Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label royalti kelantan. Show all posts
Showing posts with label royalti kelantan. Show all posts

Tuesday, 13 March 2012

HAHAHAHAH!!! : Mengata Orang, Cerminlah Diri Sendiri....


Tak sedaq diri, cermin diri sendiri la, dok sibuk suruh tok guru kami letak jawatan buat apo?? dok soal moral DSAI tu buat apo? sedangkan diri lu sendiri lu tak tengok, orang macam lu ni lah Islam boleh lemah, orang macam lu lah yang tak boleh diharap untuk mendidik anak menjadi pemangkin khalifah bagi umat Islam.

Pakaian acuan barat ala freemason, sedarlah diri sendiri wahai wanita umno selak kain, jaga dirilu sendiri dan bertaubat nasuha sebelum terlambat, mati tak kira umur...malaikat sentiasa mendampingi kita....bila-bila masa bala boleh berlaku kepada kita wahai wanita umno selak kain.

Walau pun lu dan puak-puak UMNO lu yang lain menghina tok guru kami, mengaib tok guru kami, memaki hamun tok guru kami, memfitnah tok guru kami, tetapi tok guru kami sentiasa dipelihara Alah s.w.t, lihatlah gambar-gambar wanita bersama tok guru diatas, dia lebih mulia dan terlindung daripada lu yang tak sedaq diri tu.


Lu sanggup menghina tok guru kami dengan duniawi lu, lu sanggup menyuruh tok guru metetak jawatan demi sumber haram yang lu dapat. Lu jangan jadi seperti mustafa kamal artatur. berapa RM lu dapat upah jadi barua???

Gua tahulah UMNO ni spesis syok sendiri, dari PRU10/PRU11.PRU12 lu tak habis-habis dok target kelantan, tetapi lu sentiasa gagal, ingat!! setiap perancangan hanya Allah s.w.t yang mentakdirkan, dulu lu tak habis-habis soal pasal kelantan...akhirnya lu hilang 4 negeri ahahahahah!!! dulu lu menghina kelantan krap banjir dan tak maju...lu tengok gambar di bawah!!!

Kuala Lumpur Banjir

Dulu lu hina kelantan banyak jalan tidak bertar....sekarang kelantan jalan bertar dan akan membina lebuhraya sendiri tanpa bantuan dari kerajaan UMNO.

Dulu lu hina kelantan miskin dan dan tak pandai jaga ekonomi..

Sekarang kelantan ada tesco!!
Pertambahan kedatangan pelabur yang tinggi!!!

Kalau lu betul-betul nak membela rakyat kelantan, lu harus kembalikan semula royalti kepada rakyat kelantan yang berpuluh tahun dituntut, lu jangan menderhaka apa yang dilakukan oleh ayahan TUN Razak, lu lebih memikir kakmah lu daripada ayahanda lu.

sekian...

AzrinRen

psst...Jika ada perkataan gua silap taip, lu semua paham-paham ler....





Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat