Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label pwtc umno. Show all posts
Showing posts with label pwtc umno. Show all posts

Saturday, 11 February 2012

Pertemuan Anwar Ibrahim bersama pemimpin Hamas, Khaled Mashal dan Sheikh Dr. Yusuf al-Qaradawi

Pencacai-pencacai jangan terkejut beruk bila lu semua melihat gambar ni yer, pertemuan dato seri anwar ibrahim dengan ketua pejuang tulen yang tidak di iktiraf UMNO iaitu Pengerusi Hamas Khaled Marshal baru-baru ini. Nampaknya ustaz troll fathulbari harus menetang dan bidas sikap anwar ibrahim yang bertemu dengan pemimpin yang tidak di iktiraf UMNO dan Yahudi. Anwar Ibrahim sudah bertemu dengan penjaga keselmatan palestin. fathulbari harus bersuara sebelum terlambat...kekekeke..kalau betul anwar ibrahim tu agen yahudi..dah lama kena tembak bro...dato seri. lu bagi tahu perkara sebenar pembohongan boneka british iaitu UMNO dengan secepat mungkin.
Pengerusi Hamas, Khaled Mashal bersama Anwar Ibrahim

Anwar Ibrahim berbincang bersama Sheikh Dr. Yusuf al-Qaradawi

UMMO/PAKJIB pendokong yahudi APCO, berhenti hantar minyak ke iran dan terus hantar minyak ke negara yahudi. Nampak nya itu sebagai menjaga keselamatan israel sebab membantu yahudi membekal keperluan hidup harian ke israel...kekek..


PWTC UMNO dengan kibaran bendera yahudi israel....errr...kat atas bmbung bangunan PKR dengan DAP ada tak kibaran bendera yahudi?

Lu semua wahai pencacai-pencacai semua harus mengakui akan kenyataan yang telah di gambarkan gua diatas. Lu jangan coba-coba nak lari akan kenyataan yang telah gua lakukan ini. Lu harus mohon maaf kepada anwar ibrahim sebelum terlambat, Jika lu semua enggan berbuat demikia. Sah lu masih di liwat oleh ah jib gor. sekian...kekeke...

Tahukah anda, Hamas adalah pejuang yang tidak di iktiraf oleh PM palestin iaitu mahmud abbas dan Kumpulan fatah naungan Mahmud abbas, kerana fatah dan mahmud abbas adalah kumpulan yang diperkuadakan oleh israel. sebab itu lah rakyat palestin terus di tindas dan dizalimi. Hamas nak menentang israel pun mahmud abbas marah dan hantar fatah untuk menentang Hamas. Tahukah anda kerajaan malaysia pun tidak mengiktiraf Hamas :D.

Alright...gua mahu cabar blogger-blogger UMNO cari gambar anwar bersama dengan PM israel benjamin netanyahu atau bekas PM ehud olmert kalau betul anwar ibrahim agen yahudi...24jam gua kasi can sama lu...kekeke...

''Over...over...ya..gua papagomo...habisla anwar ibrahim dah berjumpa ngan pemimpin hamas ni. lepas ni kena cari idea lagi untuk pedajal anwar ni..aduihhh...lunsing kepala gua....''

Video perjuangan HAMAS

psst....Papagomo yang 4 kali kantoi macam mana???

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat