Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label ummi hafilda. Show all posts
Showing posts with label ummi hafilda. Show all posts

Sunday, 1 April 2012

Ezam, Nalla dan Umi Hafilda Sedang Membesarkan Kubur Untuk Najib

Semakin hampir tiba detik pilihanraya, serangan peribadi kepada Anwar semakin memuncak. Bekas pemimpin-pemimpin PKR sperti Ezam Mohd Nor, Anuar Shaari, Nallakaruppan, Zulkifli Nordin dan lain-lain nampaknya begitu rancak menyerang peribadi Anwar berkaitan isu seks dan moral. Umi Hafilda yang merupakan adik kepada Azmin Ali turut tumpang semangkuk menghangatkan lagi suasana dengan dakwaan yang jika dihalusi lebih bersifat masalah kekeluargaan semata-mata.

Pembelit no 1 malaysia

Mereka berjanji untuk berkempen ke seluruh negara bersama isu seks, liwat dan biseksual yang dikaitkan dengan Anwar itu. Di dada media dan kaca tv, mereka sudah muncul hampir setiap hari dengan isu yang sama seolah-olah itulah isu pokok dalam politik negara dan penentuan rakyat terhadap parti yang ingin diberikan kuasa.

Modal mereka hanyalah isu seks dan liwat yang dikaitkan dengan Anwar dan sudah pun menjadi pengetahuan umum sebenarnya sejak Anwar dipecat pada 1998 lagi. Mereka hanya mengulang-ulang cerita lama seolah-olah mereka mengetahui segala-galanya walaupun dalam dalam kes liwat pertama, Anwar sudah dibebaskan oleh mahkamah dan dalam kes liwat kedua, juga sudah dibebaskan di peringkat Mahkamah Tinggi. Ia kini sedang menunggu proses rayuan di Mahkamah Rayuan.

Cerita seks dan liwat ini sudah diulang banyak kali walaupun hakikatnya rakyat menolak permainan menyerang peribadi secara keterlaluan itu. Lihatlah keputusan beberapa pilihanraya kecil sebelum ini dan arus sokongan rakyat di merata-rata tempat sekarang, jelas dapat dilihat bahawa isu ini tidak menjadi kudis kepada rakyat. Bahkan lagi disebut dan diulang cerita seks dan liwat itu, makin mencanak sokongan rakyat kepada Anwar.

Sesetengah rakyat tidak mempercayai isu seks dan liwat itu dan menganggapnya cubaan untuk membunuh karier politik Anwar yang direka sejak zaman Mahathir lagi. Sesetengah yang lain pula menganggapnya sebagai mainan politik longkang yang cuba dilakukan oleh BN untuk memenangi pilihanraya. BN dilihat seolah-olah sudah kering idea dan tiada modal lain untuk mendapatkan sokongan rakyat dan berhadapan dengan Anwar serta Pakatan Rakyat.

Jika diperhatikan gerak laku dan perangai bekas pemimpin PKR yang mengaitkan Anwar dengan pelbagai dakwaan berkaitan seks dan liwat itu, amat nyata bahawa bahawa mereka ingin menjadi hero dalam pilihanraya akan datang ini. Mereka ingin membunuh karektor Anwar dan mahu rakyat terus memilih BN semata-mata atas alasan Anwar seorang pemimpin yang tidak baik moralnya dan dikatakan gila seks.

Keghairahan mereka menonjolkan diri dalam media dan di sisi Najib telah menenggelamkan kewujudan pemimpin dalam UMNO sendiri. Peranan Ketua Bahagian dan Ahli Majlis Tertinggi UMNO seolah-olah tidak wujud dalam mempertahankan UMNO dan Najib. Sepanjang masa suara Najib lebih banyak disahut oleh mereka ini berbanding pemimpin dalam UMNO sendiri. Benarkan kata Tun Daim, Najib dalam persiapan menghadapi pilihanraya ini umpama jeneral tanpa askar.

Dalam masa yang sama, dengan menonjolkan isu seks dan liwat, penilaian rakyat cuba ditutup terhadap isu kenaikan harga barang, beban hidup yang meningkat, rasuah makin berleluasa, skandal lembu NFC, pelupusan hutang Tajudin Ramli sebanyak RM589 juta, hutang negara mencecah hampir 55 peratus KDNK negara, ekonomi yang tidak berkembang, urus tadbir negara yang lemah dan pelbagai isu lainnya yang menghenyak kehidupan rakyat seharian.

Apakah mungkin isu seks dan liwat itu mampu menjadikan rakyat buta hati dan melupakan isu lain seperti yang disebutkan diatas tadi?

Sudah bertahun-tahun terbukti bahawa isu seks, liwat dan biseksual yang dikaitkan dengan Anwar tidak memberi kesan apa-apa kepada kepada rakyat dan tindakan Ezam, Nalla, Umi Hafilda, Anuar Shaari serta rakan-rakan mereka yang lain terus membangkitkan isu itu tidak lain hanya umpama menambahbesarkan lagi kubur politik untuk Najib saja.

Anwar tidak akan ke mana-mana dek serangan itu tetapi sebaliknya Najib yang makin ditolak rakyat.

Najib yang kini bagaikan tercungap-cungap untuk mempertahankan kuasa, akan lebih ditolak rakyat dengan isu seks, liwat dan biseksual yang berterusan dibangkitkan ini kerana dalam masa yang sama beliau gagal menyelesaikan pelbagai isu dalam negara dan memberi jaminan tentang kehidupan yang lebih baik untuk rakyat.

Berbeza dengan Anwar dan Pakatan Rakyat, selain menjanjikan pengurusan ekonomi dan negara yang lebih baik, mereka juga menjanjikan penurunan harga minyak dalam tempoh 24 selepas menawan Putrajaya, kajian semula tarif letrik dan terbaru penghapusan hutang PTPTN pelajar serta jaminan memberi pendidikan percuma untuk rakyat.

Tawaran-tawaran itu tentunya lebih menawan hati rakyat berbanding hidangan cerita seks, liwat, biseksual dan dakwaan Umi Hafilfa terhadap Anwar dan Azmin yang lebih merupakan masalah keluarga. Masalah keluarga sepatutnya diselesaikan dengan kaedah kekeluargaan dan tindakan Umi Hafilda menyeret masalah keluarganya ke dalam UMNO dan BN hanya akan menambahkan lagi beban Najib dalam pilihanraya ini.

Jika benar bekas-bekas pemimpin PKR ini ingin membantu Najib dan mahu melihat UMNO dan BN terus berkuasa, mereka sepatutnya bukan menjaja cerita seks dan liwat terhadap Anwar yang dikitar semula tetapi mendedahkan bagaimanakah strategi dan rahsia PKR menghadapi beberapa piliharaya sebelum ini sehingga mampu memenangi beberapa kawasan pilihanraya. Mereka juga boleh menceritakan bagaimana untuk mendekati generasi muda kerana luka yang ditinggalkan Ezam kepada Pemuda UMNO khususnya ketika zaman kebangkitan reformasi masih segar dalam ingatan sebahagian besar ahli UMNO sendiri.

Atau setidak-tidaknya memberi idea bagaimana untuk melawan janji penurunan harga minyak, letrik dan penghapusan hutang PTPTN yang dibawa oleh Anwar dan Pakatan Rakyat yang dilihat begitu berjaya menawan hati rakyat.

Menjaja cerita seks dan mengulang skrip lama terhadap Anwar hanya mendedahkan tembelang ingin muncul hero di sisi Najib tetapi tiada idea segar yang boleh diterima rakyat. Di dalam UMNO sendiri kaedah yang digunakan oleh bekas pemimpin PKR ini tidak begitu disenangi kerana didapati gagal menarik sokongan rakyat. Ceramah yang mereka buat juga selama ini hanya dihadiri oleh AJK UMNO Bahagian, AJK UMNO cawangan-cawangan serta kelompok yang dekat dengan pimpinan UMNO saja. Tidak ada rakyat biasa yang mahu hadir dan mendengar ceramah Ezam dan rakan-rakannya dan ahli UMNO juga tidak bertambah hanya kerana ceramah mereka. Lebih dari itu, tidak ada ahli PKR atau Pas yang keluar parti dan menyertai UMNO disebabkan oleh Ezam, Nalla, Anuar Shaari dan Umi Hafilda.

Mereka mungkin berjaya menjadi senator dan mengaut sedikit habuan ekonomi tetapi sumbangan terbesar ialah kejayaan membesarkan lagi kubur politik untuk Najib dalam PRU 13 ini.

psst.....Ummi hafilda harus bertaubat!!!

Baca Berita Penuh ..

Thursday, 19 January 2012

Pilihanraya Umum ke-13 PADA 11 MAC - Dr Hatta


Membubarkan Parlimen pada awal Februari dan memanggil untuk pilihan raya umum ke-13 pada 11 Mac. 

Pengarah Jabatan Pilihanraya PAS Pusat Hatta Ramli berkata parti-parti politik di Malaysia sekarang sekadar tinggal 50 hari untuk bersedia menghadapi pilihanraya.

"Berdasarkan maklumat dalaman dari Umno, Najib akan membubarkan Parlimen pada awal Februari. Pilihanraya akan diadakan sama ada pada 25 atau 26 haribulan dan kita hanya mempunyai dua minggu tempoh berkempen sebelum membuang undi pada 11 Mac.

Baca Berita Penuh ..

Ah Jib Gor Di Sindir....

Cubaan Ah Jib Gor untuk mengkaji sama ada beliau berjaya tau tidak menarik semula sokongan dari kaum cina akhirnya mengundang malu dengan sindiriran bukannya sokongan semula. disini azrin akan translate beberapa komen oleh beberapa orang kaum cina yang menyindir Ah Jib Gor.


Tajuk Status Dari Datuk Seri Ah Jib Gor - Bagi Bang Ee ditambah sutera provinsi di masyarakat Cina dalam isu-isu pembiayaan Sarawak, termasuk tanah perkuburan untuk membeli soalan baru.

Baca Berita Penuh ..

Friday, 6 January 2012

Nasihat Azwan Ali Untuk UMMI HAFILDA Dan BARISAN NASIONAL



KUALA LUMPUR - Ummi Hafilda Ali, saksi utama kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998 berjanji akan mendedahkan rahsia dahsyat kepimpinan atasan Parti Keadilan Rakyat (PKR) atau trio 'bateri 3A' sekiranya mereka tidak bertaubat sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) nanti.

Ummi memberi amaran itu kerana beliau tidak sanggup melihat trio berkenaan iaitu Anwar, isterinya yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan abangnya sendiri, Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali terus mengelirukan rakyat dengan dakyah demi kepentingan politik mereka.

"Hari ini mereka panggil polis anjing tetapi semasa Anwar berkuasa pada 1997, dia guna 50 orang polis untuk menangkap saya, jadi orang muda terutama mahasiswa perlu tahu siapa yang buat salah laku dan salah guna kuasa.

"Wan Azizah mempunyai pengaruh untuk menasihatkan suami kembali ke pangkal jalan, jangan sampai saya serta 'geng' iaitu (Datuk) Nallakaruppan, (Datuk) Zulkifli Noordin dan Rahimi Osman dedahkan perkara sampai nanti mereka (3A) tidak boleh angkat kepala. Kami merayu mereka kembali ke pangkal jalan," katanya. - Utusan


Kesan daripada ugutan Ummi Hafilda yang tidak habis-habis dengan 'pendedahan' demi pendedahan. Hari Jumaat yang mulia ini, Azwan Ali telah menjawab pertuduhan Ummi Hafilda itu dengan nasihat-nasihat khas kepada Betina Neraka (BN) yang dipercayai ditujukan kepada Ummi Hafilda supaya menghentikan kerja-kerja mengaibkan orang dan juga kepada orang ramai supaya tidak mempercayainya.

Azwan Ali juga turut menasihatkan Barisan Nasional agar tidak bekerjasama dengan Betina Puaka semata-mata untuk memenangi PRU-13 dalam kerja-kerja mengaibkan orang.

 psst....Ummi nak bongkar apa pasni??? nak bongkar ker atau nak kencing???



Baca Berita Penuh ..

Thursday, 27 January 2011

Saman : - Saman Ohhh Saman...

 
 Saman jelah...
banyak tu collection saman umi, dia akan di nobatkan anak dareer terkaya di benua asia selepas anak perempuan bill "gates keretapi"

Nak saman ke samun ni. Jaman dulu panggil samun , jaman sekarang dipanggilnya SAMAN ya dong...hak hak hak...!!!

psst : haiii...dunia..dunia..dunia.... 




Baca Berita Penuh ..

Harga Barang : - Blogger UMNO Sendiri Yg SAHKan :D


hadiah terbaik Kerajaan kepada Rakyat,Rakyat didahulukan,memang tepat sekali,mari main teka-teki lepas ni barang apa yang naik pulak?

mintak lah sesangat naik cepat2.. tolonglah naik.. naik tinggi sekit.. takat 40-50 sen tuh macam tak best jah.. kalau boleh kasik naik 4-5 ratus hengget ... sedap seket halwa telinga nih dengor... jangan korang risau.. melayu tetap pangkah korang... tapi jangalah lupa selitkan kain pelikat, atap, gula2 hacks masa PRK /PRU nanti.... "BN Menang Rakyat Senang"... hahahahaha...

 psst : - "BN Menang Rosmah Senang"

Baca Berita Penuh ..

Monday, 24 January 2011

Jawapan Dah Ada!!! : - UMNO Penderhaka!!


Siapa Penderhaka Sebenar?
Jawapan : - Melayu UMNO!! 

Kelihatan Melayu-melayu UMNO Haprak yang disokong (diperbodohkan) UMNO sedang membuat bantahan terhadap sidang tergempar Dewan Negeri Selangor untuk mengembalikan kuasa sultan. Woiiii mangkuk hayun, yang ni korang tak kira derhaka ke Sultan keee, sebab Sultan dah bagi perkenan. Haprak tahan cipan punya Melayu UMNO. Mana, PERKOSA, Mana GAPS, mana lagi yang kononnya pro-Melayu, malaun-malaun haprak nih sedang derhaka kat Sultan ni woiiiiiiiiiii. Kalau haprak ni laaaa yang dipanggil Melayu UMNO, khakkkk tuiiiii kepada Melayu UMNO.

kelihatan hampir seribu melayu haprak berhimpun sambil melaungkan:


"Kami mahu duit minyak"
"Kami mahu duit minyak"

turun kelihatan,mereka memegang sepanduk yg tertulis:

"Jgn Gadai Nasi Bungkus Kami.Kami Lapar!!!" 

Baca Berita Penuh ..

Friday, 17 December 2010

Wikileaks : - Rancangan Amerika Yahudi


Menurut pendedahan Wikileaks terbaru daripada kabel Kedutaan Amerika di Britian..diplomat-diplomat Amerika menyatakan Amerika akan menyerang seluruh negara-negara Islam dan dunia Islam termasuk Mekah dan Madinah sekiranya mereka berjaya menawan dan menakluk Iraq, Iran dan Afghanistan 100%, apabila mereka berjaya menakluk ketiga-tiga 100% negara tersebut. maka sebuah negara Amerika versi Asia barat akan ditubuhkan dan maka dengan itu persenjataan secara complete akan dibina untuk tujuan rancangan mereka.

Inil adalah uutuk "Menghapuskan agama Islam kerana ia adalah perosak kepada dunia dan penghalang kepada penjajahan Barat di seluruh dunia" 

Jadi nyawa umat Islam di seluruh dunia bergantung kepada keputusan perang di Iraq dan Afghan. Kalau Iraq dan Afghan ditakluk dan pejuang-pejuang Islam dikalahkan maka dengan mudah Iraq dapat dihancur-lumatkan. Setelah Al-Qaeda dihapuskan maka sampai giliran untuk hapuskan umat Islam pulak.

Islam adalah penghalang terbesar cita-cita New World Order Dajjal. .... matalamat terakhir NWO Dajjal yang mesti di laksanakan sebelum Utopia (syurga dunia) wujud di 'Great Israel'. So, Turkey, Pakistan dan Asia Tenggara going to be 'the next war zone'. 

Wikileaks, Defining the Moment?
http://www.rense.com/general92/wikidef.htm



psst :
Dengan vietnam pun boleh kalah dajal Amerika ni..ada hati nak kalahkan umat Islam..porahhh...!!!..apa-apa pun umat Islam dah kalah pun dengan harta yahudi, contohnya lalai dengan facebook.  

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 15 December 2010

Politik : Menjelang PRU13 Tahun Depan

 
"Sejarah menyaksikan mantan PM Malaysia Dr Mahathir dan Mantan PM Singapura yang kini menjadi Menteri Mentor Lee Kuan Yew sering berlainan pendapat, tuding menuding dan berlumba-lumba demi menunjukkan siapa yang hebat.

Begitulah lagak mereka berdua sepanjang zaman mereka memerintah dan bersara. Tapi atas nama Anwar Ibrahim, seolah-olah mereka berdua melupakan dulu "peperangan" mereka untuk bersama menyerang manusia yang bernama Anwar Ibrahim.

Walaupun berlainan tanggapan terhadap Anwar. Seorang mengatakan "masuk perangkap" dan seorang lagi dengan "rela hati" . Keduanya mempunyai mempunyai "nilai tambah" kepada UMNO untuk menyerang Anwar.

Menjelang Mac 2011( ramalan PRU ke 13), semakin ramai individu yang bakal digunakan UMNO bagi menyerang Anwar.

Bermula dengan Ezam, Nalla, Zaid Ibrahim, Zulkifli Nordin dan terkini Ummi Hafilda. Dari luar negeri pula Lee Kuan Yew, Wikileaks, CIA, Agensi Perisikan Singapura dan Australia juga tidak ketinggalan.

Itu belum campur serangan media Tv3, RTM, Utusan dan NST setiap hari. Berita " wajah hodoh" Anwar suatu yang wajib untuk disiarkan atas arahan PMNajib.

Semakin banyak penyelewengan yang dibongkarkan oleh Anwar semakin banyak individu diketengahkan untuk menghentam Anwar.

Nampak sangat PMNajib mengalami sindrom "menggelabah yang melampau" untuk menghadapi Anwar dan Pakatan Rakyat.

Semua ini seolah-olah bentuk "penyiksaan" terhadap Anwar sebelum dihumban dalam penjara.

Skrip sudah siap! "

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat