Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label pkr pas dap. Show all posts
Showing posts with label pkr pas dap. Show all posts

Tuesday, 8 November 2011

Pasar Malam Lerr......


Pasar malam siapa tak tahu tempat membeli belah no 1 di Malaysia 
 Andai kita pergi disana macam2 yang bolih kita lihat 
 Singgah disana singgah disini bermacam2 benda yang bolih di beli 
 Ada yang kita bolih lihat terbukak sana terdedah sini rezki mata lah 
 Riuh nya bagai nak runtuh hujan dilanggit bunyi lagu penjual cd,vcd,haram 

 Manusia datang berduyun2 membeli barang konon murah lah 
 Ada yang tak peduli langsung dengan solat2 merika bila dengar azan 
 Lantaran teruna muda berkepit2 pak we mak we pusing2 dipasar malam 
 Apa nak jadi tak siapa nak ambil tahu maksiat dipasar malam 
 Mari lah kita sama menjaga maruah bila pergi di pasar malam

psst : - Sedih,meremang,sadis,bodoh,bangang,mangkuk hayun....tetapi...selagi dok sokong pahaman kebangsaan dan dok berkiblatkan justin bibier,benda2 ni tak akan setel sampai bila2 pun...sokong Islam,daulatkan Islam..yakinlah pada hukuman ketetapan Allah SWT...

Baca Berita Penuh ..

Thursday, 27 January 2011

Saman : - Saman Ohhh Saman...

 
 Saman jelah...
banyak tu collection saman umi, dia akan di nobatkan anak dareer terkaya di benua asia selepas anak perempuan bill "gates keretapi"

Nak saman ke samun ni. Jaman dulu panggil samun , jaman sekarang dipanggilnya SAMAN ya dong...hak hak hak...!!!

psst : haiii...dunia..dunia..dunia.... 




Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat