Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label rosmah kantoi. Show all posts
Showing posts with label rosmah kantoi. Show all posts

Saturday, 28 January 2012

Syarat Anwar Kepada Najib

Anwar bukan letak syarat... 
tetapi Anwar meletakkan tawaran yang akan memudahkan najib untuk berhujah ketika berdebat dengan beliau...

Hari ini Anwar menawarkan Najib satu kelebihan di dalam debat tersebut jika ianya diadakan...
Anwar menawarkan Najib berhujah lebih masa 10 minit dari beliau...

Anwar berkata..
"Najib boleh berhujah selama 20 minit,kemudian saya pula
berikan hujah selama 10 minit..
Najib boleh menjawabnya selama 20 minit,kemudian saya pula menjawab hujah selama 10 minit..."


Keh Keh Keh...sampai macam tu syarat yang anwar bagi kat hang najib, berani ker? setuju ker? kalau tak. aku tak tau nak kata apa. mungkin no EGG kot...kekeke...

psst...2008 kat facebook anwar, aku pernah cabar papagomo 3 kali untuk berhujah, tetapi dia tidak muncul..pandai berjanji tapi tak tepati janji..kekek..

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat