Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label spr kencing. Show all posts
Showing posts with label spr kencing. Show all posts

Friday, 17 February 2012

Lu Pandai Kecing Sampai Baru Sedar Ramai Belum Mendaftar Pemilih


Amboi...amboi..amboi....berkata-kata tidak mencermin diri sendiri, ni! kerana lu pandai cakap dan pandai kencing lah sehinggalah lu baru sedar ramai golongan muda masih belum mendaftar sebagai pemilih.

Kerana lu pandai cakap lah baru sekarang baru nak menggelabah suruh rakyat yang belum mendatar supaya tampil, nak dekat pru13 baru nak bising??

Lu pandai sangatkah? lu jadi barua UMNO tu lu pandai kah? lu jadi tali barut UMNO sanggup mengkencing rakyat tu lu tak lupa kuasa kah? 

Hari tu lu debat dengan ambiga, lu menggelabah beb, bila penonton nak menyoal lu, tetapi lu tak nak beri peluang. lu tipu budak-budak belum tentu lu boleh bro.

Buat kerja tipu sampai lupa yang ramai golongan muda belum mendaftar. Porahhh..nak tuding jari kat oranng pulak.

Masalah pendaftaran pemilih tu pun Pakatan Rakyat bersuara, kalau Pakatan Rakyat tak bersuara sudah tentu lu terlebih pandai cakap bro!!!

sekian...

psst....Perli lagi..sila perli lagi....kekekek....




Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat