Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label samseng ganggu anwar. Show all posts
Showing posts with label samseng ganggu anwar. Show all posts

Thursday, 23 February 2012

Lagi Rakan Video Samseng Ganggu Progam Anwar

Mari kita tengok gelagat puak-puak ajaran israel ni.
dalam kamus UMNO ni dah takde istilah demokrasi ker..? 
ini ke contoh sikap yang perlu ditunjukkan dari parti yang kononnya parti orang melayu..?


Macam ni ker orang islam ajar? islam ke lu semua ni? gelagat macam beruk!!!

psst....PRU13 02/06/2012...

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat