak berkhidmat dengan ikhlas,jujur dan rakyat untuk rakyat'...poodahh..

UMNO dan Barisan Nasional sudah tidak mampu menyelesaikan beratus-ratus masalah rakyat termasuk isu saman ekor yang sudah berlanjutan bertahun lamanya.jib penghisap darah rakyat Malaysia mahu menswastakan pula sistem pengutipan saman ini. 

Setelah 53 tahun memerintah, kerajaan UMNO tidak ada wang. Ini dapat dilihat apabila kesatuan sekerja menuntut bonus tahunan mereka.Bukan sahaja setakat itu.

Harga petrol ditingkatkan. Bayaran pengangkutan awam naik. Harga barang keperluan pengguna naik. Perkhidmatan naik. Utiliti naik. Semuanya naik.

Malaysia sebenarnya sebuah negara yang sangat kaya. Getah, kelapa sawit, bijih, minyak, balak, emas dan memiliki berpuluh hasil keluaran lain. Ke mana pergi hasilnya ?

Seorang ketua UMNO bahagian diberi paling busuk satu juta melalui projek-projek ihsan, bayangkan berapa juta di'kebas' oleh mereka.

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat