Labels

Aik? nama domain masih kekal lol? hmm, kalau mcm tu takpa, nanti kalau dh tak boleh guna http://www.ohrakyat.org, hangpa pakai nama domain original dri blogger ni la -----> bloggerz-express.blogspot.com blog ni akan diaktifkan semula, tetapi bukan lagi blog 100% pasai politik. sekian harap maklum.
Showing posts with label video sex anwar ibrahim. Show all posts
Showing posts with label video sex anwar ibrahim. Show all posts

Saturday, 24 March 2012

Ulama UMNO Ulas Video Sex Fitnah Anwar Ibrahim

Ulasan tentang video sex fitnah anwar ibrahim oleh ustaz fathulbari, puak-puak UMNO kena terima kenyataan, jangan dok mengata dia taliban pulak macam lu menggelar ustaz azhar idrus tu.


Hahahaha...yang ni aku setuju apa yang diperkatakan oleh ulama UMNO ni, bagus juga lu yer, Gua mintak maaf sebab selama ni gua ulas pasal lu hari tu. Ustaz fathulbari memang sesuai gi tarbiyah blogger UMNO yang kuat menyebarkan keaibkan manusia sama ada betul atau fitnah,gua tengok cara papagomo tu tak habis-habis menyebar pasal video sex fitnah anwar ibrahim tu memang sah itu sebagai bermotif politik dan secara setan untuk menjatuh imej dan karier politik datuk seri anwar ibrahim.

Dalam islam haram dok menyebar aibkan orang ni, tak kiralah dia benar-benar melakukan perbuatan itu atau tidak. tetapi gua yakin video sex anwar ibrahim itu adalah fitnah, gua dah kaji dan meneliti secara jelas pelakonnya bukanlah datuk seri anwar ibrahim dari segi perut dan video yang penuh dengan kekaburan, bagi pencacai UMNO ni kalau video yang kelihatan jelas itu adalah fitnah tetapi apabila video yang kabur dan hitam putih itu bukan fitnah itu benar bagi sang puak-puak UMNO/BN kususnya papagomo.


Sapa tak kenai blogger papagomo sudah banyak kali kantoi, tu pun masih dok buat cerita bukan-bukan, papagomo ni sudah jadi seperti utusan, tak habis-habis dengan nama anwar ibrahim. biasanya orang takdak iman dan tak semayang ni memang gemar sungguh buat kerja fitnah dan setan macam ni, janji kuasa freemason dapat dipertahankan dimalaysia. di negara-negara lain pun rakyta merusuh dan berdemontrasi sebab inginkan kerajaan yang bukan di konkong oleh freemason, contohnya di mesir duta israel ditutup secara rasminya dan di syria bashar al-assad boneka barat yang bersefahaman syiah masih belum dijatuhkan lagi tetapi hanya tunggu masa sahaja...sekian

psst...Papagomo bukan tahu apa-apa pun, janji masyuk......


Baca Berita Penuh ..

Blog Pakatan Rakyat