Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label umno tumbang. Show all posts
Showing posts with label umno tumbang. Show all posts

Wednesday, 11 January 2012

Pekida/Perkasa Lari Dihalau Balik Di Kompleks Mahkamah Jalan Duta (901)


Azrin Ren : Amboi amboi amboi...kat video youtube punyalah cakap pakai main besar, berani...panglima kononnn...kena gasak sikit dari penyokon anwar terus berundur kecut teloq, kahkk ptuih kat mula lu orang. semuanya muka-muka yg telah dirantai oleh Umno, muka-muka yg diupah. 

Lu semua sapa? lu ingat lu tuhan ka? lu pun makan nasi macam orang lain juga, lu semua juga hamba Allah bukan tuhan. inilah balasan orang cakap besar, nak ludah mahasiswa konon. mana arman? mana ibrahim ali al-kataki? lari sembunyi mana? nak solat asar konon. tak sedar diri, pengkhianat. pergunakan agama nak tunjuk jaguh dan hero. dulu lu kuat kenapa lu tak perjuangkan semua ini?

Sekarang lebih baik lu pergi nasihat menteri-menteri Umno, Blogger-Blogger Umno yg kuat melucah, memfitnah menolak hukum hakam islam, memaki hamun ulama, ister-isteri pemimpin dok tunjuk jambol daripada lu buat demo murahan macam diatas tu. ahahahaha....kena gasak terus undur!!! penakut!! cakap besar dalam video!! lu olang ni bukan panglima tetapi syaitan yg nak upahan!!

psst...Ptuih kat muka lu olang!!!

Puak-puak blogger Umno tak habis-habis mempergunakan isu muslimat PAS untuk modal politik kotor mereka, itu biasalah sebagai tanda memberi sokongan, kan lebih baik dari video kat atas tu. oh ya...dalam video muslimat pas ada sekoq puteri umno dok menyamar buat onar. berapa ringgit lu dapat tu??/ rm50???

Baca Berita Penuh ..

Monday, 2 January 2012

RPK belot kerana ANAKNYA...

''Kakmah..bangun Kakmah.....Madam Wakeup!!!

Doktor yang merawat Raja Azman Raja Petra mengambil keputusan tidak perlu menjalankan pembedahan untuk mengeluarkan mata pisau cukur di dalam perutnya.

Menurut peguam itu, doktor berkenaan berpendapat mata pisau yang patah dua itu perlu dibiarkan keluar secara semula jadi.



Peguam yang tidak ingin dikenali itu menambah, anak kepada penulis blog kontroversi Raja Petra Kamaruddin itu kini stabil.

Raja Azman, yang kini ditahan reman, antaranya atas tuduhan mencuri, kini dikawal ketat dengan digari ke katil serta dikawal oleh pengawal penjara di Hospital Sungai Buloh.

"Kami sedang memohon untuk menemui beliau dalam tempoh sambutan Tahun Baru Cina," kata peguam itu kepada Malaysiakini.

Raja Azman sebelum ini dilaporkan menggunakan mata pisau cukur itu untuk mengelar pergelangan tangannya sebelum menelan mata pisau tersebut.

Bagaimanapun, masih belum diketahui bagaimana Raja Azman memperolehi mata pisau tersebut semasa dalam tahanan di Penjara Sungai Buloh.

Raja Azaman juga dilaporkan berada di wad Hospital Sungai Buloh sejak insiden tersebut berlaku pada malam Selasa lalu.

 Ketua polis Gombak Abdul Rahim Abdullah mengesahkan Raja Azman dikesan dalam keadaan lemah oleh warder Penjara Sungai Buloh selepas insiden tersebut berlaku.

psst....Gua ingatkan UMNO ni cuma main kotor didalam pilihanraya, Nak paksa orang pun nak main kotor jugak...kotor betul UMNO ni...

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat