Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label video kapal israel di pelabuhan. Show all posts
Showing posts with label video kapal israel di pelabuhan. Show all posts

Thursday, 23 February 2012

Najib Akui Penyokong BN Kebanyakkannya Buta IT Dan Segelintir Buta Perut..

Gua tambah lagi...Kuat mengumpat...Dengki dengan kesenangan orang lain....Dengan dengan rezeki orang lain....

Kata Najib pada Majlis Penerangan Perdana Peringkat Wilayah Persekutuan di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini “Kita masuk pilihan raya kita nak menang, apatah lagi di Wilayah Persekutuan... kita tak mahu BN jadi parti luar bandar, orang bandar tak sokong BN.

Ni pula otak duduk terletak kat pungkoq...diorang cakap...

“Saya tidak mahu BN parti yang disokong petani, nelayan... kita nak BN disokong semua golongan termasuk di kota raya Kuala Lumpur,”

Apa yang tersirat dalam kenyataannya itu ialah UMNO dan BN hari masih kekal berkuasa kerana disokong oleh para Petani dan juga Nelayan.

Sebab utamanya ialah golongan tersebut kebanyakkannya tidak tahu atau tidak mampu untuk mendapatkan berita alternatif dari media baru melalui internet.

Jadi apa yang disiarkan oleh Media tunggangan UMNO samada oleh TV3 mahupun RTM tidak lupa juga Utusan itulah berita yang dipercayai mereka..

Ratu UMNO....

Oleh itu mereka masih kekal menyokong UMNO/BN kerana mereka hanya mengetahui dan mempercayai propaganda yang memperbodohkan mereka yang sering disiarkan oleh Media yang ditunggangi oleh UMNO itu.

Manakala segelintir lagi penyokong UMNO yang boleh atau mampu melayari internet.. mereka tidak buta IT tapi 'Buta Perut'!! kah..kah..kah..

Anak buah kak jat selak kain....Grrrrr.....

Bukan saja 'Buta Perut' malah 'Buta Hati' juga kerana gagal melihat apa yang jelas segala penyelewengan yang telah dilakukan oleh pemimpin UMNO dan BN..

Najib: BN jangan hanya jadi parti luar Bandar

KUALA LUMPUR, 9 Okt ─ Dalam mesej mahu menawan semula kerusi-kerusi tewas di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Datuk Seri Najib Razak mahu Barisan Nasional (BN) menjadi parti diterima setiap lapisan masyarakat, bukan hanya disokong pengundi luar bandar.

Takdak orang lain ker lu semua nak lepas stim oiii!!!

“Kita masuk pilihan raya kita nak menang, apatah lagi di Wilayah Persekutuan... kita tak mahu BN jadi parti luar bandar, orang bandar tak sokong BN.

“Saya tidak mahu BN parti yang disokong petani, nelayan... kita nak BN disokong semua golongan termasuk di kota raya Kuala Lumpur,” kata Perdana Menteri pada Majlis Penerangan Perdana Peringkat Wilayah Persekutuan di Pusat Dagangan Dunia Putra hari ini.

Pada pilihan raya umum 2008 BN hanya menang di satu kerusi Parlimen di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, yang memperuntukan 11 kerusi.

Malah ia juga kalah banyak kerusi Parlimen di kawasan bandar di Perak, Pulau Pinang dan Selangor.

Najib yang juga Presiden Umno dan Pengerusi BN menegaskan “musim telah tiba, gendang pilihan raya sudah dipalu dan kita semua dapat merasainya.”

Berdagang dengan israel, iktiraf israel, sekat minyak ke iran dan hantar minyak ke israel, menjaga keselamatan israel adalah UMNO...

“Dengan ini bererti bahawa kesediaan kita bertambah lebih mantap kerana kita ibarat nak turun di medan perang, maka kita tentu nak menang bukan nak kalah.

Khairy Kasino....

“Untuk menang kita perlu buat persiapan untuk tentukan tahap kesediaan kita, tahap siap sedia kita. Kita mesti buat persiapan menyeluruh dari segi anggota dan yang paling penting kita jangan cipta masalah... jangan buat masalah,” kata Najib.

Tegas Najib, meskipun BN mempunyai kekuatan luar biasa berbanding Pakatan Rakyat, namun masalah yang ditimbulkan dalam kepimpinan parti boleh menyebabkan parti pemerintah itu tewas.

Jelas beliau, semua anggota dalam BN perlu ketepikan masalah dalaman parti dan memberikan tumpuan untuk membantu memenangi pilihan raya umum ke-13.

“Ini adalah asas, kekuatan adalah anggota-anggota kita... cuba bayangkan dalam setiap Parlimen di kalangan penyokong kita di setiap peti-peti undi anggota BN, berapa ramai merupakan penyokong kita?

“Kita ada kekuatan luar biasa tapi kalau kita terus ada masalah dalaman, misalnya kalau kita nak letak calon pasti menang, ini formula terbaik, sebab kalau nak menang kita mesti letak kriteria calon yang boleh menang tapi kalau kita dah tentukan, janganlah ada pula orang yang tidak setuju dan ia nanti akan beri kesan kepada kita,” katanya.

Justeru Najib menasihatkan supaya semua masalah dan perbalahan dalam parti diketepikan demi masa depan BN dan juga negara.

“Ramai yang kata kita boleh menang, ramai orang cakap atas kertas kita boleh menang, tapi itu atas kertas... kalau nak menang buat cara nak menang, jangan berbalah sesama sendiri, jangan ada puak-puak, jangan sabotaj parti sendiri dan jangan tarik tali antara parti komponen BN.

psst....Lu semua marah ker?? bengang ker?? suka hati la...ni blog i bukan blog u.....

Baca Berita Penuh ..

Wednesday, 22 February 2012

Khairy Mengakui Malaysia Bersahabat Dengan Israel

Ketika para blogger Umno bermati-matian berkata tiada kapal Israel masuk ke Malaysia, Ketua Pemuda Umno pula mengesahkan Malaysia mempunyai hubungan dagang dengan Israel.

(Salah sebuah kapal Israel yang mendarat di Perlabuhan Klang)

Jangan harap lu nak dapat jawatan menteri lepas ni heheheh....

Khairy berkata, kerajaan mempunyai polisi dan pendirian yang jelas bahawa Malaysia tidak mempunyai hubungan politik dan diplomatik dengan Israel.

"Sebagai seorang Ahli Parlimen, saya sedar bahawa ada hubungan perdagangan antara Malaysia dan Israel tetapi ia adalah hubungan antara syarikat.

"Saya harap perkara ini dapat diketahui umum bahawa kita berdagang bukan kerana kita sokong Israel tetapi ini keperluan dari segi globalisasi," katanya.

Selain menolak kenyataan bloger Umno, kenyataan Khairy juga menolak kenyataan pihak pengurusan Perlabuhan Klang baru-baru ini.

Westport, Port Klang melalui Ketua Korporatnya, Mejar (B) Manisegaran seperti yang dilaporkan oleh Sinar Harian mengakui kehadiran Kapal Israel, ZIM Integrated Shipping Services Ltd yang berlayar dari Israel [Sinar].

Namun beliau mendakwa tiada sebarang urusniaga berlangsung kerana kapal tersebut hanya singgah sahaja.

Sebelum ini, pelbagai pihak dalam Umno membuat pelbagai tuduhan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim berikutannya kenyataannya dalam The Wall Street Journal.

Namun bagi para blogger Pakatan, tindakan ini hanya umpama, "Depan rakyat maki Israel, belakang rakyat cium bontot Israel" sahaja.

AzrinRen: Perjuangan apa yang belum selesai wahai madey kutty? perjuangan untuk mengkencing rakyat belum selesai lagi ker? lu nak kencing rakyat lagi 22 tahun ker? umur lu masih panjang ker? dulu lu waris paklah untuk warisikan lu untuk menipu rakyat, tetapi paklah bukan kaki penipu macam lu, lepas paklah tak ikut telunjuk lu, lu guna ah jib gor rampas tempat paklah secara tidak sah, sekarang pula lu tengok ah jib gor boleh menjahanamkan UMNO sendiri kerana krebeliti ah jib gor yang isterinya kaki boros mengawal kerajaan dan pelbagai skandal yang ada padanya, lu pergunakan mat sembab@muyiddin untuk menjatuhkan ah jib gor. Pada 9 januari lalu, anwar ibrahim di bebaskan. Selepas itu dalam beberapa hari lu tak senang duduk kerana anwar ibrahim dibebaskan, lu serang dan tuduh anwar ibrahim bukan-bukan, betapa takutnya lu kat anwar ya. hahahahah!!! madey kutty jeles pengaruh anwar ibrahim kuat didalam UMNO dulu, takut bertanding, sebab tahu anwar ibrahim akan menang punye. tetapi lu main kotor, lu buat surat layang dan tuduh dia bukan-bukan, lalu lu pecat dia. Haaa..itu cara lu nak kekal kuasa. Madey kutty bapak PENIPU!!!!

psst....Zaman paklah ada juga sedikit demokrasi berbanding madey kutty dan ah jib gor

Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat