Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label reformasi. Show all posts
Showing posts with label reformasi. Show all posts

Sunday, 14 April 2013

PANAS.. : !!!!! MAHATHIR AKUI UMNO/BN SUDAH KALAH...?

Azrin Ren : InsyaAllah, kita harus bekerja keras untuk menyelamat malaysia daripada terus diperintah parti pewaris british, semoga rakyat tidak lagi diperbodohka oleh Permintah UmnoBN. Reformasi!!!


Semalam seorang kawan dari Sarawak memberi tahu beberapa hari lepas Mahathir Mohamad telah bertemu dengan para setiausaha politik perdana menteri dan menteri di Putrajaya dalam rangka memberi taklimat dan 'arahan-rahan' khusus berhubung pilihan raya. Katanya hampir semua setiausaha-setiausaha politik hadir.

 Menurut kawan itu yang mengakui maklumat itu diperolehi dari salah seorang setiausaha politik yang hadir, antara apa yang dijelaskan oleh Mahathir ialah mengenai kedudukan UBN hari ini yang dalam keadaan kritikal dan kalah.

 Jelas Mahathir buat masa ini UBN kalah dengan kekurangan 20 kerusi untuk mendapat majoriti mudah 112 kerusi. Ini bererti kerusi yang dimenangi UBN kini hanya sekitar 80 atau 85 kerusi saja manakala Pakatan Rakyat meraih sekitar 130 hingga 135 kerusi.

 Angka itu meletakkan UBN kehilangan sebanyak 60 kerusi termasuk di Sabah dan Sarawak.

 Pertemuan itu katanya amat-amat sulit sekali.

 Kawan itu tidak menyebut pula dari mana Mahathir mendapat angka ini atau pun apakah perkiraannya, tetapi khabarnya ia memeranjat mereka yang hadir. Mahathir sendiri serius dengan angka itu lalu lantas membuat beberapa arahan untuk dibuat tindakan segera.

 Menariknya di sini inilah pertama kali Mahathir membuat pengakuan mengenai kedudukan sebenar UBN merosot begitu teruk sekali. Apakah pula tujuan pendedahan maklumat yang boleh melemahkan UBN itu tidak diketahui. Yang pastinya menurut kawan itu seperti mana diberi tahu kawannya, Mahathir kecewa degan perangkaan itu dan membayangkan sesuatu yang tidak mahu disaksikan berlaku dalam pilihan ke -13 itu.


Mahathir ketika dulu, memang takut bangat kat anwar, sebabnya pengaruh anwar didalam Umno memang cukup kuat dan digeruni, sebab itulah mahathir sanggup buat apa sahaja untuk menyingkir anwar ibrahim dari hidupnya demi untuk mengekal kuasa. Sebab mahathir gila kuasa. kalau boleh nak perintah malaysia sampai tahun 2020, tetapi dengan takdir Allah s.w.t. akhirnya mahathir kecundang akibat kalah teruk dalam pilihanraya umum tahun 1999.  tetapi tidaklah seteruk 2008. sebab semasa 1999 UmnoBN hanya kehilangan undi dari kalangan orang-orang melayu sahaja yang memprotes tindakan mahathir memecat datuk seri anwar ibrahim.

 Pendedahan Mahathir ini seakan menyamai dengan apa yang disebut oleh bekas Penglima Tentera Darat, Abdul Gafir Abdul Hamid pada majlis perlancaran manifesto Pakatan Rakyat di Shah Alam semalam. Ghafir memjelaskan sambil meminta rakyat tidak perlu bimbang dengan peralihan kuasa yang berlaku selepas pilihan raya nanti.

 Katanya peralihan kuasa akan berjalan dengan selamat dan aman kerana beliau percaya Angkatan Tentera Malaysia (ATM) sangat profesional dan taat kepada raja dan perlembagaan. Penjelasan dan pengakuan Ghafir sebagai bekas anggota tertinggi tentera itu seolah-olah beliau sudah dapat merasai apa yang berlaku nanti.

 Mungkin perasaan samalah yang dialami Mahathir sehinggakan beliau berkongsi kesedihan dan bimbang dengan para setiausaha menteri. Namun dalam pada itu boleh jadi tujuan Mahathir berbuat begitu bagi mencabar setiusaha politik itu berkerja lebih kuat lagi bagi memastikan kemenangan UBN lebih besar. 

#PRU13 kali ini, bagaikan pertembungan semula mahathir dan anwar...1998 the return!!!

Lagu nyanyian M.Nasir....

Baca Berita Penuh ..

Monday, 8 April 2013

REFORMASI : Cerita Fakta Anwar Semasa Dalam Tahanan



Pada malam ini, polis telah menangkap Anwar melalui serbuan UTK ke rumahnya di Bukit Damansara. Anwar membantah keras cara serbuan ini dilakukan. Pasukan UTK yang lengkap berpakaian baraclava dan bersenjata automatik. Mereka masuk dengan memecahkan pintu hadapan rumah. Bagaimanapun Anwar tidak menghalang pihak polis daripada menangkap beliau.

 ACP Koh Hong Sun telah mengetuai pasukan untuk menangkap Anwar. Beliau telah memberitahu Anwar bahawa ia ditahan di bawah Seksyen 377B & D Kanun Keseksaan. Anwar kemudiannya memohon untuk solat dahulu.

 Selepas solat, Anwar bersama Wan Azizah & anak-anak dibawa masuk ke dalam sebuah van polis. Ketika itu Anwar tidak digari. Selepas bertolak kira-kira 5 minit, van tersebut berhenti dan memindahkan Anwar ke tempat duduk belakang sebuah kereta polis yang mengekori van tadi.

 Di dalam kereta polis tersebut, Anwar duduk di tengah. Di sebelah kanannya ialah ACP Koh dan di sebelah kirinya adalah Insp. Nasaruddin Mohd Nasir. Anwar masih belum digari pada masa tu.

 Anwar tidak dibenarkan memberikan ucapan selamat tinggal kepada isteri dan anak-anaknya. ACP Koh berkata Anwar akan di bawa ke Bukit Aman dan di sana nanti beliau boleh mengucapkan selamat tinggal.

 Ketika di dalam perjalanan, Insp Nasaruddin mohon maaf kepada Anwar kerana mendapat arahan untuk menutup matanya. Dia kemudian meminjam sapu tangan pemandu dan menutup mata Anwar. Anwar membuka cermin mata sebelum matanya ditutup. Anwar sempat berkata perbuatan ini zalim dan melampau. Namun beliau tidak menghalang matanya daripada ditutup.

 Sebaik kereta terhenti, Anwar dibawa keluar dan dipimpin masuk ke dalam satu bangunan. Anwar kemudiannya dibawa ke sebuah tempat dan duduk di atas pangkin simen.

 Kemudian Anwar digari kedua tangannya dari belakang. Selepas dua anggota polis masuk, gari dan penutup matanya dibuka. Barulah beliau sedar dirinya berada di dalam sebuah lokap.

 Anwar kemudian diberitahu dia berada di dalam Lokap No. 6. Seminit dua kemudian, mereka memberitahunya bahawa mendapat arahan untuk menutup mata dan digari semula. Mereka terpaksa melakukannya.

 Kemudian Anwar terdengar bunyi langkah kasut dan bunyi suara "berdeham". Beliau cam suara itu ialah suara Tan Sri Rahim Noor. Beliau sudah biasa dan dapat kenali suara itu. Daripada bunyi langkah-langkah kasut itu, Anwar tahu ada dua orang masuk ke dalam lokapnya dan dia bangun berdiri.

 Sebaik sahaja berdiri beberapa saat, Anwar merasai satu tumbukan kuat pada bahagian kiri dahinya, di atas mata kiri. Anwar terjatuh ke arah kanan. Tangan kanannya dipaksa tarik untuk berdiri semula. Beberapa tumbukan kencang kemudiannya pada leher, muka dan kepalanya.

 Anwar tidak dapat ingat semua tumbukan pada dirinya. Tapi beliau dapat mengenal pasti 7 pukulan kuat. (1) satu tumbukan ke dahi kiri. (2) satu pukulan di bahagian kanan atas kepala. (3) satu pukulan bahagian kiri atas kepala. (4) satu hentakan ala karate di bahagian kiri leher. (5) satu tumbukan pada bahagian atas tangan kanan. (6) satu tamparan kuat pada telinga kiri. (7) satu lagi tamparan kuat pada bahagian kanan muka dekat mulut.

 Pukulan-pukulan itu berlaku ketika tangan Anwar digari di belakang.

 Sepanjang masa Anwar dibelasah teruk, beliau hanya mampu jerit kesakitan. "Aduh". "Allah". "Jangan pukul saya".

 Selepas tu Anwar mendengar seseorang menolak atau menarik si penyerang keluar dari lokap. Masa itu Anwar sudah lemah dan terbaring di atas pangkin.

 Tidak lama selepas tu, tiga orang masuk ke dalam lokap Anwar. Dua anggota polis berpakaian seragam dan sorang lagi berpakaian biasa. Tutup kepalanya dan gari dibuka. Tutup kepala yang sudah kotor itulah yang digunakan untuk menyapu darah yang mengalir dari mulut dan hidung Anwar. Seorang lagi menggosok kepala dan mengurut lehernya.

 Keadaan beliau sudah tersangat lemah untuk bangun, tidak bermaya dan terpinga-pinga akibat pukulan-pukulan teruk itu. Sejurus itu beliau pengsan dan tidak sedarkan diri sehingga lewat tengahari 21/9/1998.

#Orang yang dizalimi..pasti akan mendapat kemenangan....


Baca Berita Penuh ..

Saturday, 7 January 2012

Masih Ingat Peristiwa Memali??? : Pakjib Lari Ke Afrika...kekekekk...


Hek elehhhhh pakjib ni..kononya nak pi buat lawatan...kekekek...

Bebas Anwar 901: Najib Altantuya Takut, sudah Cabut Lari Ke Afrika Selatan !!!

Dalam sibuk seluruh negara tertumpu ke arah keputusan paling besar dalam sejarah negara tahun baru 2012 ini berkenaan kes fitnah liwat Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, rupanya Perdana Najib Altantuya sudah cabut lari nun jauh ke bumi Afrika!

Mengulangi sejarah mentor politiknya, Mahathir Mohamad yang culas ke China semasa tragedi berdarah Memali pada 1985, Najib Altantuya juga dilihat mengambil pendekatan selamat untuk mengelak dari dilibatkan dengan keputusan mahkamah yang dilihat sudah boleh dijangka, dan paling penting siapa dalang di sebalik keputusannya!

Muslihat Najib Altantuya sudah lama diduga dek kerana apabila sudah berada di Afrika Selatan, kira-kira 12 ribu kilometer dari tanah air, dia dilihat kununnya tidak cuba mempengaruhi keputusan mahkamah yang jelas sekali berat sebelah dan prejudis!


Rosmah Mansor yang mengikuti isterinya juga dilihat tidak mahu dikaitkan dengan keputusan mahkamah dan membiarkan timbalannya, Muhyiddin Yassin terkontang-kanting menjawab apa saja keputusan yang bakal diputuskan oleh mahkamah Isnin ini.

Musa Hitam juga tidak terlepas dari serangan bertali arus media semasa ketiadaan Mahathir dulu walaupun dia Menteri Dalam Negeri yang bertanggungjawab sepenuhnya terhadap tindakan menyerang Memali di Mukim Siong, Baling, Kedah lama dahulu.

Apa pentingnya menghadiri sambutan ulang tahun ke-100 Kongres Kebangsaan Afrika (ANC) di Johannesburg yang tidaklah begitu penting sebenarnya selain dari mengahbiskan duit rakyat semata-mata!

Alasan hubungan baik yang terjalin semasa Mahathir menjadi Perdana Menteri dulu tidak boleh dijadikan alasan kerana syarikat penerbangan kebangsaan, Malaysia Airlines (MAS) sudah pun menghentikan perkhidmatannya ke Johannesburg dan Cape Town atas alasan kekurangan penumpang selain mengurangkan hutang menimbun yang dialami MAS!

Penganalisis politik berpendapat, tindakan Najib Altantuya ini lebih didorong oleh rasa takutnya akan apa saja persepsi rakyat yang akan memerhatikan setiap tindak tanduk keputusan mahkamah yang bakal dibuat Zabidin Mohd Diah.

Malahan Najib Altantuya kini terdesak untuk meraih sokongan rakyat disebabkan gerakan Bebas Anwar 901 semakin mendapat perhatian dan buktinya lebih 740 laporan polis dibuat pencacai setianya setakat jam 2.40 petang tadi.

Apa yang pasti, Najib Altantuya, walau berada di mana sekalipun di planet ciptaan Allah SWT ini mesti bertanggungajwab di atas segala keputusannya sama ada penghakiman Zabidin memihak Anwar Ibrahim atau pun tidak !

psst....Madey dah turun ilmu kat pakjib....kekekek.....muyiddin yg kena bias..keekek...pakjib botaki harus bertaubat!!!

Baca Berita Penuh ..

Tuesday, 27 December 2011

Takut Ker?? : - Katak bagi amaran tentang 9 januari 2012!!!



PERKASA memandang serius berhubung penyebaran risalah yang mengajak orang ramai berhimpun di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada hari keputusan liwat membabitkan Datuk Seri Anwar diumumkan pada 9 Januari depan.

Presiden kumpulan pendesak Melayu itu Datuk Ibrahim Ali mendakwa "ada pihak yang mahu membuat huru-hara" pada hari tersebut.

"Ini kerja menghasut, menghina sistem kehakiman negara dan menodai serta mencabuli keluhuran undang-undang dan perlembagaan negara.

Revolusi atau Reformasi, itu hak rakyat yg mahukan keadilan untuk dato seri Anwar Ibrahim. Kami bukan menghina istitusi kehakiman tetapi kami mahu kehakiman menghormati system demokrasi yg lebih adil. Atas sebab-sebab ketidakadilan istitusi mahkamah Malaysia, siapa lagi yg mampu membawa keadilan terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim yg dibicara tanpa sebarang keadilan dan mencurigakan.

Revolusi Atau Reformasi, rakyat sahaja yg mampu menghakimi kerajaan UMNO-BN yg benar-benar mengawal system undang-undang dan istitusi kehakiman Negara ke arah terjerumus kerosakkan. Rakyat sudah hilang kepercayaan terhadap istitusi kehakiman dan mahkamah Malaysia atas-atas sebab istitusi itu telah dirosakkan oleh penzalim Negara yg tamak kuasa dan takut akan kebenaran.

Undang-undang dan istitusi kehakiman Negara sudah rosak semenjak ‘’UMNO BARU’’ ditubuh oleh Mahathir selepas ‘’UMNO ORIGINAL’’ terdahulu diharamkan. Tujuan penubuhan ‘’UMNO BARU’’ adalah keingin Mahathir yg mahu memimpin ‘’UMNO BARU’’ untuk menguasai parti dan Negara. Setelah Mahathir berkuasa, semua kuasa raja-raja melayu dihapuskan dan perlembagaan Negara digodam termajuk juga undang-undang dituju kepada musuh UMNO yg ingin membawa Malaysia ke arah demokrasi.

Tanpa keadilan, Malaysia kian hancur diranap oleh sang penguasa UMNO-BN. Oleh sebab itu mahasiswa dan rakyat harus bangkit dari kemunduran harus keluar dari tempurung dan harus lompat dari pagar untuk menolak pemimpin-pemimpin yg sudah lebih 50 tahun perbodohkan rakyat. Dimana kemajuan yg kita capai selama lebih 50 tahun UMNO-BN memerintah? Apa yg kita lihat pada masa sekarang, rakyat ditekan arus kesempitan hidup, tekanan ekonomi, kehilangan hak-hak yg batil.  Yg kaya, Hanyalah kroni-kroni  UMNO-BN kaya raya termasuk kaum-kaum kerabat mereka
. Semuanya itu adalah hasil dari hak rakyat yg telah disamun oleh pemimpin-pemimpin yg korup UMNO-BN.  Tanpa memikir rakyat yg kurang berkemampuan dan miskin terus miskin yg kaya terus kaya, yg kaya terus kaya adalah kaum kerabat dari pemimpin-pemimpin yg rosak ahklaknya.

UMNO-BN hanya mampu boleh perbodohkan rakyat yg pernah mengharungi zaman mesin taip, tetapi UMNO-BN tidak mampu memperbodohkan rakyat generasi ICT masakini. Yg ada hanyalah segelintir antaranya yg sudah kaya raya dan mementingkan diri tanpa memikir org-org yg tidak berkemampuan.  Islam tidak mengajar kita menjadi manusia yg pentingkan diri dan memikir duniawi semata-mata.

MARI KITA LIHAT SEBAHAGIAN PENYELEWENGAN KERAJAAN UMNO-BN lebih 50 tahun memerintah Malaysia.
 MARA:_
Ketuhar RM1,200 , harga pasaran RM419/unit.
Katil lipat RM500, harga pasaran RM100/unit
Mesin gunting rambut RM250,harga pasaran RM79/unit

JABATAN LAUT
Teropong malam RM1,940 dan RM2,827 setiap satu. Dibeli dengan harga RM56,350/unit.
Komputer acer aspire 3935/pencetak, RM11,845  harga pasaran 3,428.

Dengan ini azrin ren mensarankan kepada rakyat sekalian bacalah AKHBAR HARAKAH DAN AKHBAR SUARA KEADILAN UNTUK DAPAT MAKLUMAT YANG TERPERINCI DAN  JELAS TENTANG PENYELEWENGAN YANG AMAT PARAH DILAKUKAN KERAJAAN UMNO-BN.

nota;- bacalah akhbar harakah keluaran Bil 1685 dan suara keadilan bil 38 yang telah berada dipasaran.
Perihal Bag tangan Rosmah Mansor.

Rosmah telah tayang dan membawa kemana mana seluruh pelusuk Malaysia dan dunia tentang BAG TANGAN MEWAH JENAMA BIRKIN.

Rosmah mempunyai 11 biji bag tangan bernilai antara RM28,000 HINGGA RM472,000 SETIAP SATU.
Semua menteri dan tinbalan menteri dan akhbar utusan malaysia, berita harian, tv3, dan rtm serta berita astro TIDAK BERANI MEMBUKA MULUT DAN BERTANYA KEPADA ROSMAH MANSOR DAN NAJIB RAZAK.

FIKIR FIKIRLAH SENDIRI, BETAPA JAHATNYA PEMIMPIN YANG BERNAMA UMNO-BN.
UMNO-BN TIPU RAKYAT MISKIN, RAKYAT KAYA DAN RAKYAT BIASA.
MEMANG DASAR UMNO DARI DULU KINI DAN SELAMANYA TIPU,RASUAH, ADALaH MAKAN HARIANNYA.

Sedarlah dan insaflah rakyat Malaysia, Jangan biarkan perompak,penipu ,pengkhianat bangsa dan tanah air yang bernama UMNO-BN berkuasa semula PRU13 .

Ayuh kita edarkan laporan ketua audit negara tentang penyelewengan yang berlaku dalam kerajaan UMNO/BN. AKU CUKUP MELUAT DAN JIJIK WAJAH WAJAH PEMIMPIN UMNO MAHU PUN YANG ADA KELULIUSAN UGAMA SEMUANYA PENGKHIANAT DAN PENIPU.

Psst….Najib Razak takut kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim mempunyai pengaruh kuat didalam sektor kerajaan dan didalam umno sendiri. Kenapa Najib Razak takut disabotaj oleh ahli-ahli sendiri? Lihatlah..Najib Razak sendiri pun menasihat ahlinya jangan menjadi pengkhianat pada pru13 ni sewaktu perhimpunan UMNO-BN berlangsung…keh keh keh…Najib Razak hanya berani dibelakang papagomo..


   

Baca Berita Penuh ..

Sunday, 6 February 2011

Doraemon : - Bersama Berdoa Kejatuhan FIRAUN ABAD INI !


Seminggu selepas Presiden Tunisia Zainal Abidin Ben Ali digulingkan melalui Revolusi Jalanan kini tiba giliran Mesir pula.

Mesir, sebuah negara Islam, Arab dan Afrika mempunyai 80 juta penduduk. Uniknya Mesir kerana terkenal dengan gelaran Bumi Anbiya, Bumi Firaun dan mempunyai Tamaddun yang berusia ribuan tahun.

Presiden Hosni Mubarak mula mengambil alih pimpinan Mesir selepas kematian Anwar Sadat. Sadat dibunuh pada Hari Ulangtahun Perang Oktober(Ramadhan War) 6hb Oktober 1981.

Ketika Khaled Islambouli menembak Sadat, beliau menjerit, " Kematian buat Firaun Zaman Ini!".

Sadat digelar pengkhianat kerana menjadi pemimpin Arab pertama berdamai dengan Regim Zionis dalam Perjanjian Camp David 1978.

Seperti Jamal Abdul Naseer dan Anwar Sadat, Hosni Mubarak meneruskan tradisi pimpinannya menekan, menyiksa, membunuh aktivis Gerakan Islam seperti Ikhwanul Muslimin.

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 2 February 2011

Revolusi Mesir : - Apa kesudahannya?

Wallahua’lam,

Itulah jawapan yang paling tepat. Namun, segalanya mungkin. Apa yang kita semua mahu adalah tiada lagi rusuhan, disamping bertukarnya pucuk pimpinan. Apa yang telah berlaku di Palestin dan Iraq, akhirnya rakyat sesama rakyat bertelagah. Di Mesir, bibit kearah itu, sudah tercetus, bila penyokong dan penentang Husni yang tak Mubarak itu dah bertempur. Nauzubillah. Isunya sekarang,

Masih ada manusia yang buta, entah kerana apa sehinggakan ‘ Husni yang sudah tidak Mubarak’  itu hendak dipertahankannya lagi. 

Dari satu sudut, itulah ujian buat sang manusia yang beriman. Adakalanya, orang mempersoalkan, mengapa sesama negara, sesama agama, sesama kaum hendak bertelagah? Sahabat-sahabat sekalian, apa nak hairan ! hatta orang Islam sekalipun, ianya adalah satu realiti kehidupan. Islam adalah agama yang benar. Tapi kedapatan sang manusia yang bernama Muslim telah mencorakkan Islam dengan acuannya sendiri.

Sebab itu, kedapatan manusia yang merasakan dia berada di dalam dilema. Bak kata pepatah

Nak diluah mati bapak, nak ditelan mati anak

Apa susah, sokong je yang hak, tolak saja yang batil. Melainkan, ada sang manusia yang masih teringatkan periuk nasinya, hartanya dan dunianya

Sahabat-sahabat sekalian, yang benar telah jelas, barangsiapa menegakkan kebenaran, Allah akan meredhainya, sekalipun dipandang hina disisi manusia.

Justeru, krisis bumi kinanah, adalah pertembungan antara hak dengan yang batil. Sudah pasti yang hak akan memperolehi haknya suatu hari nanti, kalau tidak hari ini. Jawapan kepada kesudahannya , Sesungguhnya, kemenangan hampir tiba. Walau apapun berlaku, kiranya terkorban biarlah shahid hendaknya, kalau menang biarlah benar disisinya.


psst : - EL-BARADEI jugak pro-yahudi dan pro-barat sama macam hosni mubarak al murtabak hehehe...jangan lantik dia jadi pemimpin. nanti negara mesir dalam diam-diam akan menjadi sebahagian wilayah negara israel. EL-BARADEI tu anak didikan APCO yahudi macam UMNO. ''kami ingin pertahankan Islam!!! yahudi barat jangan ganggu agama kami!!! jangan bogel anak-nak kami!!! jangan bukak aurat anak-anak, artis-artis kami macam seperti di malaysia!!!jangan berbikini anak-anak dan artis-artis kami seperti kat malaysia!!! jangan sesatkan kami!!! APCO jangan ganggu kami!!! jangan jadikan anak-anak Islam kami kaki judi, kaki arak, kaki maksiat dan kaki fitnah sebagaimana yang telah berlaku sikap-sikap pemimpin yang tamak kuasa!!! APCO yahudi barat berambus kau dari muka bumi islam kami termasuk dari malaysia!!! jangan ajar umno jadi kaki kencing, kaki tembrang, kaki fitnah, kaki penyamun!!!''jangan perbanyak cerai berai pasangan Islam kami yang ingin membina umat Allah!!!''

Baca Berita Penuh ..

Saturday, 29 January 2011

Revolusi : - Mubarak Al Murtabak Bakal Tumbang?


After 30 years of governing #Egypt as a tyrant, #President #Mubarak finally agrees to step down & give the power to the people #s1203 #jan25

http://twitter.com/hussdajani/status/31315462734217216

 Mungkin Hosni Mubarak akan tombang Jumaat ini !!!!!

National announcement: Please let EVERYONE in Egypt know that we will be doing mass protests on Friday after Friday prayers (mid-day) ALL OVER Egypt. Please let everyone know now before the government closes Facebook and other sites. Twitter remains closed in Egypt.

http://www.facebook.com/elshaheeed.co.uk

kalau jatuh Hosni Murabak a/L Murtabak, pengaruh Barat akan hancur teruk dan Israel dalam Merbahaya kerana penyeludupan senjata dan barang makanan keperluan akan menular ker Tebing Barat Felestine.

hanya Saudi Arabia tunggal sahaja yang masih di bawah kuasa Barat di samping sekutu kuatnya ALGERIA.

 betul boohh. amerika akan pastikan mubarak kekal. jika jatuh, dan ikhwan menerajui pemerintahan, bermakna hayat israel semakin pendek... wa caye, saudi pun kecut!

psst : - MUDAH2AN GERAKKAN RAKYAT DI MESIR KALI NI AKAN MENJATUHKAN HOSNI MUBUARAK AL-UMNOAPCO DAN MUDAH2AN IKHWAN MUSLIMIN AKAN MENERAJUI MESIR SELEPAS TU. KEJATUAN MUBARAK AL MURTABAK IA BERMAKNA UNTUK MENYELAMAT NEGARA PALESTIN.
 

Baca Berita Penuh ..

Sunday, 2 January 2011

Pilihan : - Yang Mana Lebih Seksi?

 
Jangan jadi hipokrik taik hidung masin macam umno.

Mana lebih seksi? sila mu semua bandingkan yok...

psst : - Gua Dengar....sebanyak 16 item telah dikenal pasti akan naik harga tahun ni.... antaranya... i. Minyak masak.... sekilo naik 50 sen
ii. Susu manis .... setin naik 40 sen


apa lah nasib Rakyat malaysia Yang DI dahulukan...???


Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat