Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label utusan. Show all posts
Showing posts with label utusan. Show all posts

Saturday, 5 February 2011

Doraemon : - Semua Hangpa Tak Bagi Hahhhh....

 

Tadi aku tengok Astro Awani memaparkan demo anti mubarak dibuat diseluruh dunia. Bahrain, Turki....yang lagi menarik negara2 bukan Islam juga ada menganjurkan demo tersebut seperti Amerika, Jepun dan Venezuela....tapi tak nampak pun kena tembak dengan air atau gas pemedih mata.......Malaysia lain sikit demo secara aman kena sembur air dan gas pemedih mata....bangang punya undang2!!! kalau demo yang di anjurkan oleh umnobongok..confirm tak kena macam tu...bolehh ja semua..nak usung kepala lembu pun takpa..janji masyukk memanjang...

Pencacai2 umnobongok mesti kata ''demo adalah yang penyebab jalanraya jem dan menggangu urusan harian orang-orang lain''

Jawapannya : Amboi...amboi...amboi..jangan pentingkan duniawi hangpa, fikirkan di akhirat nanti. jalan jem pun tak boleh nak bersabaq...bukan kami nak pi merompak!!..bukan kami nak pi merogol!!!...bukan kami nak pi buat maksiat!!!...bukan kami nak pi main nombor ekoq...kami nak buat demo menunjukkan kami juga membantah hosni yang pro-yahudi barat tu...sebab dialah antara penyebab umat islam palestin derita berabad-abad selain pemimpin palestin sendiri dan juga yaman penyebabnyA..nampaknya kalau berlaku peperangan, bencana ka..confirm hangpa ni tak boleh bersabaq jugak kot...dok penting duniawi ja. nak hidup kat dunia ciptaan Allah ni kena lah jadi seorang umat yang bersabaq...demo menentang kezaliman terhadap umat islam ia adalah salah satu syahid!!!demonstrasi menentang dan mengutuk hosni pro-yahudi barat ia juga contoh menentang kezaliman dan membela Islam. Fikir-Fikirlah...

Azrin Ren  
 

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat