Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label sewa dewan dibeku. Show all posts
Showing posts with label sewa dewan dibeku. Show all posts

Tuesday, 7 February 2012

Batal ceramah kerana diugut di DUN Rantau, tempat MB N9

7 Februari 2012 , SEREMBAN – Keadilan Cabang Rembau mendakwa mereka diugut sekumpulan kira-kira 30 lelaki ketika sedang membuat persiapan ceramah yang diadakan di pekan Kuala Sawah, Rantau, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira 6.30 petang itu, beberapa ahlinya yang sedang membuat persiapan majlis didatangi kumpulan terbabit yang ada di antaranya bersenjatakan pisau.

Dah takdak orang lain ker yang lu semua nak mel****p Bongok!!!

Penyelaras Dewan Undangan Negeri (Dun) Rantau Keadilan Rembau, S.Karupaya berkata, ketika itu, dia bersama lima lagi rakannya sedang membuat persiapan akhir untuk majlis ceramah yang dijadualkan jam 9 malam di Taman Jed Indah, Rantau.

“Tiba-tiba sekumpulan kira-kira 30 lelaki menaiki kereta dan motosikal datang menghampiri kami sambil mengeluarkan kata-kata ugutan yang mendesak agar kami membatalkan ceramah pada malam itu. “Saya nampak tiga daripada mereka membawa pisau. Lantas, kami buat keputusan tidak memberi sebarang reaksi kerana bimbang berlaku kejadian tidak diingini,” katanya pada pemberita di sini semalam.

Turut serta, Pesuruhjaya Pas Negeri, Mohamad Taufek Abd Ghani dan Timbalan Penyelaras Dun Rantau Keadilan Rembau, Daud Idris.

Sementara itu Setiausaha Keadilan Cabang Rembau, Norazizi A.Aziz berkata, pihaknya kesal dengan insiden itu dan mengesyaki ada campur tangan daripada pihak tertentu.

“Kami tidak mahu bergaduh dengan sesiapa pun, kami hanya mahu mengadakan ceramah menyampaikan maklumat kepada rakyat.

“Jadi, kami ambil keputusan batalkan ceramah yang sepatutnya diadakan walaupun sudah membuat persediaan dan mendapat permit daripada polis pada 3 Februari lalu,” katanya yang turut membuat laporan polis di Balai Polis Rantau akibat kejadian berkenaan.

AzrinRen : Parah kalau macam ni, dah kecut teloq puak-puak umno/bn ni. Dah semakin terdesak sampai main ugut-mengugut ni. Macam mafia dah puak-puak ni, yang depa tak tahu dan tak sedar diri yang depa ni hamba Allah. Macam ni nak perjuangkan islam? kalau lu berani sangat, pi ugut tentera yahudi kat palestin tu. Ngok!!!

psst....Boring-boring macam ni, layan anak buah gua lagi syok..kekekek...

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat