Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label umno iktiraf israel. Show all posts
Showing posts with label umno iktiraf israel. Show all posts

Thursday, 23 February 2012

Najib Akui Penyokong BN Kebanyakkannya Buta IT Dan Segelintir Buta Perut..

Gua tambah lagi...Kuat mengumpat...Dengki dengan kesenangan orang lain....Dengan dengan rezeki orang lain....

Kata Najib pada Majlis Penerangan Perdana Peringkat Wilayah Persekutuan di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini “Kita masuk pilihan raya kita nak menang, apatah lagi di Wilayah Persekutuan... kita tak mahu BN jadi parti luar bandar, orang bandar tak sokong BN.

Ni pula otak duduk terletak kat pungkoq...diorang cakap...

“Saya tidak mahu BN parti yang disokong petani, nelayan... kita nak BN disokong semua golongan termasuk di kota raya Kuala Lumpur,”

Apa yang tersirat dalam kenyataannya itu ialah UMNO dan BN hari masih kekal berkuasa kerana disokong oleh para Petani dan juga Nelayan.

Sebab utamanya ialah golongan tersebut kebanyakkannya tidak tahu atau tidak mampu untuk mendapatkan berita alternatif dari media baru melalui internet.

Jadi apa yang disiarkan oleh Media tunggangan UMNO samada oleh TV3 mahupun RTM tidak lupa juga Utusan itulah berita yang dipercayai mereka..

Ratu UMNO....

Oleh itu mereka masih kekal menyokong UMNO/BN kerana mereka hanya mengetahui dan mempercayai propaganda yang memperbodohkan mereka yang sering disiarkan oleh Media yang ditunggangi oleh UMNO itu.

Manakala segelintir lagi penyokong UMNO yang boleh atau mampu melayari internet.. mereka tidak buta IT tapi 'Buta Perut'!! kah..kah..kah..

Anak buah kak jat selak kain....Grrrrr.....

Bukan saja 'Buta Perut' malah 'Buta Hati' juga kerana gagal melihat apa yang jelas segala penyelewengan yang telah dilakukan oleh pemimpin UMNO dan BN..

Najib: BN jangan hanya jadi parti luar Bandar

KUALA LUMPUR, 9 Okt ─ Dalam mesej mahu menawan semula kerusi-kerusi tewas di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Datuk Seri Najib Razak mahu Barisan Nasional (BN) menjadi parti diterima setiap lapisan masyarakat, bukan hanya disokong pengundi luar bandar.

Takdak orang lain ker lu semua nak lepas stim oiii!!!

“Kita masuk pilihan raya kita nak menang, apatah lagi di Wilayah Persekutuan... kita tak mahu BN jadi parti luar bandar, orang bandar tak sokong BN.

“Saya tidak mahu BN parti yang disokong petani, nelayan... kita nak BN disokong semua golongan termasuk di kota raya Kuala Lumpur,” kata Perdana Menteri pada Majlis Penerangan Perdana Peringkat Wilayah Persekutuan di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini.

Pada pilihan raya umum 2008 BN hanya menang di satu kerusi Parlimen di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, yang memperuntukan 11 kerusi.

Malah ia juga kalah banyak kerusi Parlimen di kawasan bandar di Perak, Pulau Pinang dan Selangor.

Najib yang juga Presiden Umno dan Pengerusi BN menegaskan “musim telah tiba, gendang pilihan raya sudah dipalu dan kita semua dapat merasainya.”

Berdagang dengan israel, iktiraf israel, sekat minyak ke iran dan hantar minyak ke israel, menjaga keselamatan israel adalah UMNO...

“Dengan ini bererti bahawa kesediaan kita bertambah lebih mantap kerana kita ibarat nak turun di medan perang, maka kita tentu nak menang bukan nak kalah.

Khairy Kasino....

“Untuk menang kita perlu buat persiapan untuk tentukan tahap kesediaan kita, tahap siap sedia kita. Kita mesti buat persiapan menyeluruh dari segi anggota dan yang paling penting kita jangan cipta masalah... jangan buat masalah,” kata Najib.

Tegas Najib, meskipun BN mempunyai kekuatan luar biasa berbanding Pakatan Rakyat, namun masalah yang ditimbulkan dalam kepimpinan parti boleh menyebabkan parti pemerintah itu tewas.

Jelas beliau, semua anggota dalam BN perlu ketepikan masalah dalaman parti dan memberikan tumpuan untuk membantu memenangi pilihan raya umum ke-13.

“Ini adalah asas, kekuatan adalah anggota-anggota kita... cuba bayangkan dalam setiap Parlimen di kalangan penyokong kita di setiap peti-peti undi anggota BN, berapa ramai merupakan penyokong kita?

“Kita ada kekuatan luar biasa tapi kalau kita terus ada masalah dalaman, misalnya kalau kita nak letak calon pasti menang, ini formula terbaik, sebab kalau nak menang kita mesti letak kriteria calon yang boleh menang tapi kalau kita dah tentukan, janganlah ada pula orang yang tidak setuju dan ia nanti akan beri kesan kepada kita,” katanya.

Justeru Najib menasihatkan supaya semua masalah dan perbalahan dalam parti diketepikan demi masa depan BN dan juga negara.

“Ramai yang kata kita boleh menang, ramai orang cakap atas kertas kita boleh menang, tapi itu atas kertas... kalau nak menang buat cara nak menang, jangan berbalah sesama sendiri, jangan ada puak-puak, jangan sabotaj parti sendiri dan jangan tarik tali antara parti komponen BN.

psst....Lu semua marah ker?? bengang ker?? suka hati la...ni blog i bukan blog u.....

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 22 February 2012

Khairy Mengakui Malaysia Bersahabat Dengan Israel

Ketika para blogger Umno bermati-matian berkata tiada kapal Israel masuk ke Malaysia, Ketua Pemuda Umno pula mengesahkan Malaysia mempunyai hubungan dagang dengan Israel.

(Salah sebuah kapal Israel yang mendarat di Perlabuhan Klang)

Jangan harap lu nak dapat jawatan menteri lepas ni heheheh....

Khairy berkata, kerajaan mempunyai polisi dan pendirian yang jelas bahawa Malaysia tidak mempunyai hubungan politik dan diplomatik dengan Israel.

"Sebagai seorang Ahli Parlimen, saya sedar bahawa ada hubungan perdagangan antara Malaysia dan Israel tetapi ia adalah hubungan antara syarikat.

"Saya harap perkara ini dapat diketahui umum bahawa kita berdagang bukan kerana kita sokong Israel tetapi ini keperluan dari segi globalisasi," katanya.

Selain menolak kenyataan bloger Umno, kenyataan Khairy juga menolak kenyataan pihak pengurusan Perlabuhan Klang baru-baru ini.

Westport, Port Klang melalui Ketua Korporatnya, Mejar (B) Manisegaran seperti yang dilaporkan oleh Sinar Harian mengakui kehadiran Kapal Israel, ZIM Integrated Shipping Services Ltd yang berlayar dari Israel [Sinar].

Namun beliau mendakwa tiada sebarang urusniaga berlangsung kerana kapal tersebut hanya singgah sahaja.

Sebelum ini, pelbagai pihak dalam Umno membuat pelbagai tuduhan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim berikutannya kenyataannya dalam The Wall Street Journal.

Namun bagi para blogger Pakatan, tindakan ini hanya umpama, "Depan rakyat maki Israel, belakang rakyat cium bontot Israel" sahaja.

AzrinRen: Perjuangan apa yang belum selesai wahai madey kutty? perjuangan untuk mengkencing rakyat belum selesai lagi ker? lu nak kencing rakyat lagi 22 tahun ker? umur lu masih panjang ker? dulu lu waris paklah untuk warisikan lu untuk menipu rakyat, tetapi paklah bukan kaki penipu macam lu, lepas paklah tak ikut telunjuk lu, lu guna ah jib gor rampas tempat paklah secara tidak sah, sekarang pula lu tengok ah jib gor boleh menjahanamkan UMNO sendiri kerana krebeliti ah jib gor yang isterinya kaki boros mengawal kerajaan dan pelbagai skandal yang ada padanya, lu pergunakan mat sembab@muyiddin untuk menjatuhkan ah jib gor. Pada 9 januari lalu, anwar ibrahim di bebaskan. Selepas itu dalam beberapa hari lu tak senang duduk kerana anwar ibrahim dibebaskan, lu serang dan tuduh anwar ibrahim bukan-bukan, betapa takutnya lu kat anwar ya. hahahahah!!! madey kutty jeles pengaruh anwar ibrahim kuat didalam UMNO dulu, takut bertanding, sebab tahu anwar ibrahim akan menang punye. tetapi lu main kotor, lu buat surat layang dan tuduh dia bukan-bukan, lalu lu pecat dia. Haaa..itu cara lu nak kekal kuasa. Madey kutty bapak PENIPU!!!!

psst....Zaman paklah ada juga sedikit demokrasi berbanding madey kutty dan ah jib gor

Baca Berita Penuh ..

PANASSSSS : Mahathir mengaku Malaysia benar Kapal Israel berlabuh

Mahathir Mohamad berkata hari ini bahawa kapal Israel dibenarkan berlabuh di pelabuhan Malaysia selaras dengan "undang-undang antarabangsa".


"Persoalan yang timbul ialah mengapa kerajaan Malaysia membenarkan kapal Israel ke pelabuhan kami ... ya, ini adalah amalan antarabangsa.

"Jika kita menyekat mereka, kita boleh melanggar undang-undang antarabangsa," kata bekas Perdana Menteri itu kepada satu sidang akhbar hari ini.

Pengakuan dari Mahathir itu telah mengkantoikan dakwaan blogger Pro UMNO yang popular dengan video seks..
Pada peringkat awal blogger pembangkang mendakwa kapal israel memasuki Pelabuhan Klang. Setelah berjaya dibuktikan bahawa ianya bukan kapal israel sebaliknya kapal Liberia, puak pembangkang pusing cerita pula kata syarikat Zim milik Israel.

Itu antara tulisan Blogger tersebut.. perhatikan image di bawah dan lihat sipakah pemilik dan apakah bendera yang dibawa oleh kedua-dua kapal dari Negara Yahudi itu..



Tulis blogger itu lagi..
Undang-undang Malaysia telah menetapkan bahawa kapal-kapal yang berdaftar di Israel (kapal Israel) tidak dibenarkan berlabuh dimana-mana pelabuhan dalam Malaysia kerana Malaysia tidak mempunyai sebarang hubungan diplomatik dengan Israel. Jauh sama sekali lagi untuk melindungi negara israel.


Apa pula kata Mahathir@Madey Kutty mantan PM Malaysia…
Mahathir@Madey Kutty Mohamad berkata hari ini bahawa kapal Israel dibenarkan berlabuh di pelabuhan Malaysia selaras dengan "undang-undang antarabangsa".

Walaupun Mahathir@Madey Kutty bukanlah seorang yang boleh dipercayai, kredibilitinya lebih baik dari penayang video seks itu..

Hmmm.. terpaksa atau tidak, Hakikatnya ialah Malaysia telah membenarkan Kapal dari negara haram Yahudi itu berlabuh di Malaysia...

*******************************************

Israeli ships let in due to ‘international laws’, says ex-premier

SHAH ALAM, Feb 22 — Tun Dr Mahathir Mohamad said today that Israeli vessels are allowed to dock at Malaysian ports in accordance with “international laws”, insisting that this did not mean the government supports the Jewish state.

“The question that has arisen (over) why the Malaysian government allows Israeli ships into our ports... yes, this is an international practice.

“If we block them, we could be infringing on international laws,” the former prime minister told a press conference today.

But he firmly said the Malaysian government “cannot” support Israel as it is a “country of territories seized from others”.

“This is not good. The world may recognise Israel... but it (Israel) is quite violent and ignorant of international laws, even mounting blockades in Gaza... gunning dead nine people,” he said.

In May 2010, nine Turkish activists were killed during an Israeli military raid on a Gaza-bound aid ship that had attempted to run a naval blockade.

Malaysia’s alleged trade relations with Israel was raised recently by PKR leaders in an apparent attempt by the party to prove the Barisan Nasional-led (BN) government sympathised with Israel’s Zionist regime.

According to PKR-linked pressure group, Jingga 13, Israeli-owned ships have been docking at Malaysian ports. The group said this confirmed the existence of trade ties between both countries.

The claim also appears to be part of the party’s efforts to stave off similar accusations made against its de facto leader, Datuk Seri Anwar Ibrahim, who has often been labelled a Jewish sympathiser by his political foes in Umno.

The opposition leader invited further suspicion over his alleged ties with Israel when he expressed support during a recent interview with the influential Wall Street Journal (WSJ) for “all efforts to protect the security of the state of Israel”.

Anwar has since explained that this support remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians but has continued to draw flak for his remarks, including from his political partners in Islamist party PAS.

The leader even held a meeting with PAS spiritual advisor Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat to explain his statement.

But Dr Mahathir continued to insist today that Anwar, his former deputy in the government, has always been a strong supporter of the Israeli cause.

He further accused Nik Aziz today of attempting to “protect” Anwar, when it was pointed out by reporters that the PAS leader did not pressure his PKR comrade to retract his statement or sue the WSJ.

“He (Anwar) has always been a strong supporter of Israel... Now Nik Aziz is trying to defend him.

“But what the Israelis are doing... Is this humane? ... Guarantee their (Israel’s) security? What should be done is stop them (Israel) from attacking others, not protect them.

“Thousands of Palestinians are still detained there, no trial, nothing for years. This is a cruel regime... If America wants a regime change, this is the regime that should be changed,” he said.

In a recent blog posting, Dr Mahathir had alleged that Israel and the US are conspiring to affect a regime change in Malaysia through a “puppet government” to be helmed by Anwar.

psst...Madey kutty Harus Beribadat banyak-banyak sebelum terlambat.....

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat